دانلود زیرنویس فارسی فیلم Mea Culpa 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی
574 بازدید
دانلود زیرنویس Mea culpa 2014
  • نام فیلم: میهمان مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Fred Cavayé نویسنده: Fred Cavayé, Guillaume Lemans, Olivier Marchal
  • بازیگران: Vincent Lindon, Gilles Lellouche, Nadine Labaki
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.1 با 2886 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

فرانک و سیمون هر دو پلیس خوب و شرکا هستند.سیمون از زمان کشته شدن سه نفر در یک تصادف رانندگی در مستی ، دچار مشکل شده است ، اما وقتی پسر سیمون شاهد قتل است و توسط قاتلان بی رحمانه شکار می شود ، او به طور موثری به عقب برگشته است.

Franck and Simon are both good cops and partners. Simon has been troubled since he killed three in a drunk driving accident, but when Simons son witnesses a murder, and is hunted by ruthless killers, he’s efficiently back.

31022

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Mea culpa 2014

دانلود زیرنویس فیلم Mea culpa Mea Culpa یک فیلم تریلر فرانسوی در سال 2014 به کارگردانی فرد کاوای است که با بازی وینسنت لیندون ، گیلز للووش و نادین لابکی بازی می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Mea culpa

یک بازرس پلیس و همکار سابقش در مورد یک سری قتل در تولون تحقیق می کنند.سرانجام آنها یک باند قاتل زیرنویس فارسی Mea culpa 2014 را که برای مافیای صربستان کار می کند ، تشخیص می دهند.جنایتکاران متوقف نمی شوند که مأموریت خود را دنبال کنند اما این دو فرانسوی نیز انجام نمی دهند.
دانلود زیرنویس فارسی سریال You