دانلود زیرنویس فارسی فیلم Malicious 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
436 بازدید
دانلود زیرنویس Malicious 1995
  • نام فیلم: مخرب مدت زمان: 1 ساعت 32 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : کانادا
  • کارگردان : Ian Corson نویسنده: George Saunders, Raul Inglis
  • بازیگران: Molly Ringwald, John Vernon, Patrick McGaw
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5 با 1358 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از برخورد مختصر با یک غریبه زیبا ، یک ورزشکار کالج بیش از آنچه که او در هنگام وسواس با او چانه زنی می کند ، می شود و هیچ کاری را متوقف نمی کند تا زندگی خود را نابود کند.

After a brief encounter with a beautiful stranger, a college athlete gets more than he bargained for when she becomes obsessed, stopping at nothing to destroy his life.

30200

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Malicious 1995

دانلود زیرنویس فیلم Malicious Malicious یک فیلم تریلر شهوانی کانادایی-آمریکایی در سال 1995 با بازی در نقش مولی رینگوالد و پاتریک مک گاو است.این طرح از یک بازیکن بیس بال کالج ستاره (مک گا) پیروی می کند که با یک دانشجوی پزشکی آشفته (رینگوالد) که شروع به جعل او می کند ، در حال پرواز است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Malicious

شخصیت اصلی این فیلم زیرنویس فارسی Malicious 1995 توسط روانپزشکان و کارشناسان فیلم مورد بحث قرار گرفته است و به عنوان یک تصویر فیلم برای موجودیت روانپزشکی معروف به اختلال شخصیت مرزی مورد استفاده قرار گرفته است.
The Last of Us زیرنویس