دانلود زیرنویس فارسی فیلم Mad Dog And Glory 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام کمدی
318 بازدید
دانلود زیرنویس Mad Dog and Glory 1993
  • نام فیلم: سگ دیوانه و جلال مدت زمان: 1 ساعت 37 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John McNaughton نویسنده: Richard Price
  • بازیگران: Robert De Niro, Uma Thurman, Bill Murray
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2 با 22006 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که کارآگاه خجالتی و نرم شیکاگو وین “سگ دیوانه” دبی سهواً زندگی گانگستر محلی فرانک میلو را نجات می دهد ، او دریافت کننده تمایلی به یک هفته غیرمعمول یک هفته “با تشکر از شما” – یک بارمن زیبا به نام جلال است.

When shy, soft-spoken Chicago detective Wayne “Mad Dog” Dobie inadvertently saves the life of local gangster Frank Milo, he’s the reluctant recipient of an unusual one week “thank you” gift – a beautiful bartender named Glory.

28965

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Mad Dog and Glory 1993

دانلود زیرنویس فیلم Mad Dog and Glory Mad Dog and Glory یک فیلم کمدی-درام در سال 1993 به کارگردانی جان مک ناتون و بازیگران رابرت دنیرو ، اوما تورمن و بیل موری است و از نقش های بازیگران مشهور ریچارد بلزر و دیوید کاروسو به عنوان شریک دنیرو حمایت می کند.

وین می آموزد که شکوه در تلاش است بدهی شخصی را بپردازد و پس از پرداخت بدهی ، هیچ ارتباطی با میلو ندارد.پس از یک شروع ناخوشایند ، آنها عاشق می شوند.وین می خواهد او را به آپارتمان خود منتقل کند ، اما میلو قصد ندارد اجازه جلال را بدهد و بگوید که صاحب او است.وقتی وین مطابقت نداشته باشد ، میلو یکی از اراذل و اوباش خود ، هارولد را می فرستد تا با زور جلال را از بین ببرد ، اما شریک زندگی وین مایک در انتظار است و هارولد را در یک دعوا ضرب می کند.میلو به وین می گوید که او باید 40،000 دلار بپردازد تا آزادی خود را جلال دهد.

سایر نمایش های کوچک شامل J. J. Johnston به عنوان شانلون ، جک والاس به عنوان تامی ، کمدین ریچارد بلزر به عنوان M.C./ طنز ، و فیلمنامه نویس فیلم ریچارد پرایس به عنوان کارآگاه در رستوران.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Mad Dog and Glory

وین دبی یک عکاس خجالتی زیرنویس فارسی Mad Dog and Glory 1993 است که عکاس صحنه جنایت پلیس است که سالها در این کار صرف کرده است بدون اینکه هرگز اسلحه خود را بکشد.همکارانش به شوخی او را “سگ دیوانه” می نامند.وین در طی یک فروشگاه راحتی ، زندگی رئیس اوباش فرانک میلو را نجات می دهد.میلو در عوض هدیه وین به وین ارائه می دهد: به مدت یک هفته ، او “خدمات شخصی” جلال ، زن جوانی را که به عنوان بارمن در باشگاه میلو فعالیت می کند ، خواهد داشت.

جلال تلاش های وین را برای خرید آزادی خود رد می کند ، زیرا احساس می کند این نشانگر پذیرش مالکیت وی است.در حالی که او در خیابان قدم می زند ، میلو ظاهر می شود.وین تمام تلاش خود را برای به دست آوردن پول انجام داد ، اما 12.500 دلار کم می شود.وین با حضور هارولد و یک مایک که به آن نگاه می کنند ، خود Milo را می ایستد و پس از ترسیم اسلحه خود ، به پایان می رسد که با میلو در خیابان شجاع می شود.جلال مداخله می کند و گمان می کند که میلو ممکن است وین را بکشد.با دیدن اینکه این دو عاشق یکدیگر هستند ، میلو اعتراف می کند و با وین صلح برقرار می کند و اجازه می دهد تا شکوه و بدون هیچ رشته ای به هم وصل شود.

The Last of Us زیرنویس