دانلود زیرنویس فارسی فیلم Mission Impossible 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ماجراجویانه
486 بازدید
دانلود زیرنویس Mission: Impossible 1996
  • نام فیلم: ماموریت غیرممکن مدت زمان: 1 ساعت 50 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Brian De Palma نویسنده: Bruce Geller, David Koepp, Steven Zaillian
  • بازیگران: Tom Cruise, Jon Voight, Emmanuelle Béart
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1 با 415781 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک مامور آمریکایی، تحت ظن کاذب به بی وفایی، باید جاسوس واقعی را بدون کمک سازمان خود کشف و افشا کند.

An American agent, under false suspicion of disloyalty, must discover and expose the real spy without the help of his organization.

14122

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Mission: Impossible 1996

دانلود زیرنویس فیلم Mission: Impossible ماموریت غیرممکن (به انگلیسی: Mission: Impossible) یک فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی محصول ۱۹۹۶ به کارگردانی برایان دی پالما و تهیه‌کنند و بازی تام کروز است. این سریال ادامه‌ای از مجموعه تلویزیونی اصلی با همین نام و مجموعه‌های دنباله‌ای احیا شده آن (و شش سال پس از وقایع نمایش دوم می‌شود)، اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های Mission: Impossible است. این فیلم در مورد اتان هانت و ماموریت او برای کشف “خال” است که او را برای قتل بیشتر تیم نیروی ماموریت غیرممکن (IMF) قاب گرفته است.

پس از پایان ماموریت در کیف، جیم فلپس و آخرین تیمش از صندوق بین المللی پول به پراگ فرستاده می شوند تا از دزدیدن لیست NOC CIA، الکساندر گولیتسین، مامور سرکش، جلو ری کنند. با این حال، ماموریت به طور غیرمنتظره ای پس از سرقت لیست شکست می خورد و تیم یکی یکی کشته می شود. جک که بالای یک آسانسور پنهان شده است، در اثر خرابی مرموز آن کشته می شود و یک ترمز اضطراری او را به زمین می زند. دوربین فلپس ضبط می کند که فردی به او شلیک می کند و او از کنار پل می افتد. هانا در حالی که همسر جیم، کلر، مامور همکارش را تعقیب می‌کرد، توسط یک خودروی بمب‌گذاری شده کشته می‌شود. سارا دم گلیتسین می‌زند و قبل از اینکه با چاقو کشته شود شاهد قتل او است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Mission: Impossible

کار بر روی فیلمنامه اوایل با سیدنی پولاک، فیلمساز شروع شده بود، قبل از اینکه دی پالما، استیون زیلیان، دیوید کوپ زیرنویس فارسی Mission: Impossible 1996 و رابرت تاون وارد شوند. ماموریت: غیرممکن بدون فیلم‌برداری به مرحله پیش تولید رفت: دی پالما چندین سکانس اکشن طراحی کرد. ، اما Koepp و Towne از داستانی که منجر به آن رویدادها شد ناراضی بودند. لری مولن جونیور و آدام کلیتون، اعضای گروه U2، اجرای رقصی از موسیقی تم اصلی را تولید کردند که در ایالات متحده (دریافت گواهینامه طلایی رکورد) و شش کشور دیگر به ده آهنگ برتر تبدیل شد و نامزد جایزه گرمی برای بهترین پاپ شد. عملکرد ابزاری

«ماموریت غیرممکن» یک موفقیت تجاری بود و در نهایت سومین فیلم پرفروش سال 1996 شد و اکثراً با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد. موفقیت آن باعث ایجاد مجموعه فیلم های Mission: Impossible شد.

اتان هانت، تنها بازمانده، توسط یوجین کیتریج، مدیر صندوق بین المللی پول، توضیح داده می شود. هانت در خلال این گزارش متوجه می شود که تیم دیگری از صندوق بین المللی پول در طول ماموریت حضور داشته است و متوجه می شود که این عملیات یک راه اندازی برای فریب دادن خال درون صندوق بین المللی پول بوده است. اعتقاد بر این است که این خال با یک دلال اسلحه به نام “مکس” به عنوان بخشی از “Job 314” کار می کند. هانت که متوجه می شود کیتریج به او مشکوک است که خال است، با استفاده از آدامس منفجر شده ای که جک قبل از ماموریت به او داده بود، فرار می کند.

دانلود زیرنویس سریال Peaky Blinders