دانلود زیرنویس فارسی فیلم Meet the Parents 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: عاشقانه کمدی
812 بازدید
دانلود زیرنویس Meet the Parents
  • نام فیلم: Meet the Parents مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Jay Roach نویسنده: Greg Glienna, Mary Ruth Clarke, Jim Herzfeld
  • بازیگران: Ben Stiller, Robert De Niro, Teri Polo
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک پرستار مرد یهودی قصد دارد از دوست دختر زنده‌اش بخواهد با او ازدواج کند. با این حال، او متوجه می شود که پدر سخت ر او انتظار دارد قبل از اینکه دخترش بپذیرد، از او درخواست شود. به این ترتیب دیدار از جهنم آغاز می شود، زیرا این دو برای ملاقات با مامان و بابا، که معلوم می شود سیا سابق است، با یک دروغ سنج در زیرزمین سفر می کنند. اتفاقاً خواهری نیز خبر ازدواج خود را با یک پزشک جوان اعلام کرده است. ا ته همه چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش بروند، از جمله ناپدید شدن گربه هیمالیا، جینکسی، مورد علاقه پدر هستند.

A Jewish male nurse plans to ask his live-in girl friend to marry him. However, he learns that her strict father expects to be asked for his daughter’s hand before she can accept. Thus begins the visit from Hell as the two travel to meet Mom and Dad, who turns out to be former CIA with a lie detector in the basement. Coincidentally, a sister also has announced her wedding to a young doctor. Of course everything that can go wrong, does, including the disappearance of Dad’s beloved Himalayan cat, Jinxie.

3587

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Meet the Parents 2000

دانلود زیرنویس فیلم Meet the Parents ملاقات با والدین یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۰ به نویسند جیم هرتسفلد و جان هامبورگ و کارگردانی جی روچ است. مجموعه ای از اتفاقات ناگوار را روایت می کند که برای یک پرستار خوش ق اما بدبخت (بن استیلر در نقش گرگ فاکر) در حین ملاقات با والدین دوست دخترش (رابرت دنیرو در نقش جک بیرن و بلیت دانر در نقش دینا برنز) رخ می دهد. تری پولو و اوون ویلسون نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

این فیلم که در 6 اکتبر 2000 در ایالات متحده و کانادا اکران شد و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شد، بودجه اولیه 55 میلیون دلاری خود را تنها در 11 روز به دست آورد. این فیلم با کسب بیش از 165 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 330 میلیون دلار در سراسر جهان به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2000 تبدیل شد. این فیلم با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بینندگان فیلم روبرو شد و جوایز متعددی را به دست آورد و نامزدی های بیشتری را به دست آورد. بن استیلر برای بازی خود برنده دو جایزه کمدی شد و این فیلم به عنوان فیلم کمدی مورد علاقه در جوایز انتخاب مردم در سال 2001 انتخاب شد. موفقیت این فیلم الهام بخش دو دنباله به نام‌های Meet the Fockers و Little Fockers بود که به ترتیب در سال‌های 2004 و 2010 منتشر شدند. همچنین الهام بخش یک برنامه تلویزیونی واقعی با عنوان Meet My Folks و یک کمدی موقعیتی با عنوان In-Laws بود که هر دو در سال 2002 در NBC پخش شدند.

در خانه برنز، گرگ با پدر پم، جک، مادر، دینا و گربه محبوبشان، جینکس، ملاقات می کند. جک بلافاصله به گرگ مشکوک می شود و آشکارا از او به خاطر انتخاب شغلش به عنوان یک پرستار مرد و هر چیز دیگری که به عنوان تفاوتی بین گرگ و خانواده برنز می بیند انتقاد می کند. گرگ تلاش می کند تا جک را تحت تاثیر قرار دهد، اما تلاش های او شکست می خورد. او بعد از اینکه یک آزمایش دروغ سنجی بداهه از جک دریافت کرد و بعداً از پم فهمید که جک یک مامور بازنشسته سیا است، ناراحت‌تر می‌شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Meet the Parents

این فیلم بازسازی فیلمی به همین نام محصول 1992 به کارگردانی گرگ گلینا و تهیه کنند جیم وینسنت است. گلینا – که همچنین نقش قهرمان اصلی فیلم اصلی را بازی می کرد – و مری روث کلارک فیلمنامه را نوشته اند. یونیورسال پیکچرز حقوق فیلم گلینا را به قصد ساخت نسخه جدید خریداری کرد. جیم هرتسفلد فیلمنامه اصلی را گسترش داد اما توسعه برای مدتی متوقف شد. جی روچ فیلمنامه توسعه یافته را خواند و ابراز تمایل کرد که آن را کارگردانی کند اما زیرنویس فارسی Meet the Parents 2000 یونیورسال او را رد کرد. در آن زمان استیون اسپی رگ به این کار علاقه داشت در حالی که جیم کری به بازی در نقش اصلی علاقه داشت. استودیو تنها زمانی پیشنهاد فیلم را به روچ داد که اسپی رگ و کری پروژه را ترک کردند.

لورد “گرگ” فوکر پرستاری است که در شیکاگو زند می کند. او قصد دارد از دوست دخترش، پم برنز، خواستگاری کند، اما برنامه او به هم می ریزد، زمانی که آنها به عروسی خواهر پم، دبی، در خانه والدینشان در لانگ آیلند دعوت می شوند. گرگ تصمیم می رد ابتدا پدر و مادر پم را تحت تاثیر قرار دهد و در مقابل خانواده اش از او خواستگاری کند، اما زمانی که شرکت هواپیمایی چمدان او را که حاوی حلقه نامزدی است گم می کند، این نقشه متوقف می شود.

با ملاقات با بقیه خانواده و دوستان پم، گرگ هنوز هم مانند یک فرد خارجی احساس می کند. علیرغم تلاش‌هایی که برای تحت تأثیر قرار دادن خانواده او انجام می‌دهد، اقدامات غیرعمدی او او را به یک هدف آسان برای تمسخر تبدیل می‌کند. گرگ در حین بازی والیبال استخری ناخواسته به دبی بینی شکسته و چشمش سیاه می‌کند، از یک توالت خراب استفاده می‌کند که حیاط خلوت برنز را با فاضلاب پر می‌کند و محراب عروسی را به آتش می‌کشد. چندین سوء تفاهم نیز باعث می شود که جک باور کند که گرگ یک مصرف کننده ماری جوانا است، پس از اینکه برادر مصرف کننده پم، دنی، او را قاب می کند. بعداً، گرگ جینکس را از دست می‌دهد و ولگردی را جایگزین او می‌کند که دمش را با اسپری رنگ می‌زند تا شبیه جینکس شود که اتفاقاً خانه را به هم می‌زند (ا ته جینکس واقعی بعداً پیدا می‌شود).

دانلود زیرنویس سریال game of thrones