دانلود زیرنویس فارسی فیلم Machuca 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی تاریخی درام
399 بازدید
دانلود زیرنویس Machuca 2004
  • نام فیلم: ماچوکا مدت زمان: 2 ساعت 1 دقیقه
  • زبان: اسپانیایی کشور سازنده : فلفل
  • کارگردان : Andrés Wood نویسنده: Eliseo Altunaga, Roberto Brodsky, Mamoun Hassan
  • بازیگران: Matías Quer, Ariel Mateluna, Manuela Martelli
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7 با 12227 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دو فرزند 12 ساله شیلی از طبقات مختلف اجتماعی در سال 1973 دوست می شوند. هر دو دنیای یکدیگر را با افزایش تنش های سیاسی در کشورشان کشف می کنند.

Two 12-year-old Chilean children from different social classes become friends in 1973. They both discover each other’s world as political tensions in their country increase.

26790

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Machuca 2004

دانلود زیرنویس فیلم Machuca Machuca یک فیلم بین المللی تولید شده در سطح بین المللی است که توسط آندرس وود ساخته و کارگردانی شده است.این ستاره ها Matías Quer ، Ariel Mateluna ، Manuela Martelli و Aline Küppenheim را در کنار فدریکو لوپپی بازی می کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Machuca

در ماه های منتهی به کودتای 1973 به زیرنویس فارسی Machuca 2004 رهبری ژنرال آگوستو پینوشه-که دولت سوسیالیستی سالوادور آلنده را سرنگون کرد-در سانتیاگو قرار گرفت-این فیلم داستان دو پسر را که در یک مدرسه ابتدایی طبقه بالا شرکت می کنند ، روایت می کند: گونزالو اینفانته-که متعلق به آن استبه یک خانواده ثروتمند با پیشینه اروپایی – و پدرو ماچوکا – که فقیر است و از پس زمینه بومی ناشی می شود.آنها همکلاسی هستند و در این مدرسه نخبگان کاتولیک به زبان انگلیسی دوست می شوند ، که ماچوکا به لطف پروژه ادغام اجتماعی که توسط مدیر آن ، پدر مک کنرو تهیه شده است ، در آن شرکت می کند.

این فیلم با الهام و اختصاص به پدر جراردو ولان ، C.S.C.که از سال 1969 تا 1973 مدیر کلگیو سنت جورج (کالج سنت جورج) بود ، مدرسه خصوصی که در این فیلم به تصویر کشیده شده بود ، که خود کارگردان به عنوان یک پسر در آن حضور داشت.

Machuca در ژوئیه 2003 فیلمبرداری شد و با بودجه متوسط 170000 دلار آمریکا تهیه شد.این یک تولید مشترک بین المللی شیلی-اسپانیایی-بریت-فرانتی-فرانسه با پشتیبانی Ibermedia است.شرکت های تولیدی شامل فیلم های آندرس وود ، فیلم های تورناسول ، مامون حسن ، پاراسو و شیلی بودند.این فیلم در بخش موازی دو هفته کارگردانان از 57 مین جشنواره کن در ماه مه 2004 به نمایش درآمد. در سینماها در شیلی و چند کشور دیگر با استقبال خوبی روبرو شد ، اما در خارج از آمریکای لاتین موفقیت قابل توجهی در گیشه نداشت.

این داستان از منظر گونزالو اینفانته-پسر 11 ساله طبقه بالا-ارائه شده است و در یک زمان آشفته در شیلی اتفاق می افتد ، هنگامی که طبقه کارگر خواستار توهین های اجتماعی و تغییرات عمیق در ساختار ملی اقتصادی اقتصادی بود ، با انتخابیک رئیس جمهور سوسیالیستیدر این زمینه ، طبقات بالاتر از جنبش سوسیالیستی ترسیده بودند و برخی از برجسته ترین اعضای آن علیه دولت سالوادور آلنده ابراز کردند.پدر گونزالو ، در حالی که دلسوز با کمتر مورد علاقه و بخشی از جنبش راست گرایانه نیست ، می خواهد به همراه خانواده خود را برای ایتالیا ترک کند ، جایی که او به دلیل کار خود در سازمان ملل متحد به طور مکرر سفر می کند.مادر گونزالو با وضعیت چیزها ناامید است و با یک آرژانتینی ثروتمند و بسیار بزرگتر رابطه ای دارد.

wednesday زیرنویس