دانلود زیرنویس فارسی فیلم Naajayaz 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام
369 بازدید
دانلود زیرنویس Naajayaz 1995
  • نام فیلم: ناجاز مدت زمان: 2 ساعت 37 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Mahesh Bhatt نویسنده: Jay Dixit
  • بازیگران: Naseeruddin Shah, Ajay Devgn, Juhi Chawla
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6 با 650 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بازرس جی یک پلیس قائم و بی باک است که به این کار داده می شود که امپراتوری جنایی راج سلانکی را از بین ببرد.جی و بازرس همدست او Sandhya ، که به نظر می رسد عشق او نیز هست ، شروع به پایین آوردن امپراتوری راج با گوستو می کند.

Inspector Jai is an upright and fearless cop who is given the job to take down the criminal empire of Raj Solanki. Jai and his accomplice Inspector Sandhya, who also happens to be his love, start taking down Raj’s empire with gusto.

27759

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Naajayaz 1995

دانلود زیرنویس فیلم Naajayaz Naajayaz (ترجمه غیرقانونی) یک فیلم هیجان انگیز اکشن در سال 1995 به کارگردانی ماهش بهات است و با بودجه 26.8 میلیون پوند تهیه می شود.این یک موفقیت مهم و تجاری بود.این ستاره ها Ajay Devgn ، Naseeruddin شاه ، Juhi Chawla ، Deepak Tijori ، Gulshan Grover ، Ashish Vidyarthi و Reema Lagoo را بازی می کند.Naajayaz در 17 مارس 1995 به صورت تئاتری در هند منتشر شد. Naajayaz در 41 امین جوایز Filmfare دو نامزد دریافت کرد: بهترین بازیگر نقش اول مرد برای Devgn و بهترین بازیگر نقش اول زن برای شاه.

راج مشکلات خودش را دارد.او نمی خواهد پسرش (دیپاک تیجوری) به یک جنایتکار مانند او تبدیل شود.راج همچنین از نارضایتی مینیون (گلشان گروور) خود آگاه است.او می خواهد بسیاری از فعالیت های جنایی را که حتی راج انجام نخواهد داد ، آغاز کند.راج سعی می کند جی را بدون اعمال فشار یا وحشیگری متوقف کند ، فقط برای ملاقات با مادر جی (ریما لاگو) و درک اینکه جی پسرش است.حالا راج خود را در یک مکان تنگ واقعی پیدا می کند.

چگونه داستان به پایان می رسد طرح این فیلم را تشکیل می دهد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Naajayaz

بازرس جی (Ajay Devgn) یک پلیس قائم و بی باک است که به این کار داده می شود که امپراتوری جنایی راج سلانکی (ناصر الدین شاه) را از بین ببرد.جی و بازرس همدست وی Sandhya (جوحی چاولا) ، که به نظر می رسد عشق او نیز هست ، شروع به پایین آوردن امپراتوری راج با گوستو می کند.اما رجن زیرنویس فارسی Naajayaz 1995 و نیکوکاران راج تنها کسانی نیستند که از این امر ناراحت هستند.

مادر جی دوست ندارد جی سعی کند راج را از بین ببرد ، اما جی مصمم است.پس از مدتی ، جی در مورد رابطه خود با راج می آموزد ، اما با این وجود کار خود را ادامه می دهد.پسر مشروع راج و مینیون او سعی می کنند بدون دانستن راز ، جی را به صورت جداگانه از بین ببرند.

wednesday زیرنویس