دانلود زیرنویس فارسی فیلم Mean Guns 1997

تاریخ اکران : 1997 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی
260 بازدید
دانلود زیرنویس Mean Guns 1997
  • نام فیلم: سلاح های متوسط مدت زمان: 1 ساعت 50 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Albert Pyun نویسنده: Andrew Witham
  • بازیگران: Christopher Lambert, Ice-T, Michael Halsey
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.4 با 4603 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

100 نفر ، که به سندیکا خیانت کرده اند ، روز بعد در زندان باز می شوند.به آنها سلاح و 6 ساعت برای کشتن یکدیگر داده می شود.3 سهم باقی مانده 10،000،000 دلار.

100 people, who have betrayed The Syndicate, are gathered in a prison opening the next day. They are given weapons and 6 hours to kill each other. The 3 remaining share $10,000,000.

27921

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Mean Guns 1997

دانلود زیرنویس فیلم Mean Guns میانگین Guns یک فیلم اکشن 1997 با بازی در Ice-T ، کریستوفر لامبرت ، مایکل هالسی ، دبورا ون والکنبورگ ، کیمبرلی وارن و هانتر داستی است.این کارگردانی توسط آلبرت پیون بود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Mean Guns

وینسنت مون (ICE-T) عضو یک سندیکای جرم است که به تازگی ساخت یک زندان جدید را به پایان رسانده است.روز قبل از آن برای باز کردن ، او 100 نفر را که به روش های مختلف به این سندیکا ستم کرده اند ، گرد هم می آورد ، اسلحه و مهمات را برای آنها فراهم می کند و شش ساعت به آنها می دهد تا با یکدیگر مبارزه کنند.یک جایزه نقدی 10 میلیون دلاری در زندان پنهان شده است که توسط سه بازمانده آخر تقسیم می شود ، اما مردان مون در صورتی که بیش زیرنویس فارسی Mean Guns 1997 از سه نفر زنده باشند ، در آنجا حرکت می کنند و همه را می کشند.هرکسی که سعی در ترک زمین دارد ، توسط تک تیراندازهایی که در اطراف محیط مستقر هستند کشته می شود.

یک اتحاد سست بین CAM (دبورا ون والکنبورگ) ، یک حسابدار که هنگام تلاش برای ارائه شواهد عکاسی از جنایات سندیکا به مقامات و مارکوس (مایکل هالسی) و “D” (کیمبرلی وارن) ، دو قاتل حرفه ای ، رهگیری می کند.آنها به زودی توسط قاتل دیگری ، لو (کریستوفر لامبرت) قطع می شوند ، که قبل از اینکه با اکراه در این گروه پذیرفته شود ، به طور خلاصه مارکوس را در اسلحه نگه می دارد.لو سرپرست غیررسمی یک دختر کوچک به نام لوسی (شکارچی داستی) است که او در ماشین خود در خارج از زندان مانده است.بادامک به دلیل خشونت در اطرافش به شدت متزلزل شده و نمی تواند خودش را به قتل برساند.

این چهار اعلامیه ای را در مورد سیستم آدرس عمومی زندان پخش می کند و ادعا می کند که آنها پول را پیدا کرده اند و همه را جرات می کنند تا با آنها بجنگند.کام در حالی که ده ها نفر در غوغا متعاقب کشته می شوند و گروه را از بین می برد و فقط توسط لو خفه می شود.بعد از اینکه ماه محل واقعی پول را اعلام کرد ، مارکوس دو دسته را پیدا می کند که در آن نقطه قرار دارد و آنها را می گیرد و یک سوم را با یک بمب پشت سر می گذارد.هنگامی که مارکوس لوسی را به زندان می آورد تا به او کمک کند تا پول نقد را بیرون بیاورد ، زنی به نام باربی (تینا کوته) بمب را پیدا می کند و وقتی بالای سرش را منفجر می کند کشته می شود.

در طی این وقایع ، لو فاش می کند که پس از کشته شدن مادر و ناپدری ، لوسی را به مراقبت خود برد و او در این بازی شرکت می کند تا آینده خود را فراهم کند.کام عکسهایی را که سعی در آن داشت ، بازیابی می کند و آنها را به مارکوس نشان می دهد و می گوید که او تا زمان دیدن آنها ، میزان پولشویی سندیکا را که در آن درگیر شده بود ، متوجه نشده بود.مارکوس فاش می کند که مون او را به این امید که او تنها بازمانده باشد ، وارد بازی کرد.

wednesday زیرنویس