دانلود زیرنویس فارسی فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels 1998

تاریخ اکران : 1998 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی کمدی
357 بازدید
دانلود زیرنویس Lock, Stock and Two Smoking Barrels 1998
  • نام فیلم: قفل، انبار و دو بشکه سیگار کشیدن مدت زمان: 1 ساعت 47 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Guy Ritchie نویسنده: Guy Ritchie
  • بازیگران: Jason Flemyng, Dexter Fletcher, Nick Moran
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.2 با 581595 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ادی سه دوست داشتنی خود را ترغیب می کند تا برای یک بازی حیاتی پوکر در برابر یک مأمور قدرتمند محلی ، هات هری ، پول جمع کند.ادی از دست می دهد ، پس از آن هری یک هفته به او می دهد تا 500،000 پوند را بازپرداخت کند.

Eddy persuades his three pals to pool money for a vital poker game against a powerful local mobster, Hatchet Harry. Eddy loses, after which Harry gives him a week to pay back 500,000 pounds.

25554

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels 1998

دانلود زیرنویس فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels قفل ، سهام و دو بشکه سیگار کشیدن یک فیلم جرم و جنایت سیاه و سفید بریتانیایی در سال 1998 است که توسط گای ریچی ساخته و کارگردانی شده توسط متیو وون ساخته شده و با بازیگران یک گروه بازیگر با بازی جیسون فلچر ، دکستر فلچر ، نیک موران ، استیون مکینتاش ، استینگ با وینی جونز و جیسون بازی می کند.استاتام در اولین فیلم های خود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels

این داستان یک زیرنویس فارسی Lock, Stock and Two Smoking Barrels 1998 کلاهبرداری است که شامل یک کارت جوان با اعتماد به نفس است که 500،000 پوند به یک ارباب جرم قدرتمند در یک بازی سفت و سخت از لاف سه کارت از دست می دهد.برای پرداخت بدهی های خود ، او و دوستانش تصمیم می گیرند یک باند کوچک را که به نظر می رسد در خارج از خانه در حال کار است ، سرقت کنند.

این فیلم تحسین بین المللی ریچی را به ارمغان آورد و بازیگران جونز ، فوتبالیست سابق بین المللی ولز و استاتام ، غواص سابق را برای مخاطبان جهان معرفی کرد.براساس بودجه 1.35 میلیون دلاری ، این فیلم ناخالص باکس آفیس بیش از 28 میلیون دلار داشت که آن را به یک موفقیت تجاری تبدیل کرد.

یک سریال تلویزیونی بریتانیا ، قفل ، سهام … ، در سال 2000 دنبال شد و برای هفت قسمت از جمله خلبان اجرا شد.

در لندن ، دوستان طولانی مدت و جنایتکاران کوچک ، ادی ، تام ، صابون و بیکن 100،000 پوند را جمع کردند تا ادی ، یک کارت نبوغ تیز ، بتواند در یکی از لاف های سه کارت ویزیت پرشور هری لونسدیل خریداری کندبازی ها.این بازی تقلب شده است و دوستان در نهایت 500000 پوند هری به دست می آورند.هری سپس جمع آوری بدهی خود را بیگ کریس می فرستد تا اطمینان حاصل کند که کوارتت ظرف یک هفته بدهی را پرداخت می کند.

wednesday زیرنویس