دانلود زیرنویس فارسی فیلم Morning Glory 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
296 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Morning Glory 2010
  • نام فیلم: جلال صبح مدت زمان: 1 ساعت 47 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Roger Michell نویسنده: Aline Brosh McKenna
  • بازیگران: Rachel McAdams, Harrison Ford, Diane Keaton
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5 با 79701 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک تهیه کننده تلویزیونی Upstart چالش احیای یک برنامه نمایش صبحگاهی را با همکاران Warring می پذیرد.

An upstart television producer accepts the challenge of reviving a struggling morning show program with warring co-hosts.

28505

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Morning Glory 2010

دانلود زیرنویس فیلم Morning Glory Morning Glory یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی در سال 2010 است که به کارگردانی راجر میشل به کارگردانی و توسط آلیین بروش مک کنا نوشته شده است.این فیلم با بازی در نقش راشل مک آدامز ، هریسون فورد ، دایان کیتون ، پاتریک ویلسون و جف گلدبلم ، داستان یک تهیه کننده تلویزیونی بالایی را روایت می کند که چالش احیای یک برنامه نمایش صبحگاهی را با همکاران Warring می پذیرد.

بکی فولر ، تهیه کننده خبرهای مشتاق ، از کودکی برای کار در نمایشگاه امروز خواب دیده است ، اما فداکاری او به حرفه وی خواستگاری های بالقوه را از بین می برد.مادرش که از کار خود در صبح بخیر نیوجرسی کنار گذاشته شد ، به او توصیه می کند قبل از اینکه خجالت بکشد ، رویای خود را رها کند.بکی ادامه می دهد و از IBS News تماس می گیرد ، که به دنبال تهیه کننده ای برای نمایش صبحگاهی ملی خود ، Daybreak است.

پس از مصاحبه شغلی دلسرد کننده با جری بارنز ، اجرایی ، که هم او و هم دچار Daybreak به عنوان Rans می شود ، بکی توسط یکی از قهرمانانش ، مایک پومرووی ، روزنامه نگار کهنه کار ، در آسانسور قرار می گیرد.به ظاهر مخالف قضاوت بهتر خود ، جری به عنوان تهیه کننده اجرایی Daybreak ، بکی را استخدام می کند و او به نیویورک سیتی می رود.

در روز اول خود ، بکی متوجه می شود که او به نمایشگاهی در آشفتگی وارد شده است و فاقد جهت و پول است.پس از ملاقات با همکار ، همبازی طولانی مدت ، کالین پک ، بکی ، همکار لچر ، پل مک وی را به لذت همکارانش شلیک کرد.او یک مایک ناخواسته را به عنوان میزبان جدید کالین انتخاب می کند.طبق قرارداد به IBS ، او در حالی که هنوز حقوق دریافت می کند ، فرار کرده است.بکی در قرارداد خود یک بند پیدا می کند که وی را ملزم به پذیرش یک پیشنهاد رسمی شغلی یا از دست دادن حقوق خود می کند و او را مجبور به رعایت می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Morning Glory

Glory Morning در 10 نوامبر 2010 توسط Paramount زیرنویس فارسی Morning Glory 2010 Pictures در سینماها منتشر شد.این بررسی های متفاوتی از منتقدین دریافت کرد و 60 میلیون دلار در برابر بودجه 40 میلیون دلاری بدست آورد.
wednesday زیرنویس