دانلود زیرنویس فارسی فیلم Nowhere Boy 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام
439 بازدید
دانلود زیرنویس Nowhere Boy 2009
  • نام فیلم: هیچ جا پسر مدت زمان: 1 ساعت 38 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Sam Taylor-Johnson نویسنده: Julia Baird, Matt Greenhalgh
  • بازیگران: Aaron Taylor-Johnson, Kristin Scott Thomas, Anne-Marie Duff
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1 با 37444 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تواریخ سالهای اول جان لنون ، عمدتاً در بزرگسالی و رابطه او با خاله میمی سخت او ، که او را بزرگ کرده بود ، و مادر غایب او جولیا ، که دوباره در یک لحظه مهم در زندگی جوان خود دوباره وارد زندگی خود شد ، متمرکز شد.

A chronicle of John Lennon’s first years, focused mainly in his adolescence and his relationship with his stern aunt Mimi, who raised him, and his absentee mother Julia, who re-entered his life at a crucial moment in his young life.

28941

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Nowhere Boy 2009

دانلود زیرنویس فیلم Nowhere Boy Nowere Boy یک فیلم درام بیوگرافی انگلیس در سال 2009 است که به کارگردانی سام تیلور وود در اولین کارگردانی خود است.نوشته شده توسط مت گرینهاگ ، این مبتنی بر زندگی نامه جولیا بیرد از برادر ناتوانش ، نوازنده جان لنون است.هیچ جا پسری در مورد سالهای نوجوانی لنون (هارون جانسون) ، روابط او با عمه میمی اسمیت (کریستین اسکات توماس) و مادرش جولیا لنون (آن ماری داف) ، ایجاد گروه اول او ، معادن و آن نیست.تکامل به بیتلز.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Nowhere Boy

پس از نمایش برتر در جشنواره فیلم لندن در 29 اکتبر 2009 ، Nowhere Boy در 26 دسامبر 2009 در تئاترهای انگلیس افتتاح شد. تقریباً یک سال بعد ، زیرنویس فارسی Nowhere Boy 2009 در اکتبر 2010 ، این فیلم اکران ایالات متحده را دریافت کرد و همزمان با هفتمین سالگرد تولد لنون بود.در هیچ جا پسر از منتقدین نظرات مثبت دریافت نکرد و یک ضربه متوسط در گیشه بود و با بودجه 1.2 میلیون پوندی 4.3 میلیون پوند درآمد کسب کرد.

این درام داستان سالهای نوجوانی جان لنون از سال 1955 تا 1960 را روایت می کند. جان در پنج سالگی از مادرش جولیا لنون جدا شد.عمه و دایی او ، میمی و جورج اسمیت ، او را مانند یک پسر بزرگ کردند.جان نزدیک به عموی خود جورج است ، که وقتی جان 14 ساله است ناگهان درگذشت. جان نسبت به مادرش کنجکاو می شود ، که از آن زمان سه دختر داشته است که یکی از آنها برای فرزندخواندگی تسلیم شده است.او در بازدید از بلکپول با جولیا با موسیقی راک اند رول وسواس می یابد.هنگامی که جان از مدرسه به حالت تعلیق درآمده است ، جولیا به او اجازه می دهد تا در طول روز در خانه خود بماند تا میمی را از پیدا کردن خودداری کند.جولیا به جان می آموزد که چگونه بانجو بازی کند.میمی ترتیب آنها را کشف می کند ، اما جان از رفتن به خانه با او امتناع می ورزد و در جولیا می ماند.یک هفته بعد ، جان از جولیا و شوهر قانون مشترکش در مورد او بحث می کند ، بنابراین او به میمی باز می گردد.

وقتی جان می خواهد یک گروه رول راک را شروع کند ، میمی او را یک گیتار خریداری می کند.جان گروهی به نام Quarrymen را تشکیل می دهد.در اولین مسابقه خود در یک دهکده ، جان با پل مک کارتنی ملاقات می کند.پل استماع و به گروه می پیوندد.پل و جان به زودی آهنگسازی آهنگ ها را با هم شروع می کنند.با افزایش محبوبیت معادن ، جان با دوست پولس ، جورج هریسون ، که گیتاریست اصلی گروه می شود ، ملاقات می کند.

در یک جشن تولد ، جولیا به جان می رود ، او در مورد پدر غایب خود ، آلف لنون ، با او مقابله می کند.او می خواهد بداند که چرا جولیا او را تسلیم کرد.او همچنین با میمی مقابله می کند ، که می گوید جولیا به آلف تقلب کرد و نمی خواست با او بماند.آلف از جان 5 ساله خواسته بود تا انتخاب کند که می خواهد با او زندگی کند.جان در ابتدا پدر خود را انتخاب کرد ، هرچند که می خواست در کنار مادرش بماند.میمی بدون اینکه والدین وقت و یا پول برای تعیین حقوقی برای تعیین حضانت داشته باشند ، متولی جان شد.جان از این مکاشفه ناراحت است و عصبانیت مست را ترک می کند.

The Last of Us زیرنویس