دانلود زیرنویس فارسی فیلم Lemon Tree 2008

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام
318 بازدید
دانلود زیرنویس Lemon Tree 2008
  • نام فیلم: درخت لیمو مدت زمان: 1 ساعت 46 دقیقه
  • زبان: عربی کشور سازنده : آلمان
  • کارگردان : Eran Riklis نویسنده: Suha Arraf, Eran Riklis
  • بازیگران: Hiam Abbass, Rona Lipaz-Michael, Ali Suliman
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 6656 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان یک بیوه فلسطینی که وقتی یک وزیر دفاع جدید اسرائیل در کنار او حرکت می کند ، باید از میدان لیمونتری خود دفاع کند و تهدید می کند که بیشه لیمو خود را پاره می کند.

The story of a Palestinian widow who must defend her lemontree field when a new Israeli Defense Minister moves next to her and threatens to have her lemon grove torn down.

27656

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Lemon Tree 2008

دانلود زیرنویس فیلم Lemon Tree درخت لیمو (عبری: עץ ל ל تصدیق شده ، رومانیز شده: ‘etz limon ؛ عربی: شجerة leliemon ، Romanized:’ Shajaret Leimoun) یک فیلم درام اسرائیلی در سال 2008 به کارگردانی Eran Riklis است و توسط پسر عموی خود Ira Riklis.این ستاره هایام عباس ، علی سلیمان ، دنی لسمن ، رونا لیپاز-میشائیل ، تاریک کوپتی ، آموس لاوی ، لانا زریک و آمنون گرگ است.این فیلم تلاشهای حقوقی یک بیوه فلسطینی را برای متوقف کردن وزیر دفاع اسرائیل ، همسایه در کنار او ، از بین بردن درختان لیمو در مزرعه خانوادگی خود توصیف می کند.در همان زمان ، او با همسر وزیر پیوند انسانی ایجاد می کند.

وزیر دفاع اسرائیل اسرائیل ناون (دورون تاوی) به خانه ای در مرز بین اسرائیل و کرانه باختری حرکت می کند و ساختمان در سمت اسرائیل درست در کنار خط تقسیم نشسته است.سرویس مخفی اسرائیل ، بیشه لیمو همسایه سلما زیدان (HIAM ABBASS) ، یک بیوه فلسطینی را که خانواده اش برای نسل ها به این منطقه اهمیت داده اند ، به عنوان تهدیدی برای وزیر و همسرش مشاهده می کند.نیروهای امنیتی به زودی یک پست نگهبان و یک حصار در اطراف بیشه را تنظیم کردند.آنها سپس دستور برطرف کردن درختان لیمو را دریافت می کنند.

سلما با توجه به اینکه پسرش به واشنگتن ، D.C منتقل شده است ، احساس انزوا می کند و دخترانش اکنون ازدواج کرده اند.بزرگان دهکده محلی ابو کامال (مكرام خوری) به او توصیه می كنند كه تسلیم شود ، اما سلما تصمیم می گیرد با وکیل جوان Ziad Daud (علی سلیمان) همکاری كند و حساسیت بین این دو فرد تنهایی رشد می كند.آنها پرونده خود را به دادگاه عالی می رسانند.میرا ناون (رونا لیپاز-مایکل) ، همسر وزیر ، با سلما همدردی می کند.پرونده دادگاه توجه رسانه ای قابل توجه را به خود جلب می کند ، و میرا مصاحبه خبری را ارائه می دهد که همسرش از آن پشیمان است.میرا معتقد است که ارتش اسرائیل بیش از حد واکنش نشان داد ، و او همچنین احساس تنهایی شخصی سلما را به اشتراک می گذارد.اگرچه آنها هرگز صحبت نمی کنند ، یک پیوند پیچیده انسانی بین این دو زن ایجاد می شود.

دیوان عالی کشور تصریح می کند که نیازی به ارتش برای از بین بردن باغ لیمو سلما نیست ، اما ممکن است آنها تا نیمی از درختان او هرس شوند.این کار را انجام می دهند ، و برای محافظت از خانه وزیر ، یک دیوار بتونی بالا برپا می کنند.میرا تصمیم می گیرد همسر خود را ترک کند ، در حالی که سلما دیگر Ziad را نمی بیند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Lemon Tree

این در 27 مارس 2008 در اسرائیل منتشر شد و یک پاسخ مبهم از مخاطبان اسرائیلی دریافت کرد.این فیلم در 17 آوریل 2009 از طریق IFC Films منتشر شد. از آنجا ، این فیلم به موفقیت های بحرانی رسیده است و در بیست و یکمین جوایز فیلم اروپایی نامزدهای مختلفی مانند بهترین زیرنویس فارسی Lemon Tree 2008 بازیگر زن و بهترین فیلمنامه نویس را دریافت کرده است.
wednesday زیرنویس