دانلود زیرنویس فارسی فیلم Liar Liar Vampire 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: خانوادگی کمدی
234 بازدید
دانلود زیرنویس Liar, Liar, Vampire 2015
  • نام فیلم: دروغگو ، دروغگو ، خون آشام مدت زمان: 1 ساعت 9 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Vince Marcello نویسنده: Adrian Vina
  • بازیگران: Rahart Adams, Brec Bassinger, Tiera Skovbye
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.7 با 1013 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

وقتی کیتلین ، محبوب ترین دختر مدرسه ، بچه جدید دیویس را برای یک خون آشام اشتباه می کند ، او وضعیت مشهور فوری را بدست می آورد.دیویس به کمک همسایه درب بعدی خود ، وی ، برای شماره گیری عمل خون آشام خود ، کمک می کند.با هم ، آنها را فریب می دهند …

When Caitlyn, the most popular girl in school, mistakes new kid Davis for a vampire, he gains instant celebrity status. Davis enlists the help of his next-door neighbor, Vi, to dial up his vampire act. Together, will they fool the…

28967

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Liar, Liar, Vampire 2015

دانلود زیرنویس فیلم Liar, Liar, Vampire Liar ، Liar ، Vampire یک فیلم خانوادگی کمدی 2015 است که در 12 اکتبر 2015 از طریق نیکلودئون اکران شد.این فیلم به کارگردانی وینس مارچلو و ستاره های راهارت آدامز به عنوان یک دانش آموز جوان که به دلیل خون آشام اشتباه گرفته می شود و تصمیم می گیرد این اشتباه را تشویق کند تا محبوبیت تازه خود را حفظ کند.

رسانه های عقل سلیم این فیلم را در سه ستاره رتبه بندی کردند و نوشتند که “احمقانه و خودآموزی است ، اما به خوبی نشان می دهد که اهمیت خود بودن و احاطه خود را با افرادی که از شما واقعی قدردانی می کنند ، نشان می دهد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Liar, Liar, Vampire

هنگامی که او از استرالیا به مدرسه جدیدی منتقل می شود ، دیویس نگران همان چیزهایی است که بیشتر نوجوانان از جمله قرار دادن و پیدا کردن دوستان جدید هستند.با این حال ، به زودی پس از ورود او ، محبوب ترین دختر مدرسه ، کیتلین ، به اشتباه او را به عنوان یک خون آشام معرفی می کند – چیزی که دیویس را به یک مشهور تقریباً فوری تبدیل می کند.دیویس که نمی خواهد محبوبیت جدید خود را از زیرنویس فارسی Liar, Liar, Vampire 2015 دست بدهد ، همسایه خود را در کنار هم قرار می دهد تا به او در ادامه کار کمک کند.
The Last of Us زیرنویس