دانلود زیرنویس فارسی فیلم Maigret in Montmartre 2017

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام راز آلود
452 بازدید
دانلود زیرنویس Maigret in Montmartre
  • نام فیلم: Maigret in Montmartre مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Thaddeus O'Sullivan نویسنده: Guy Andrews, Georges Simenon
  • بازیگران: Nicola Sloane, Sebastian De Souza, Simon Gregor
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از گفتن به Maigret او توطئه ای را برای کشتن خواننده باشگاه کنتس شنید که آرلت خفه می شود و بلافاصله پس از آن جسد یک کنتس سالخورده و گوشه ر نیز کشف می شود. Maigret معتقد است که شخص سومی در هنگام کشته شدن آرلت حضور داشته است و مشتاق است مردی به نام اسکار را که آرلت در خواب فریاد می زد دنبال کند. در همین حال، فیلیپ پسر اجاره‌ای جوان، که در اعتیاد کنتس به مواد مخدر شریک بود، از تلاشی برای جان سالم به در می‌برد، اما آنقدر می‌ترسد که نمی‌تواند به پلیس کمک کند. Maigret متوجه می شود که هر دو زن مرده زمانی در هتلی در نیس زند می کردند، جایی که شوهر کنتس در شرایط عجیبی درگذشت و اسکار نیز در آنجا کار می کرد. این باعث می شود که او اسکار را ردیابی کند و پرونده او بسته شود.

After telling Maigret she overheard a plot to kill ‘the countess’ club singer Arlette is strangled and soon afterwards the body of an elderly, reclusive countess is also discovered. Maigret believes a third person was present when Arlette was killed and is anxious to trace a man called Oscar, whose name Arlette cried out in her sleep. Meanwhile young rent boy Philippe, who shared the countess’s drug addiction, n survives an attempt on his life but is too scared to help the police. Maigret finds out that both the dead women once lived at a Nice hotel, where the countess’s husband died in odd circumstances and where Oscar also worked. This leads him to track down Oscar and to the closure of his case.

3540

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Maigret in Montmartre 2017

دانلود زیرنویس سریال game of thrones