دانلود زیرنویس فارسی فیلم Medium 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
1,246 بازدید
دانلود زیرنویس فیلم Medium 2021
  • نام فیلم: Medium مدت زمان: 2h 10min
  • زبان: Thai کشور سازنده : Thailand
  • کارگردان : Banjong Pisanthanakun نویسنده: Na Hong-jin, Banjong Pisanthanakun
  • بازیگران: Narilya Gulmongkolpech, Sawanee Utoomma, Sirani Yankittikan
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستانی هولناک از میراث یک شمن در منطقه آیسان تایلند. چیزی که ممکن است یکی از اعضای خانواده را در اختیار داشته باشد، ممکن است الهه ای نباشد که آنها آن را می سازند.

A horrifying story of a shaman’s inheritance in the Isan region of Thailand. What could be possessing a family member might not be the Goddess they make it out to be.

3741

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Medium 2021:

دانلود زیرنویس فیلم Medium مدیوم (تایلندی: ร่างทรง آهنگ رانگ، به معنای واقعی کلمه: مدیومشیپ) یک فیلم ترسناک فراطبیعی تایلندی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی بانجونگ پیسانتانا و تهیه کنند نا هونگ جین است. این محصول مشترک GDH 559 تایلند و Showbox کره جنوبی است. این فیلم برای اولین بار در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم خارق‌العاده بوچئون در 11 ژوئیه 2021 به نمایش درآمد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم «مدیوم»:

این فیلم در مورد منطقه ای کوچک در تایلند است که تحت تأثیر میراث راهب یکی از فرقه های قدیمی به نام شمنسیم هستند. دانلود زیرنویس فارسی فیلم Medium  این میراث زنی را تسخیر کرده و به تدریج جنبه های سیاه فرقه خودش را نشان می دهد و به همه نشان می دهد و ثابت می کند که این میراث الهی مقدس نیست…

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings