دانلود زیرنویس فارسی فیلم Little Buddha 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
713 بازدید
دانلود زیرنویس Little Buddha 1993
  • نام فیلم: بودا کوچک مدت زمان: 2 ساعت 3 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Bernardo Bertolucci نویسنده: Bernardo Bertolucci, Rudy Wurlitzer, Mark Peploe
  • بازیگران: Keanu Reeves, Bridget Fonda, Ruocheng Ying
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.1 با 16967 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از درگذشت لاما دورج ، راهبان بودایی تبت سه فرزند – یک آمریکایی و دو نپالی – پیدا می کنند که ممکن است تولد دوباره معلم بزرگ آنها باشد.

After the death of Lama Dorje, Tibetan Buddhist monks find three children – one American and two Nepalese – who may be the rebirth of their great teacher.

19287

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Little Buddha 1993

دانلود زیرنویس فیلم Little Buddha بودا کوچک یک فیلم درام در سال 1993 به کارگردانی برناردو برتولوچی است که توسط رودی وورلیتزر و مارک پپلو نوشته شده و توسط همکار معمول Bertolucci جرمی توماس تهیه شده است.این فیلم یک تولید بین المللی ایتالیا ، فرانسه و انگلستان ، این فیلم کریس اسحاق ، بریجت فوندا و کیانو را به عنوان شاهزاده سیدهارتا (بودا قبل از روشنگری او) بازی می کنند.

به تدریج ، در طول فیلم ، مادر اول جسی و سپس لاما نوربو داستان زندگی شاهزاده سیدهارتا را روایت می کنند ، و از کتابی که لاما نوربو به جسی داده است ، می خواند.

در نپال باستان (لومبینی) ، یک شاهزاده به نام Siddhartha پشت زندگی راحت و محافظت شده خود را می چرخاند و برای حل مسئله رنج جهانی به سفری می پردازد.با پیشرفت ، او حقایق عمیقی را در مورد ماهیت زندگی ، آگاهی و واقعیت می آموزد.در نهایت ، او با مارا (یک دیو نماینده نفس) می جنگد ، که بارها و بارها سعی در منحرف و نابودی سیدهارتا می کند.سیدهارتا از طریق تحقق کامل کامل ماهیت توهم آور نفس خود ، به روشنگری می رسد و به بودا تبدیل می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Little Buddha

راهبان بودایی تبت از یک صومعه در بوتان ، به رهبری لاما نوربو ، در جستجوی کودکی هستند که تولد دوباره یک معلم بزرگ بودایی ، زیرنویس فارسی Little Buddha 1993 لاما دورج است.لاما نوربو و راهبان همکارش معتقدند که کاندیدایی برای کودکی پیدا کرده اند که در آن لاما دورج متولد شده است: پسری آمریکایی به نام جسی کنراد ، پسر جوان یک معمار و معلمی که در سیاتل زندگی می کند.راهبان برای دیدار با پسر به سیاتل می آیند.

جسی مجذوب راهبان و شیوه زندگی آنها است ، اما والدینش ، دین و لیزا محتاط هستند و وقتی نوربو اعلام کرد که می خواهد جسی را با او به بوتان برگرداند تا آزمایش شود.دین نظر خود را تغییر می دهد ، با این حال ، هنگامی که یکی از دوستان نزدیک و همکارانش خودکشی می کند زیرا او شکسته شد.دین سپس تصمیم می گیرد با جسی به بوتان سفر کند.در نپال ، دو فرزند که کاندیدای تولد دوباره هستند ، با آنها روبرو می شوند ، راجو و گیتا.

دانلود زیرنویس سریال House of the Dragon