دانلود زیرنویس فارسی فیلم My Soul to Take 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود
250 بازدید
دانلود زیرنویس My Soul to Take 2010
  • نام فیلم: روح من برای گرفتن مدت زمان: 1 ساعت 47 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Wes Craven نویسنده: Wes Craven
  • بازیگران: Max Thieriot, John Magaro, Denzel Whitaker
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.7 با 20857 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک قاتل سریالی به زادگاه خود باز می گردد تا هفت کودک را که همان روز تولد خود را به اشتراک می گذارند ، به خانه خود بازگرداند.

A serial killer returns to his hometown to stalk seven children who share the same birthday as the date he was allegedly put to rest.

29207

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم My Soul to Take 2010

دانلود زیرنویس فیلم My Soul to Take Soul My Take یک فیلم Slasher آمریکایی در سال 2010 است که توسط وس کراون ساخته و کارگردانی شده است.این اولین فیلم او از کابوس جدید وس کراون در سال 1994 است که او نوشت ، تولید و کارگردانی کرد.این فیلم ماکس تیریوت را به عنوان آدم “اشکال” هرمن بازی می کند ، که یکی از هفت نوجوان است که پس از سالگرد مرگ یک قاتل سریال ، درگذشت.Denzel Whitaker ، Raul Esparza و Shareeka Epps نیز ستاره هستند.عنوان این فیلم از یک خط در نماز “حالا من مرا دراز کشیده ام تا بخوابم” می آید ، که می خواند “اگر من قبل از بیدار شدن بمیرم ، دعا می کنم که خداوند روح من را بگیرد.”کراون قبلاً از نماز به عنوان مانترا توسط نانسی تامپسون در کابوس در خیابان الم استفاده می کرد.

هفت فرزند که در روز درگذشت پلنکوف به دنیا آمدند و ظاهراً صفات شخصیت های وی را حمل می کنند ، ریورتون هفت لقب گرفته است.شانزده سال بعد ، Riverton Seven – Blind Jerome ، بازنده الكس ، جی تخیل ، Tidid Bug ، Penelope مذهبی ، بریتانی زیبا و جوک براندون – برای آیین سالانه “کشتن” یک عروسکی چاک دهنده برای جلوگیری از بازگشت او ، جمع می شوند.اشکال انتخاب شده است اما شکست می خورد.چندی نگذشت ، جی توسط ریپ دوباره ظاهر شد.در خانه ، باگ شروع به طراحی مجدد یک پروژه کلاس می کند و خلاقیت جی را به نمایش می گذارد.

در مدرسه ، براندون باگ و الکس را به سفارش Fang ، یک قلدر استبدادی.باگ و الکس تصمیم می گیرند که از Fang جاسوسی کنند تا ببینند آیا بریتنی او را خرد کرده است یا خیر.در حین نظارت ، فانگ بی رحمانه ادعا می کند که باگ قبلاً برای کشتن مردم در موسساتی بوده است.باگ شروع به تقلید ناخواسته از بقیه Riverton Seven و همچنین Fang می کند.پنه لوپه با پیش بینی بازگشت ریپر و همچنین کشته شدن آنها ، مورد بعدی کشته شده است.براندون و بریتنی بدن خود را در جنگل کشف می کنند و هر دو نیز به ضرب گلوله کشته می شوند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم My Soul to Take

این فیلم در 8 زیرنویس فارسی My Soul to Take 2010 اکتبر 2010 اکران شد. در گیشه ناموفق بود و فقط 21 میلیون دلار در برابر بودجه 25 میلیون دلاری خود درآمد داشت و بررسی های منفی را از منتقدین دریافت کرد.

مرد خانواده Abel Plenkov ، مبتلا به اختلال هویت جداکننده ، به طور تصادفی متوجه می شود که او Riverton Ripper ، یک قاتل سریال محلی و نقاب دار است.پس از کشته شدن همسر باردار خود ، سارا ، و سپس روانپزشکش ، او را به ضرب گلوله کشته و در یک آمبولانس دور می کند و دختر خردسال خود را لی و فرزند نارس یتیم ترک می کند.در راه بیمارستان ، یک پیراپزشک نشان می دهد که خود پلنکوف بی گناه است اما او چندین روح را در خود جای داده است ، که ریپر یکی از آنهاست.در نزدیکی مرگ ، پلنکوف به طور غیر منتظره ای احیا می کند و پیراپزشکی را در گلو می کند و باعث سقوط و سوختن آمبولانس می شود.

The Last of Us زیرنویس