دانلود زیرنویس فارسی فیلم New Police Story 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
622 بازدید
دانلود زیرنویس New Police Story
  • نام فیلم: New Police Story مدت زمان: 2 ساعت 3 دقیقه
  • زبان: Cantonese کشور سازنده : Hong Kong
  • کارگردان : Benny Chan نویسنده: Alan Yuen
  • بازیگران: Jackie Chan, Nicholas Tse, Charlie Yeung
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بازرس وینگ نیروی پلیس هنگ کنگ قربانی یک باند به رهبری جو خبیث شده است. وقتی کل تیمش کشته می‌شود، وینگ به یک بدبخت تبدیل می‌شود و به خاطر مرگ تیمش احساس گناه می‌کند. مرد جوانی با گذشته‌ای آشفته وانمود می‌کند که یک افسر پلیس است که با وینگ روی پرونده کار می‌کند تا او را روی پاهایش بازگرداند و ماجراجویی را برای انتقام از جو شیطانی و باند پنج او آغاز کند، مخصوصاً زمانی که این پرونده شخصی می‌شود.

Inspector Wing of the Hong Kong Police Force has become the victim of a gang, led by the evil Joe. When his entire team is killed, Wing becomes a hapless drunk, feeling guilty for the deaths of his team. A young man with a troubled past pretends to be a police officer working on the case with Wing, to get him back on his feet and begin an adventure to get revenge on the evil Joe and his Gang of Five, especially when it becomes personal.

3641

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم New Police Story 2004

دانلود زیرنویس فیلم New Police Story داستان پلیس جدید (به انگلیسی: New Police Story) یک فیلم اکشن محصول سال ۲۰۰۴ هنگ کنگ به تهیه کنند و کارگردانی بنی چان و تهیه‌کنند و بازی جکی چان است. این فیلم در 24 سپتامبر 2004 در هنگ کنگ اکران شد. این فیلم یک راه اندازی مجدد از مجموعه داستان پلیس است و پنجمین فیلم از این مجموعه است. داستان پلیس جدید بسیار بیشتر از نسخه های قبلی خود به درام و اکشن سن ن متکی است.

چان توسط یک غریبه (نیکولاس تسه) کشف می شود که خود را فرانک چنگ، شریک جدید چان معرفی می کند. فرانک سعی می کند چان را متقاعد کند که مرخصی خود را لغو کند و پرونده را دوباره باز کند. چان امتناع می کند، اما با دست ری دو جوان که قبلاً در حالی که چان بود از او سرقت کرده بودند، به هوش می آید. چیو چان برتر چان (یو رونگ گوانگ)، در ابتدا معتقد بود که اعتماد بیش از حد چان به تنهایی مسئول این حمله فاجعه‌بار بوده است، آنها را به چالش می‌کشد تا قبل از او این پرونده را حل کنند. فرانک در مورد پافشاری خود در مورد اینکه او از نزدیکان یکی از اعضای تیم فوت شده است، به چان توضیح می دهد.

سو و آتش به مخفیگاه جدید گروه بازمی گردند، جایی که جو سو را که در جریان تعقیب و گریز به شدت زخمی شده بود، می کشد. باند او به پرونده پلیس چان در رایانه دسترسی پیدا می کند و پس از فریب دادن هو یی به ایستگاه پلیس، بمبی را روی هو یی نصب می کند. چان و هو یی سیم ها را قطع کردند، بدون هیچ تاثیری، و پلیس را به این باور رساند که جعلی است. اما زمانی که آن دو آماده رفتن می شوند، سیم کوچکی که به پشت هو یی متصل است، یک ماشه ثانویه را فعال می کند و باعث انفجار بمب می شود. این انفجار باعث می‌شود لوله‌ها روی هو یی فرود بیایند و او را به کما بکشاند. وقتی هویت جعلی فرانک فاش شد، چان و فرانک دست ر می شوند. باند آنها را ملاقات می کند و آنها را در مورد هدف بعدی خود مورد تمسخر قرار می دهد. فرانک و چان بعداً به طور غیر رسمی آزاد می شوند تا باند را دست ر کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم New Police Story

گروهی متشکل از 5 جوان شورشی به قصد تیراندازی به ماموران پلیس زیرنویس فارسی New Police Story 2004 قبل از فرار از یک بانک سرقت می کنند. بازرس Chan Kwok-wing (Jackie Chan) و گروهش پس از آشکار شدن مخفیگاه آنها برای دست ری باند فراخوانده می شوند. با این حال، مکان با تله‌ها ساخته شده است و کل تیم از بین می‌رود. چان، تنها بازمانده این حادثه، پس از شکست در چندین چالش با شورشیان، پس از از دست دادن تیم، از جمله راکی، برادر کوچکتر دوست دختر چان، هو یی، یک سال از نیروی پلیس مرخصی می رد تا بخورد. چارلی یونگ).

فرانک و چان از همکار سابق سام ونگ (دیو ونگ) که در یک بار پنهان شده است دیدن می کنند و متقاعد می کنند تا سرنخی از شب اولین سرقت را فاش کند، ساعتی که او از یکی از دزدان ربوده است. وونگ به آنها می گوید که یکی از اعضای باند یک زن است و آنها دوست دارند بازی های ایکس را انجام دهند. چان و فرانک توسط چیو و پلیس به دنبال صاحب ساعت در یک رویداد آینده X-Games هستند. سم توسط پلیس برای کمک به تحقیقات دست ر شده است. در این مراسم که بر روی پشت بام یک آسمان خراش برگزار می شود، فرانک و چان موفق می شوند یکی از اعضای باند به نام فایر (ترنس یین) را پیدا کنند، در حالی که سم و پلیس مراسم را قطع می کنند و زن سارق، سو (کوکو چیانگ) را جدا می کنند. . قبل از اینکه آنها بتوانند آنها را دست ر کنند، آتش به طور مرگباری سام را زخمی می کند و آن دو فرار می کنند. سام به چان اعتراف می کند که او توسط باند اخاذی شده است تا در کمین کردن تیم چان به آنها کمک کند. چیو، با شنیدن این حرف، نظرش تغییر می کند.

در تعقیب و گریز بعدی، سو، فایر، چان و فرانک روی یک طناب از ساختمان پایین آمدند. برای پرت کردن حواس چان، فایر به یک راننده اتوبوس شلیک می کند و چان و فرانک را مجبور می کند اتوبوس را نجات دهند. هنگامی که فرمانده قدیمی چان، رئیس تای، به سراغ او می‌آید تا از خسارت جانبی شکایت کند، او فاش می‌کند که هرگز شریکی برای چان تعیین نکرده است. چان با عصبانیت با فرانک، که نه پلیس است و نه از نزدیکان یکی از اعضای تیم فوت شده، روبرو می شود. فرانک اعتراف می کند که با وجود اینکه می خواست پلیس شود، در امتحان مردود شد. چان متقاعد شده است که فرانک صادق است و دوست فرانک، افسر سا سا (چارلین چوی) به آن دو اطلاع می دهد که اعضای باند هم از خانواده های ثروتمند هستند و رهبر جو (دانیل وو) در واقع پسر رئیس پلیس است. . این باند همچنین بر اساس حملات خود بازی های ویدیویی آنلاین ایجاد کرد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers