دانلود زیرنویس فارسی فیلم No Entry 2005

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی موزیکال
789 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم No Entry 2005
  • نام فیلم: ورود ممنوع مدت زمان: 2 ساعت 38 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Anees Bazmee نویسنده: Anees Bazmee
  • بازیگران: Salman Khan, Anil Kapoor, Fardeen Khan
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6 با 12151 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

زندگی کیشان و سانی پس از آنکه دوست زنانه خود پرم آنها را با یک قلاب به نام بابی قرار داد ، مشکل ایجاد می کند و منجر به وب دروغ و سردرگمی می شود.

Kishan and Sunny’s life are troubled after their womanizing friend Prem sets them up with a hooker named Bobby, leading to web of lies and confusions.

28204

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم No Entry 2005

دانلود زیرنویس فیلم No Entry هیچ ورودی یک فیلم کمدی به زبان هندی در سال 2005 در سال 2005 است که توسط Anees Bazmee ساخته و کارگردانی شده و توسط بونی کاپور تهیه و ساخته شده است.این فیلم سلمان خان ، آنیل کاپور ، Fardeen Khan ، Bipasha Basu ، Lara Dutta ، Esha Deol و Celina Jaitly با Sameera Reddy را در یک ظاهر Cameo بازی می کند.موسیقی متن فیلم توسط Anu Malik ساخته شده است.این یک بازسازی رسمی فیلم تامیل چارلی چاپلین (2002) است

در 51 سال جوایز Filmfare ، هیچ ورودی 4 نامزد از جمله بهترین فیلم ، بهترین عملکرد در نقش طنز Anil Kapoor و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (BASU) دریافت نکرد.

کیشان ، یک صاحب رسانه های چاپی ثروتمند با Kajal مشکوک ازدواج کرده است ، که فکر می کند با زن دیگری رابطه برقرار می کند ، اگرچه به او وفادار است و هرگز نمی خواهد به هر حال به او خیانت کند.دوست او PREM ، یک تاجر ثروتمند وضعیت مخالف با دختران دیگر دارد ، حتی اگر او با پوجا ازدواج کرده است ، که بسیار قابل اعتماد است.کارمند کیشان ، شیخار ، به طور تصادفی عاشق سانجانا می شود ، که از دروغ متنفر است و زنان دیگر را در زندگی یک مرد تحمل نمی کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم No Entry

هیچ ورودی در تاریخ 26 اوت 2005 با بودجه 200 میلیون پوند به صورت تئاتری منتشر زیرنویس فارسی No Entry 2005 شد و ثابت کرد که یک گروه بزرگ در گیشه است ، و در کل 74.13 پوند کرور در سراسر جهان ناخالص شد ، بنابراین به بالاترین فیلم بزرگ سال 2005 تبدیل شد.بررسی های مثبت از منتقدین ، با ستایش از طنز ، موسیقی متن فیلم و اجراهای بازیگران.با این حال داستان و فیلمنامه آن انتقاداتی را دریافت کرد.

در تاریخ 27 دسامبر 2021 ، سلمان خان تأیید کرد که دنباله معنوی آن بدون ورود Mein در آثار است.

wednesday زیرنویس