دانلود زیرنویس فارسی فیلم Marvin’s Room 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
460 بازدید
دانلود زیرنویس Marvin's Room 1996
  • نام فیلم: اتاق ماروین مدت زمان: 1 ساعت 38 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Jerry Zaks نویسنده: Scott McPherson
  • بازیگران: Meryl Streep, Leonardo DiCaprio, Diane Keaton
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 28211 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از هفده سال ، یک زن به شدت مستقل و پسر سرکش او به خانه باز می گردند و آنها با هم خانواده ای را که او را وارونه پشت سر گذاشت ، می چرخانند.

After seventeen years, a fiercely independent woman and her rebellious son return home and together they turn the family she left behind upside down.

18563

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Marvin’s Room 1996

دانلود زیرنویس فیلم Marvin’s Room اتاق ماروین یک فیلم درام آمریکایی در سال 1996 به کارگردانی جری زاکس است.این فیلمنامه توسط جان گوار نوشته شده است و بر اساس نمایشنامه به همین نام توسط اسکات مک فرسون ، که در سال 1992 درگذشت. مک فرسون قبل از درگذشت ، فیلمنامه ای را برای یک نسخه فیلم به پایان رسانده بود.با این حال ، هنگامی که این فیلم در نهایت تولید سالها بعد شروع به تولید کرد ، گور استخدام شد تا آن را به روز کند.

ماروین ، مردی که 20 سال پیش سکته مغزی داشت ، ناتوان و رختخواب باقی مانده است.وی توسط دخترش بیسی در خانه خود در فلوریدا مراقبت شده است و توسط دختر دیگرش لی که 20 سال پیش به همراه همسرش به اوهایو نقل مکان کرده بود ، نادیده گرفته و هرگز با خانواده اش تماس نگرفته است.

با این حال ، پزشک بیسی به او اطلاع داده است که وی لوسمی دارد (همان بیماری او و مادر لی در جوانی درگذشت) و به پیوند مغز استخوان احتیاج دارد و او برای کمک به خواهرش می رود.لی نیز به نوبه خود به پسر 10 ساله خود چارلی و پسر نوجوان 17 ساله هنک روی می آورد ، که دومی از آنها به دلیل آتش سوزی در خانه مادرش به یک موسسه روانی متعهد شده است.با این حال ، هانک سرکشگر می گوید که خود را برای آزمایش یک مسابقه ارائه نمی دهد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Marvin’s Room

این ستاره های مریل استریپ ، لئوناردو دی کاپریو ، دایان کیتون ، رابرت دنیرو ، هیوم کرونین ، گوئن وردون ، هال اسکاردینو و دن هدایا است.موسیقی اصلی این فیلم توسط راشل پورتمن ساخته شده است.کارلی سیمون آهنگ تم “دو خواهر کوچک” زیرنویس فارسی Marvin’s Room 1996 را نوشت و اجرا کرد که مریل استریپ آوازهای پس زمینه را اضافه کرد.

با این وجود ، همه آنها برای ماندن با بیسی به پایین سفر می کنند.وقتی لی فهمید که ممکن است مجبور شود مراقبت از پدرش را به عهده بگیرد ، او در ابتدا با ترس از اینکه مجبور شود زندگی خود را از بین ببرد ، شروع به خرید برای خانه های سالمندان می کند.اما سرانجام ، خانواده تبعید نزدیک رشد می کنند و هنک موافقت می کند که آزمایش شود.

دانلود زیرنویس سریال House of the Dragon