دانلود زیرنویس فارسی فیلم Life or Something Like It 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: عاشقانه کمدی
806 بازدید
دانلود زیرنویس Life or Something Like It 2002
  • نام فیلم: زند یا چیزی شبیه آن مدت زمان: 1 ساعت 43 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Stephen Herek نویسنده: John Scott Shepherd, Dana Stevens
  • بازیگران: Angelina Jolie, Edward Burns, Tony Shalhoub
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.8 با 23552 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

خبرنگار لنی کریگان با یک بی خانمان روانی با پیامبر جک (تونی شالهوب) برای یک قطعه کرکی در مورد امتیاز یک بازی فوتبال مصاحبه می کند. در عوض به او می گوید که زند او معنایی ندارد و تنها چند روز دیگر به پایان می رسد. این جرقه او را برای تغییر الگوی زند اش برمی ان زد.

Reporter Lanie Kerrigan interviews psychic homeless man Prophet Jack (Tony Shalhoub) for a fluff piece about a football game’s score. Instead, he tells her that her life has no meaning and will end in just a few days. This sparks her to action to change the pattern of her life.

4602

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Life or Something Like It 2002

دانلود زیرنویس فیلم Life or Something Like It زند یا چیزی شبیه به آن (به انگلیسی: Life or Something Like It) یک فیلم کمدی-درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۰۲ به کارگردانی استیون هرک است. این فیلم بر روی گزارشگر تلویزیونی لنی کریگان (آنجلینا جولی) و تلاش او برای یافتن معنای زند اش تمرکز دارد. آهنگ اصلی موسیقی توسط دیوید نیومن ساخته شده است.

لنی سعی می کند در دوست پسر بیسبال معروف خود کال کوپر (کریستین کین) و خانواده اش تسلی پیدا کند، اما چیز کمی وجود دارد. جاه ط ی مادام العمر او برای حضور در تلویزیون شبکه مانند یک رویای دور به نظر می رسد. او در ناامیدی خود مرتکب اشتباهات حرفه ای می شود، اما در نهایت از منبعی نامحتمل حمایت می کند: دشمن اصلی او، فیلمبردار پیت اسکانلون (ادوارد برنز)، که زمانی با او رابطه غیر معمول داشت. او را با رویکرد جدیدی به زند آشنا می کند: هر لحظه از زند خود را به بهترین شکل زند کند و هر کاری را که همیشه می خواست انجام دهد. لنی برای یک روز با پیت نقل مکان می کند و او را به پسرش تامی (جسی جیمز رادرفورد) که با مادرش زند می کند، معرفی می کند. آنها یک روز کامل را با تامی می گذرانند. آن شب لنی و پیت برای دومین بار با هم می خوابند. روز بعد لنی فرصتی برای شغلی که همیشه آرزویش را در نیویورک داشت به دست می آورد. او از پیت می خواهد که با او بیاید، اما او قبول نمی کند و به او می گوید که اشتهای او برای موفقیت و شهرت هرگز پایان نخواهد یافت. متأسفانه لنی به نیویورک می رود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Life or Something Like It

لنی کریگان (آنجلینا جولی)، گزارشگر موفق یکی از ایستگاه های تلویزیونی سیاتل، با یک پیامبر خودخوانده، جک (تونی شالهوب) مصاحبه می کند تا بفهمد آیا واقعاً می تواند امتیازات فوتبال را پیش بینی کند یا خیر. در عوض، جک پیامبر نه تنها امتیاز فوتبال را پیش‌بینی می‌کند، و اینکه روز بعد تگرگ خواهد آمد، بلکه پنج‌شنبه بعد، لنی نیز هفت روز دیگر خواهد مرد. هنگامی که دو پیش‌گویی اول او محقق می‌شوند، لنی وحشت می‌کند و دوباره با جک ملاقات می‌کند تا پیش‌گویی دیگری برای آزمایش دوباره او بخواهد. جک به او می گوید که ز له نسبتاً قابل توجهی در سانفرانسیسکو در ساعت 9:06 صبح رخ خواهد داد، که همچنین زیرنویس فارسی Life or Something Like It 2002 اتفاق می افتد. اکنون لنی متقاعد شده است که می میرد و مجبور است زند خود را دوباره ارزیابی کند.

پیت با جک ملاقات می‌کند و به او می‌گوید که چقدر اشتباه می‌کند، زیرا لنی کاری را که جک پیش‌بینی کرده بود به دست نمی‌آورد، پیدا کرد. با این حال، جک توضیح می‌دهد که حق با او بود، زیرا لنی هرگز نمی‌تواند کار را به دست بیاورد، زیرا او قبل از شروع کار خواهد مرد. او همچنین پیشگویی از مرگ یک بازیکن مشهور سابق بیسبال در یک سانحه هوایی را بیان می کند. هنگامی که پیت خبر مرگ بازیکن بیسبال را همانطور که جک پیش بینی کرده بود دریافت می کند، سعی می کند با لنی تماس ب رد تا به او هشدار دهد. او نمی تواند به او برسد، بنابراین به نیویورک پرواز می کند.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones