دانلود زیرنویس فارسی فیلم Old Henry 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: وسترن
1,092 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Old Henry 2021
  • نام فیلم: Old Henry مدت زمان: 1h 39mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Potsy Ponciroli نویسنده: Potsy Ponciroli
  • بازیگران: Stephen Dorff, Tim Blake Nelson, Richard Speight Jr.
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پیر هنری ، وسترن در مورد یک کشاورز بیوه و پسرش که مردی اسرارآمیز و مجروح را با یک دسته پول نقد به جان می خرند. وقتی تعدادی از مردان که ادعا می کنند قانون هستند به دنبال پول هستند ، کشاورز باید تصمیم ب رد که به چه کسی اعتماد کند. کشاورز که از محاصره خانه اش دفاع می کند ، استعداد تیراندازی را نشان می دهد که همه را شگفت زده می کند و هویت واقعی او را زیر سوال می برد.

Old Henry, an action western about a widowed farmer and his son who warily take in a mysterious, injured man with a satchel of cash. When a posse of men claiming to be the law come for the money, the farmer must decide who to trust. Defending a siege of his homestead, the farmer reveals a talent for gun-slinging that surprises everyone calling his true identity into question.

2434

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Old Henry 2021:

دانلود زیرنویس فیلم Old Henry پیر هنری (انگلیسی: Old Henry) یک فیلم وسترن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است که توسط پوتسی پونچیرولی نوشته و کارگردانی شده است. از بازیگران آن می توان به تیم بلیک نلسون ، اسکات هیز ، گاوین لوئیس ، تریس ادکینز و استفان دورف اشاره کرد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز در 7 سپتامبر 2021 برای اولین بار در جهان به نمایش درآمد و در آن نظرات کلی مثبت دریافت کرد. این فیلم قرار است توسط Shout در ایالات متحده به صورت تئاتر اکران شود! استودیوها در 1 اکتبر

خلاصه داستان زیرنویس فیلم “هنری پیر”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Old Henry فیلم هنری پیر Old Henry 2021 در مورد یک کشاورز آرام به نام هنری و پسرش وایات است که یک روز غریبه‌ای را زخمی به همراه یک کیسه پر از پول نقد در نزدی خانه خود پیدا میکنند. حال غریبه ادعا می‌کند یک کلانتر است که توسط سه سارق بانک تحت تعقیب می‌باشد، اما هنری نمی‌تواند به حرف‌های او اعتماد کند. در این میان افرادی که ادعا می‌کنند مرد قانون هستند به دنبال فرد غریبه آمده و هنری باید تصمیم ب رد به چه کسی اعتماد کند. پس از مدتی خانه هنری محاصره شده و وی مجبور میشود تا از جان پسرش دفاع کند. اما با مشاهده استعداد تیراندازی هنری همه شگفت‌زده شده و در نتیجه هویت واقعی او به عنوان یک کشاورز، زیر سوال می‌رود…

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game