دانلود زیرنویس فارسی فیلم Les Misérables 2019

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام
661 بازدید
دانلود زیرنویس Les Misérables
  • نام فیلم: Les Misérables مدت زمان: 1h 44mins
  • زبان: French کشور سازنده : France
  • کارگردان : Ladj Ly نویسنده: Ladj Ly, Giordano Gederlini, Alexis Manenti
  • بازیگران: Damien Bonnard, Alexis Manenti, Djebril Zonga, Issa Perica
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سرتیپ استفان روئیز (دیمین بونارد) که در کنار کهنه سربازان غیراخلاقی پلیس کریس (الکسیس ماننتی) و گوادا (جبریل زونگا) در تیپ ضد جنایت پاریس کار می کند – پیوند اخیر به حومه طبقه کارگر مونتفرمیل، جایی که ویکتور هوگو نوشت. رمان معروف او Les Misérables – در تلاش برای برقراری رابطه کاری با رهبران تأثیرگذار جامعه در حالی که تلاش می کند تا حدی آرامش را بین تیم بدنام خود و شهروندان پروژه های مسکن محلی حفظ کند. هنگامی که دست ری ساده به طرز غم ان زی به اشتباه می افتد، این سه افسر باید به طور جداگانه با عواقب اقدامات خود آشتی کنند و در عین حال تلاش کنند تا محله را از انتقام با خشونت اوباش دور نگه دارند. این فیلم که به عنوان یک فیلم کوتاه برنده سزار آغاز شد، از شورش های سال 2005 در پاریس الهام گرفته شد. این فیلم برای رقابت برای نخل طلای جشنواره فیلم کن 2019 انتخاب شد، جایی که جایزه هیئت داوران (در تساوی با BACURAU) را از آن خود کرد و به عنوان ورودی فرانسه برای بهترین انتخاب شد.

Assigned to work alongside unethical police veterans Chris (Alexis Manenti) and Gwada (Djebril Zonga) in Paris’ Anti-Crime Brigade, Brigadier Stéphane Ruiz (Damien Bonnard) – a recent transplant to the working-class suburb of Montfermeil, where Victor Hugo wrote his famous novel Les Misérables – struggles to establish a working relationship with influential community leaders while attempting to maintain some semblance of peace between his disreputable team and the citizens of the local housing projects. When what should be a simple arrest goes tragically awry, the three officers must individually reconcile with the aftermath of their actions while angling to keep the neighborhood from retaliating with mob violence. Beginning as a Cesar-winning short film, the film was inspired by the 2005 riots in Paris. It was selected to compete for the Palme d’Or at the 2019 Cannes Film Festival, where it won the Jury Prize (in a tie with BACURAU) and was selected as France’s entry for Best …

3397

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Les Misérables 2019

دانلود زیرنویس فیلم Les Misérables Les Misérables یک فیلم درام فرانسوی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی لاج لی در اولین کارگردانی بلند بلند خود، بر اساس فیلمنامه‌ای از لی، جوردانو گدرلینی و الکسیس ماننتی، بر اساس فیلم کوتاه لی به همین نام در سال ۲۰۱۷ است. ماننتی در کنار دیمین بونارد، جبریل زونگا، عیسی پرسیا، الحسن لی، استیو تینچئو، آلمانی کانوته و نزار بن فاطما به ایفای نقش پرداخته است.

اندکی پس از آن، استفان رویز، افسر پلیسی که اخیراً به پاریس نقل مکان کرده و به تیپ ضد جنایت ملحق شده است، مأموریت می یابد تا با رهبر گروه کریس و سرتیپ گوادا در شهر نزدیک مونتفرمیل کار کند. کریس اغ به شدت از قدرت خود در مورد نوجوانان سوء استفاده می کند، در حالی که گوادا از این سوء استفاده راضی است. در حالی که او احساس ناراحتی می کند، استفان دخالت نمی کند. در همین حال، عیسی، یک نوجوان بزهکار شناخته شده، جانی، یک توله شیر را از یک سیرک می دزد و باعث می شود که صاحب آن زورو نزد رهبر جامعه محلی معروف به “شهردار” برود و تهدید کند که در صورت عدم بازگرداندن جانی با اسلحه برمی گردد. کریس و اسکادران او وظیفه پیدا کردن و بازیابی توله را دارند.

یکی از دوستان عیسی عکسی از عیسی با توله می رد و آن را در اینستاگرام منتشر می کند و باعث می شود کریس متوجه شود که ایسا مقصر است. آنها او را تعقیب می کنند، دست ر می کنند و دستبند می زنند، اما او ادعا می کند که توله فرار کرده است. دوستان عیسی سپس به سه افسر حمله می کنند و چیزهایی را به سمت آنها پرتاب می کنند تا مانع از ورود عیسی شوند. وقتی عیسی سعی می کند فرار کند، گوادا که در حین تعقیب و گریز به طور تصادفی به خود گاز اشک آور زد، با یک توپ فلاش به صورت او شلیک می کند. دوستان عیسی پراکنده می شوند، اما اسکادران متوجه می شوند که توسط یک پهپاد از آنها فیلم گرفته شده است که فرار می کند. در حالی که استفان می خواهد یک ایسا را ​​که به شدت زخمی شده به بیمارستان ببرد، کریس و گوادا امتناع می ورزند و در عوض سه نفر او را در جستجوی صاحب پهپاد با خود می برند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Les Misérables

این فیلم که در کمون مونتفرمیل پس از جام جهانی فوتبال 2018 اتفاق می‌افتد، بر زیرنویس فارسی Les Misérables 2019 اساس یک اتفاق واقعی از خشونت پلیس است که در 14 اکتبر 2008 در شهر رخ داد و توسط Ly مشاهده و فیلم‌برداری شد. داستان چندین شخصیت در کمون را دنبال می کند، زیرا دزدی از یک نوجوان به تهدید یک بحران بزرگ تبدیل می شود. عنوان فیلم اشاره ای به رمان ویکتور هوگو در سال 1862 به همین نام است که در مونتفرمیل نوشته شده و تا حدی در آن روایت می شود. در این رمان، مونتفرمیل همچنین محل ملاقات ژان والژان و کوزت، دختری است که توسط والدین خوانده اش مورد آزار قرار گرفته است. این فیلم آزار و اذیت شهروندان فقیر، به ویژه نوجوانان از قومیت های آفریقای جنوب صحرا یا مغربی را به تصویر می کشد، بنابراین بر تداوم سرنوشت فقرای مونتفرمیل تأکید می کند.

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در 15 می 2019 در جشنواره فیلم کن انجام داد و در آنجا برنده جایزه هیئت داوران شد. این فیلم در 20 نوامبر 2019 در فرانسه اکران شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و دوازده نامزدی در جوایز سزار به دست آورد و برنده چهار جایزه از جمله بهترین فیلم شد. در میان افتخارات دیگر، این فیلم به عنوان فیلم ورودی فرانسوی برای بهترین فیلم بلند بین‌المللی در نود و دومین دوره جوایز اسکار انتخاب شد و در نهایت به این نامزدی دست یافت.

فیلم با تصاویری از جمعیت پاریس شروع می شود که در حال جشن گرفتن پیروزی تیم فرانسه در جام جهانی فوتبال 2018 در خیابان شانزلیزه است که در فرانسه به عنوان لحظه برادری بین افراد طبقات اجتماعی مختلف تلقی و جشن گرفته می شد. یا قومیت ها

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings