دانلود زیرنویس فارسی فیلم Lupin 3 Dead or Alive 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
503 بازدید
دانلود زیرنویس Rupan sansei: Dead or Alive 1996
  • نام فیلم: روپان سانسی: و د یا مدت زمان: 1 ساعت 35 دقیقه
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Monkey Punch, Jun Kawagoe نویسنده: Monkey Punch, Hiroshi Sakakibara
  • بازیگران: Kan'ichi Kurita, Kiyoshi Kobayashi, Makio Inoue
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.9 با 506 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

لوپین به پادشاهی زوفو می رود و قصد دارد گنج افسانه ای آن را که پادشاه فقیدش در جزیره ای مرموز در ساحل پنهان کرده بود، بدزدد. با این حال، او متوجه می شود که جزیره توسط نانوماشین محافظت می شود، یک سیستم امنیتی ابررایانه ای که او و همراهانش قادر به شکست دادن آن نیستند. کلید عبور از نانوماشین در اختیار شاهزاده خانم زوفو، تنها عضو بازمانده خانواده سلطنتی است. ژنرال هد هانتر، رهبر فعلی زوفو، کودتا کرده بود و پادشاه و شاهزاده را اعدام کرده بود. باند لوپین با موفقیت از شاهزاده خانم جدا می شود، اما ژنرال بی رحم یک جایزه میلیون دلاری به لوپین می دهد. در همین حال، بازرس زنیگاتا با اولئاندر، مامور پلیس مرگبار زوفو که برای بازگرداندن شاهزاده خانم فرستاده شده است، اتحاد برقرار می کند. با وجود شکارچیان فضل، خود ژنرال و ا ته خود زنیگاتا روی دم، آیا لوپین می تواند به گنج زوفو دست پیدا کند؟

Lupin heads to the kingdom of Zufu with plans to steal its legendary treasure, which its late king had hidden in a mysterious drifting island off the coast. However, he discovers the island is guarded by the Nanomachine, a supercomputer security system which he and his comrades are unable to defeat. The key to getting past Nanomachine lies with the Princess of Zufu, the only surviving member of the royal family; Zufu’s current leader General Headhunter had staged a coup d’etat and had the king and prince executed. Lupin’s gang successfully make away with the princess, but the ruthless General places a million dollar bounty on Lupin. Meanwhile, Inspector Zenigata makes an alliance with Oleander, a deadly police agent Zufu sent to bring back the princess. With bounty hunters, the General himself, and of course Zenigata himself on his tail, can Lupin get his hands on the treasure of Zufu?

4891

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Rupan sansei: Dead or Alive 1996

دانلود زیرنویس فیلم Rupan sansei: Dead or Alive لوپین سوم: مرده یا زنده (ルパン三世 DEAD OR ALIVE, Rupan Sansei: Deddo oa Araibu) یک انیمیشن ژاپنی محصول سال ۱۹۹۶ به کارگردانی میمون پانچ است. مرده یا زنده علاوه بر اینکه پنجمین فیلم بلند سری Lupin III است، همچنین اولین تولید لوپین بود که از انیمیشن های کامپیوتری استفاده کرد و سلسیس با آن همکاری کرد.

آرسن لوپین سوم پس از شکستن چهار نفر از زندانیان، از جمله یک زندانی محتاط و پرش به نام اسپانکی، به گنجینه ملی کشور زوفو که توسط پادشاه فقید زوفو در جزیره‌ای شناور اسرارآمیز نگهداری می‌شود، توجه کرده است. مکانیسم دفاعی فوق‌العاده هوشمند نانوماشین جزیره برای لوپین، دایسوکه جیگن و گومون ایشیکاوا سیزدهم بیش از اندازه است که نمی‌توانند به تنهایی از پس آن برآیند. به نظر می رسد که کلید این سیستم به شاهزاده پانیش، تنها عضو بازمانده خانواده سلطنتی مرتبط باشد. او از دست فرمانروای کنونی زوفو، ژنرال هدهانتر، که اخیراً با اجرای کودتا و کشتن پادشاه کشور بر کشور حکومت کرده است، مخفی است.

باند لوپین «دختر شکارچی سر»، امرا را می‌دزدند تا کلید را در دست ب رند، اما معلوم شد که او یک مامور پلیس زوفو به نام اولئاندر است. هد هانتر و دست راستش کریسیس، نه تنها می خواهند لوپین را بکشند، بلکه اولئاندر را نیز می خواهند بکشند: نوعی “عدالت سریع”. در همین حال، فوجیکو ماین که تظاهر به منشی بودن می کند، دستور می رد تا از امرا واقعی، دختر دکتر ولتسکی، که توسط هد هانتر زندانی است، محافظت کند. Headhunter در مورد سرنوشت ولتسکی به Emerah دروغ گفت و ادعا کرد که او مرده است. همان شب، زمانی که فوجیکو به امرا کمک می کند تا فرار کند، اولاندر متوجه می شود که شاهزاده پانیش زنده است و عاشق او می شود. با آرزوی او برای صلح در سراسر پادشاهی. چند شب بعد، بازرس کویچی زنیگاتا لوپین را به دام می اندازد، اما گروه به لوپین کمک می کند تا فرار کند. همانطور که آنها از Zenigata و پلیس فرار می کنند، اولئاندر متوجه می شود که توسط Headhunter مورد استفاده قرار می رد و توسط Crisis دست ر می شود.

لوپین می‌فهمد که کلید آویز دور گردن اولاندر است و ایده‌ای به ذهنش می‌رسد. Headhunter، Crisis و Olèander به جزیره می رسند. در کمال تعجب، شاهزاده پانیش (لوپین در اس مبدل) نیز به جزیره می رسد. او از اولاندر می خواهد که کلید را به او بدهد. او این کار را می کند و درب آزمایشگاه بزرگ باز می شود. در این آزمایشگاه، شخصیت ها یاد می رند که نانو ماشین های امنیتی از طلای خالص ساخته شده اند. Headhunter تمام قدرت کنترل نانوماشین های جزیره را به دست می آورد، اما به سختی از شلیک لوپین (به عنوان شاهزاده پانیش) اجتناب می کند. نانوماشین‌ها فقط در نزدیکی پانیش پایدار می‌مانند، بنابراین هنگامی که اس مبدل لوپین شکسته می‌شود، نانوماشین‌ها متخاصم می‌شوند و بحران را در هرج و مرج بعدی از بین می‌برند. Headhunter در شرف اتمام لوپین است، اما لوپین یک گلوله را در پیچک شکسته قرار می دهد و از یک چاقو برای فعال کردن پین شلیک استفاده می کند. گلوله از سر هد هانتر می گذرد و ظاهراً او را می کشد. لوپین و دوستانش از جزیره در حال فروپاشی فرار می کنند و به مخفیگاه خود باز می گردند تا از دست ری زنیگاتا، بازرس، جلو ری کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Rupan sansei: Dead or Alive

انتشار آمریکای شمالی توسط Funimation انجام شد. زیرنویس فارسی Rupan sansei: Dead or Alive 1996 این فیلم هم به صورت جداگانه و هم به عنوان بخشی از مجموعه جعبه “First Haul” آنها در دسترس است.
دانلود زیرنویس سریال breaking bad