دانلود زیرنویس فارسی فیلم Northern Limit Line 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام
282 بازدید
دانلود زیرنویس Northern Limit Line 2015
  • نام فیلم: خط محدوده شمالی مدت زمان: 2 ساعت 10 دقیقه
  • زبان: کره ای کشور سازنده : کره جنوبی
  • کارگردان : Kim Hak-soon نویسنده: Soon-jo Choi, Kim Hak-soon
  • بازیگران: Mu-Yeol Kim, Jin Goo, Hyun-Woo Lee
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5 با 1224 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این فیلم ها از حادثه ای که به عنوان دومین نبرد یئونپیونگ که در سال 2002 اتفاق افتاد ، دنبال می شود.

The movies follows the incident known as the second battle of Yeonpyeong which happened in 2002.

30746

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Northern Limit Line 2015

دانلود زیرنویس فیلم Northern Limit Line خط محدوده شمالی (کره ای: 연평 해전 해전 해전 해전 해전 ؛ rr: yeonpeyong haejeon ؛ Lit. Battle of Yeonpyeong) یک فیلم تریلر دریایی کره جنوبی در سال 2015 است که توسط کیم هاک-سارون ساخته و کارگردانی شده است ، بر اساس وقایع واقعی زندگی دومین نبرد یئونپیونگواداین کیم مو-یول ، جین گو و لی هیون وو را بازی می کند.

در 29 ژوئن 2002 ، دومین نبرد یئونپیونگ با حمله غافلگیرانه به PKM 357 توسط یک کشتی گشت کره شمالی آغاز می شود.نبرد متعاقب آن هر دو کشتی را به شدت فلج می کند قبل از اینکه تقویت کننده از جنوب وارد شود و کشتی گشت شمالی را مجبور به عقب نشینی کند.19 زخمی و 4 کشته قبل از غرق شدن PKM 357 به دلیل آتش سوزی غیرقابل کنترل تأیید شده است.غواصان دریایی سرانجام جسد کلاه ایمنی را در کشتی غرق شده پیدا می کنند.

83 روز بعد ، پارک دونگ هیوک در برابر زخمهای خود تسلیم می شود و به تلفات نهایی نبرد تبدیل می شود.این فیلم با اعضای خدمه زنده مانده از زندگی واقعی که در مورد همکارانشان با عکس هایی از کسانی که هلاک شدند ، به یاد می آورند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Northern Limit Line

Corporal Park Dong-Hyuk یک ملوان زیرنویس فارسی Northern Limit Line 2015 تازه ثبت شده در جمهوری کره است که به کشتی گشت PKM 357 اختصاص داده شده است. در میان جام جهانی فیفا در سال 2002 که در کره جنوبی برگزار می شود ، کره شمالی با جاسوسی از ماهیگیری برای عبور از شمالی مستقر می شود.Limit Line (خط مشخص در دریا).PKM 357 Trawlers و مردان آنها را ضبط می کند ، که به جاسوسان اجازه می دهد تا خود را با روبنا کشتی آشنا کنند.کره شمالی سرانجام به دستور فرماندهی عالی کره جنوبی ، به عنوان بخشی از سیاست آفتاب دولت آزاد می شود.

طی یک ماه آینده ، نیروی دریایی کره شمالی به طور مکرر وارد آبهای کره جنوبی می شود تا مجدداً مورد بررسی و بررسی تاکتیک های گشت زنی Rok Navy و اقدامات دفاعی قرار گیرد.وزارت دفاع کره جنوبی در مورد استراتژی North به آن اطلاع داده می شود اما دوباره توسط خانه آبی دستور داده می شود که ابتدا درگیر نشود.کره جنوبی همچنین گزارش های اطلاعاتی را دریافت می کند مبنی بر اینکه یک حمله در آینده است ، اما علی رغم درخواست های مکرر فرمانده PKM 357 ، فرمانده ستوان یون یانگ ها ، قوانین تعامل را برای مقابله با تهدید رواج تغییر نمی دهد.

The Last of Us زیرنویس