دانلود زیرنویس فارسی فیلم Masti 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی راز آلود کمدی
909 بازدید
دانلود زیرنویس Masti 2004
  • نام فیلم: masks مدت زمان: 2 ساعت 46 دقیقهs
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Indra Kumar نویسنده: Milap Zaveri, Tushar Hiranandani
  • بازیگران: Aftab Shivdasani, Vivek Oberoi, Riteish Deshmukh, Amrita Rao
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

قتلی در شهری در هند رخ می دهد و پلیس از یک پلیس ارشد می خواهد که به موضوع او رسید کند. نام او سیکانکر است و تحقیقات خود را آغاز می کند و پس از انجام این کار متوجه می شود که سه مظنون دارد. سه مرد که هم ازدواج کرده اند اما در اغوای زنی به نام مونیکا نقش داشته اند. این سه مرد عمار، پرم و میت هستند که هم ادعای بی گناهی خود را دارند – اما در کتاب های سیکاندر – تا زمانی که بی گناهی خود را ثابت کنند هم مجرم هستند. چگونه می توانند خود را بی گناه ثابت کنند، در حالی که خود همسرانشان حاضر به صحبت از طرف آنها نیستند؟

A murder is committed in a town in India and the Police ask a senior policeman to deal with his matter. His name is Sikanker and he begins his investigations and after doing so, he finds that he has three suspects. Three men, who are all married, but have been involved in seducing a woman named Monica. The three men are Amar, Prem, and Meet, who all claim their innocence – but in Sikander’s books – they are all guilty until they prove themselves innocent. How can they prove themselves innocent, when their very wives will refuse to speak up on their behalf?

4121

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Masti 2004

دانلود زیرنویس فیلم Masti ماستی مجموعه‌ای از فیلم‌های کمدی بزرگسالان هندی است. این سریال به کارگردانی ایندرا کومار و تهیه کنند اشوک تاکریا ساخته شده است. ویوک اوبروی، آفتاب شیوداسانی و ریتیش دشموک در این سریال نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

مردان وحشت زده با تمام پول به ماشین مونیکا می رسند، اما او را مرده می بینند. برای متهم نشدن، آنها سعی می کنند جسد او را پنهان کنند، افسر پلیس سیکاندر (آجی دوگان) که شروع به مشکوک شدن می کند و سپس شروع به تعقیب آنها می کند. پس از آن، این سه نفر برای تحقیقات بیشتر به خانه مونیکا می روند. Insp. سیکاندر سه نفری را که در ایوان مونیکا پنهان شده اند را دنبال می کند. صبح روز بعد، مردی مرموز آنها را پیدا می کند و فاش می کند که مونیکا را کشته است و برای پوشش جنایت باج می خواهد. این سه نفر که احساس گناه می کنند به سراغ همسرانشان می روند تا عذرخواهی کنند. اما روز بعد، قاتل آنها را ردیابی می کند و آنها را با ماشین تعقیب می کند. آنها ناشناس به قاتل شلیک می کنند و فرار می کنند اما در نهایت به زندان می افتند. پس از حضور همسرانشان، مشخص می شود که این فقط یک شوخی با آنها بوده است و نشان می دهد که مونیکا زنده است و قاتل تبدیل به یک افسر پلیس می شود. مردها سپس از همسرانشان عذرخواهی می کنند و قول می دهند که دیگر « ی» را تکرار نکنند.

سه دوست – ملاقات (ویوک اوبروی)، پرم (آفتاب شیوداسانی) و عمار (ریتیش دشموک) که متاهل هستند و همسرانشان را دوست ندارند: میت فکر می کند همسرش اوناتی (کاریشما تانا) با رئیسش، پرم، رابطه دارد. وقتی همسرش تولسی (منجری فدنیس) زمان با کیفیتی را با او نمی‌گذراند و عمار از زند زناشویی او متنفر است، خوشش نمی‌آید، زیرا همسرش مامتا (سونالی کولکارنی) بیشتر نگران پسرشان، پاپو است.

یک روز، این سه نفر از کالج خود، SLUTS (دانشگاه فناوری و علم سری لالچند)، دعوتی دریافت می کنند تا در گردهمایی مجدد کالج خود شرکت کنند. همسران آنها با آنها نمی آیند، بنابراین این سه نفر تصمیم می رند که گرند ماستی را در آنجا داشته باشند تا از خست آنها فرار کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Masti

ماستی حول سه مجرد می چرخد، ملاقات (ویوک اوبروی)، پرم (آفتاب شیوداسانی) و آمار (ریتیش دشموک). زند آنها خوب است تا زمانی که ازدواج کنند و زند آنها به جهنم تبدیل شود. ملاقات با آنچال (آمریتا رائو) که به طرز وسواسی نسبت به شوهرش مالکیت دارد، ازدواج می کند. پرم با تا (تارا شارما) که بیش از حد مذهبی است ازدواج می کند و در نتیجه زند آنها آسیب می بیند. عمار با بیندیا (جنیلیا دسوزا) که مسلط است و با مادرش (آرکانا پوران سینگ) زند می کند ازدواج می کند. دوستان یک شب دور هم جمع می شوند و سعی می کنند راهی بیاندیشند تا مدتی از همسرانشان دور شوند و روزهای خوش مجردی خود را دوباره زنده کنند. مردان به زنان دیگر نگاه می کنند اما در نهایت متوجه می شوند که هم همان دختر مونیکا (لارا دوتا) را دیده اند. او آنها را در مورد افشای رابطه خود برای همسرانشان در ازای یک میلیون روپیه سیاه نمایی می کند. 1 زیرنویس فارسی Masti 2004 میلیون.
دانلود زیرنویس سریال game of thrones