دانلود زیرنویس فارسی فیلم Muriel’s Wedding 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی
643 بازدید
دانلود زیرنویس Muriel's Wedding 1994
  • نام فیلم: Muriel's Wedding مدت زمان: 1 ساعت 46 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : استرالیا
  • کارگردان : P.J. Hogan نویسنده: P.J. Hogan
  • بازیگران: Toni Collette, Rachel Griffiths, Bill Hunter
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2 با 36493 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

موریل زند در پورپویز اسپیت، استرالیا را کسل کننده می بیند و روزهای خود را تنها در اتاقش با گوش دادن به ABBA و رویای روز عروسی خود می گذراند. یک مشکل کوچک این است که او هرگز قرار ملاقاتی نداشت. سپس برای رفتن به تعطیلات گرمسیری مقداری پول می دزدد، با یک دوست حواس پرت آشنا می شود، نام خود را به ماریل تغییر می دهد و دنیای خود را زیر و رو می کند.

Muriel finds life in Porpoise Spit, Australia dull and spends her days alone in her room listening to ABBA and dreaming of her wedding day. A slight problem is she never had a date. Then she steals some money to go on a tropical vacation, meets a wacky friend, changes her name to Mariel, and turns her world upside down.

5618

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Muriel’s Wedding 1994

دانلود زیرنویس فیلم Muriel’s Wedding Muriel’s Wedding یک فیلم کمدی-درام استرالیایی محصول 1994 به نویسند و کارگردانی پی جی هوگان است. این فیلم با بازی تونی کولت، ریچل گریفیث، جین درینان، سوفی لی و بیل هانتر، بر موریل بی دست و پا اجتماعی تمرکز دارد که جاه ط ی او این است که عروسی پر زرق و برق داشته باشد و زند شخصی خود را با نقل مکان از زادگاه بن بست خود بهبود بخشد. تخیلی پورپویز اسپیت، به سیدنی.

موریل هسلوپ، یک زن جوان از نظر اجتماعی بی دست و پا، هدف تمسخر دوستان کم عمق و خودخواهش، تانیا، شریل، جنین و نیکول قرار می رد. او وقت خود را صرف گوش دادن به آهنگ‌های ABBA می‌کند و دائماً رویاهای یک عروسی پر زرق و برق را در سر می‌آورد تا او را از شهر ساحلی بن‌بست پورپویز اسپیت خارج کند و از پدر سلطه‌جوش، بیل، سیاستمداری فاسد که دائماً همسرش بتی را تحقیر می‌کند، دور کند. پنج فرزند

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Muriel’s Wedding

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 1994 به نمایش درآمد و زیرنویس فارسی Muriel’s Wedding 1994 بود که در 29 سپتامبر 1994 در استرالیا اکران شد. نقدهای مثبتی دریافت کرد و نامزدهای جوایز متعددی از جمله نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن در فیلم موزیکال شد. یا کمدی (Collette).

موریل در مراسم عروسی تانیا و چوک شرکت می کند و در طی آن چوک و نیکول را در حال در یک اتاق اسشویی می بیند. مهمان عروسی دایان، کارآگاه فروشگاه بزرگ، به دلیل دزدیدن اسی که او پوشیده بود، با پلیس در مورد موریل تماس می رد و پلیس به طور علنی موریل را به بیرون از پذیرایی اسکورت می کند.

بلافاصله پس از آن، معشوقه شایعه شده بیل، دیدر چمبرز، موریل را در تجارت بازاریابی چندسطحی خود استخدام می کند و “دوستان” موریل پس از روشن شدن اینکه او آنها را در تعطیلات جزیره همراهی نخواهد کرد، رسماً او را از گروه خود بیرون می کنند. بتی چک سفیدی را برای موریل امضا می کند تا محصولاتی را برای تجارت لوازم آرایش بخرد، اما موریل در عوض از چک برای برداشت 12000 دلار استفاده می کند و به هر حال دوستان سابقش را به جزیره تعقیب می کند. در آنجا، موریل با روندا اپینستال، یکی از آشنایان قدیمی دبیرستان برخورد می‌کند، و آنها به سرعت با هم دوستی پیدا می‌کنند، زمانی که روندا با خوشحالی در مورد نیکول و چوک به تانیا می‌گوید.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game