دانلود زیرنویس فارسی فیلم Love Object 2003

تاریخ اکران : 2003 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک درام عاشقانه
390 بازدید
دانلود زیرنویس Love Object 2003
  • نام فیلم: شیء عشق مدت زمان: 1 ساعت 28 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Robert Parigi نویسنده: Robert Parigi
  • بازیگران: Desmond Harrington, Melissa Sagemiller, Udo Kier
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.3 با 3609 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کنت یک کارگر دفتر اجتماعی بی دست و پا است که تجربه کمی با عاشقانه دارد.او در تلاش برای رهایی از تنهایی خود ، یک عروسک جنسی شبیه به زندگی را خریداری می کند ، اما به زودی می یابد که ممکن است یک طرف تاریک برای “نیکی” باشد.

Kenneth is a socially awkward office worker who has little experience with romance. He buys a life-like sex doll in an attempt to rid him of his loneliness, but soon finds there may be a dark side to ‘Nikki’.

26230

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Love Object 2003

دانلود زیرنویس فیلم Love Object Love Object یک فیلم ترسناک آمریکایی در سال 2003 است که توسط رابرت پراجی نوشته و کارگردانی شده است.کنت (با بازی دزموند هارینگتون) یک نویسنده فنی کارآمد اما از نظر اجتماعی است که با نیکی رابطه وسواسی ایجاد می کند ، یک عروسک جنسی واقع گرایانه که او خریداری می کند.

او رابطه ای با “نیکی” ایجاد می کند ، تا جایی که صحبت کند و حتی با او بحث کند.کنت شروع به نمایش رفتار عجیب و غریب می کند و احساس می کند که توسط نیکی احساس غرق شدن می کند.رابطه آنها به یک وضعیت عشق و نفرت تبدیل می شود و در یک لحظه او حتی عروسک را نیز ضرب می کند.

در محل کار ، کنت با لیزا ، یک دما ، که با او شروع به ایجاد یک رابطه می کند ، ملاقات می کند.کنت لیزا را با قطع موهای خود به روشی که نیکی در آن قرار داده و همان لباسی را که نیکی دارد ، به نیکی شبیه می کند.هرچه رابطه تصور شده او با نیکی شوم تر و مسلط تر می شود ، کنت به برش و دفع عروسک متوسل می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Love Object

کنت وینسلو یک نویسنده فنی بسیار خجالتی اما آگاه است که دستور زیرنویس فارسی Love Object 2003 یک doll جنسی را می دهد.

سرانجام لیزا از وجود نیکی آگاه می شود و سریعاً با کنت شکسته می شود.بعداً ، یک لیزا محدود و لگد توسط صاحبخانه کنت کشف می شود ، و کنت او را با چکش بلوز می کند.کنت سپس شروع به تبدیل لیزا به عروسک می کند.او او را با لباس نیکی لباس می پوشاند ، او را به پایین می کشد و شروع به جایگزینی خون خود را با مایع ممتمل می کند.

wednesday زیرنویس