دانلود زیرنویس فارسی فیلم Mad Love 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی تاریخی درام
616 بازدید
دانلود زیرنویس Mad Love 2001
  • نام فیلم: عشق دیوانه وار مدت زمان: 1 ساعت 55 دقیقه
  • زبان: اسپانیایی کشور سازنده : اسپانیا
  • کارگردان : Vicente Aranda نویسنده: Vicente Aranda, Antonio Larreta, Manuel Tamayo y Baus
  • بازیگران: Pilar López de Ayala, Daniele Liotti, Rosana Pastor
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5 با 3883 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان عاشقانه ای که Juana ، ملکه اسپانیا را به Juana “دیوانه” تبدیل کرد.داستانی از احساسات ، دروغ و حسادت با انگیزه سیاسی در پشت.

The love story that transformed Juana, Queen of Spain, into Juana “the Mad”. A story of passions, lies and jealousy with a political motive behind.

27755

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Mad Love 2001

دانلود زیرنویس فیلم Mad Love عشق دیوانه (اسپانیایی: Juana la Loca ؛ Lit. ‘Joanna the Mad’) یک فیلم درام دوره ای در سال 2001 است که توسط ویسنته آندا با بازی پیلار لوپز د آالا و دانیل لیوتی نوشته و کارگردانی شده است.این طرح به دنبال سرنوشت غم انگیز ملکه جوآنا از کاستیل است ، دیوانه وار عاشق یک شوهر بی دین ، فیلیپ خوش تیپ ، Archduke از اتریش است.این یکی از چندین اقتباس از درام تاریخی Manuel Tamayo y Baus در سال 1855 The Madness of Love است.

Tordesillas ، 1554. هفتاد و چهار ساله ، ملکه Joanna of Castile ، به نام Juana La Loca (Joanna the Madwoman) ، هنوز در حال از دست دادن همسرش است که نیم قرن درگذشت.ژانا با احساسی که دوستش داشت با احساسات به یاد می آورد ، اما او را ویران کرد.او می گوید ، او از مرگ نمی ترسد ، زیرا مرگ به او اجازه می دهد تا با همسرش مجدداً اتحاد شود.داستان آنها تقریباً 60 سال برمی گردد.

هنگامی که در فلاندر ، جوآنا ، جوان و بی تجربه ، بلافاصله توسط نامزد خوش تیپ او خرد می شود.او به همان اندازه از عروس زیبای خود راضی است و دستور می دهد که ازدواج در همان لحظه انجام شود تا آنها بتوانند بدون هیچ تأخیری ازدواج خود را مصرف کنند.اتحاد آنها در ابتدا موفقیت بزرگی است.اتحاد سیاسی بین دو کشور آنها تلفیق شده است و جوآنا و فیلیپ بسیار جذب یکدیگر هستند.فیلیپ با ظاهر خوب و رفتارهای خوب خود ، همسر خود را کاملاً اسیر می کند.عشق پرشور آنها به زودی نتیجه می گیرد.ژانا یک دختر دارد که اندکی پس از آن پسری دنبال کرد.این ترکیبی از عشق ، شهوت و وابستگی عاطفی باعث می شود که جوآنا پرشور عمیقاً به همسرش وابسته باشد.عشق او مصرف می شود ، اما شدت اشتیاق او فیلیپ را دور می کند.او مردی بی قرار است که در شکار و در آغوش زنان دیگر سرگرمی پیدا می کند.کشته شدن برادر ژانا ، زایمان دختر برادرش ، مرگ خواهر بزرگترش و مرگ فرزند خواهرش به طور غیر منتظره ای او را وارث تاج های کاستیلی و آراگونس می کند.با این حال ، او به دولت علاقه ای ندارد.وسواس با همسرش ، جوآنا او را در رختخواب با یک معشوق غافلگیر می کند ، که ژانا بعداً با موفقیت به عنوان Inés de Brabante ، یکی از خانم های دادگاه شناخته می شود.در یک حسادت ، جوآنا موهای رقیب خود را قطع می کند.در حالی که ژانا از بی دینی همسرش ناامید می شود ، او خبرهای بد دیگری را دریافت می کند.مادرش درگذشت.بنابراین جوآنا ملکه کاستیل می شود و باید به پادشاهی خود بازگردد.تانترهای او بر روی خیانت های شوهرش باعث شده است که او شروع به معروف به جوآنا دیوانه شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Mad Love

این فیلم سه جایزه Goya را زیرنویس فارسی Mad Love 2001 در دسته بهترین بازیگران ، بهترین کمد لباس و بهترین آرایش و مو دریافت کرد.

در سال 1496 ، جوآنا ، فرزند سوم پادشاهان کاتولیک فردیناند دوم آراگون و ایزابلا اول کاستیل ، اسپانیا را از طریق بندر لارودو ترک می کند.او برای ازدواج با Archduke اتریش ، فیلیپ ، با نام مستعار The Handome ، مردی که هرگز به آن نگاه نکرده است ، به سمت فلاندرز حرکت می کند.این ازدواج برای اهداف سیاسی ترتیب داده شده است.خواهران و برادران جوآنا و مادرش ، ملکه ایزابلا ، وداع خود را پیشنهاد کردند.

wednesday زیرنویس