دانلود زیرنویس فارسی فیلم Legends of The Fall 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام عاشقانه
568 بازدید
دانلود زیرنویس Legends of the Fall 1994
  • نام فیلم: افسانه های پاییز مدت زمان: 2 ساعت 13 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Edward Zwick نویسنده: Susan Shilliday, William D. Wittliff, Jim Harrison
  • بازیگران: Brad Pitt, Anthony Hopkins, Aidan Quinn
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.5 با 159242 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در اوایل قرن بیستم مونتانا، سرهنگ ویلیام لودلو (سر آنتونی هاپکینز) با پسرانش، تریستان (برد پیت)، آلفرد (آیدان کویین) و ساموئل (هنری توماس) در بیابان زند می کند. سرانجام، خانواده نامتعارف، اما صمیمی، زمانی که ساموئل در جنگ جهانی اول کشته می‌شود، با یک تراژدی روبرو می‌شوند. تریستان و آلفرد از سفرهای وظیفه خود جان سالم به در می‌برند، اما بلافاصله پس از بازگشت به خانه، هر دو مرد به نامزد زیبای ساموئل، سوزانا (جولیا) می‌افتند. Ormond) و رقابت شدید آنها شروع به نابودی خانواده می کند.

In early twentieth century Montana, Colonel William Ludlow (Sir Anthony Hopkins) lives in the wilderness with his sons, Tristan (Brad Pitt), Alfred (Aidan Quinn), and Samuel (Henry Thomas). Eventually, the unconventional, but close-knit, family encounters tragedy when Samuel is killed in World War I. Tristan and Alfred survive their tours of duty, but, soon after they return home, both men fall for Samuel’s gorgeous fiancée, Susannah (Julia Ormond), and their intense rivalry begins to destroy the family.

7759

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Legends of the Fall 1994

دانلود زیرنویس فیلم Legends of the Fall افسانه های پاییز یک فیلم وسترن حماسی محصول 1994 به کارگردانی ادوارد زویک و با بازی برد پیت، آنتونی هاپکینز، آیدان کویین، جولیا اورموند و هنری توماس است. این فیلم بر اساس رمانی با همین عنوان در سال 1979 توسط جیم هریسون، درباره سه برادر و پدرشان است که در اوایل قرن بیستم در بیابان و دشت های مونتانا زند می کنند و چگونه زند آنها تحت تأثیر طبیعت، تاریخ، جنگ و عشق قرار می رد. . بازه زمانی فیلم از اوایل دهه 1900، جنگ جهانی اول، تا دوران ممنوعیت را در بر می رد و با صحنه ای کوتاه در سال 1963 به پایان می رسد. این فیلم نامزد سه جایزه اسکار و برنده بهترین فیلمبرداری (جان تول) شد. هم فیلم و هم کتاب حاوی اصطلاحات گاه به گاه زبان کورنی هستند، لودلوها یک خانواده مهاجر کورنی هستند.

در طول جنگ جهانی اول، برادران خود را در گردان دهم، CEF می یابند. آلفرد که به عنوان افسر مأمور شده است، یک اتهام را به سرزمین هیچ کس هدایت می کند. این حمله تلفات سن نی را به همراه دارد و آلفرد مجروح می شود. تریستان هنگام بازدید از آلفرد در بیمارستان صحرایی متوجه می شود که ساموئل برای یک ماموریت شناسایی خطرناک داوط شده است. او برای محافظت از برادرش عجله می کند اما خیلی دیر می رسد. یک تریستان ویران شده ساموئل را تا زمان مرگ نگه می دارد، سپس ق برادرش را بریده و به خانه می فرستد تا در مزرعه دفن شود. تریستان به تنهایی به خطوط آلمانی حمله می کند و با پوست سر سربازان آلمانی آویزان به گردنش به اردوگاه باز می گردد و سربازان همکار خود را وحشت زده می کند. مرخص می شود اما به خانه نمی رود. آلفرد به مونتانا بازگشت و از سوزانا خواستگاری کرد، اما او نپذیرفت.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Legends of the Fall

سرهنگ ویلیام لودلو که از خیانت هایی که ت ایالات متحده به بومیان آمریکایی مرتکب شد، ارتش را ترک می کند و به بخش زیرنویس فارسی Legends of the Fall 1994 دورافتاده ای از مونتانا می رود. او به همراه One Stab، یکی از دوستان کری، مزرعه ای می سازد و خانواده اش را بزرگ می کند. آنها را همراهی می کنند، دکر یاغی سابق، همسر دکرز کری، پت، و دخترش ایزابل دو. ویلیام سه پسر دارد: آلفرد، بزرگتر، مسئولیت پذیر و محتاط است. تریستان وحشی است و به سنت های بومیان آمریکا مسلط است. ساموئل، کوچکترین، تحصیلکرده اما ساده لوح است و برادرانش از او مراقبت می کنند.

ایزابل، همسر ویلیام، خود را با ز ان های سخت مونتانا سازگار نمی کند و به ساحل شرقی نقل مکان می کند. تریستان قول می دهد که هرگز از او صحبت نکند. تریستان در سن 12 سال خرس گریزلی خوابیده را لمس می کند. خرس بیدار می شود و او را مجروح می کند، اما او یک پنجه را می برد.

سال ها بعد ساموئل به همراه نامزدش سوزانا از دانشگاه هاروارد باز می گردد. سوزانا تریستان را فریبنده می یابد اما ساموئل را دوست دارد. قبل از اینکه آنها بتوانند ازدواج کنند، ساموئل قصد خود را برای پیوستن به نیروهای اعزامی کانادا و کمک به بریتانیا در مبارزه با آلمان اعلام می کند. آلفرد نیز با ن یتی پدرشان همراه می شود. اگرچه تریستان نمی خواهد به آن ملحق شود، اما پس از سوگند خوردن به سوزانا برای محافظت از ساموئل این کار را انجام می دهد.

دانلود زیرنویس فارسی (Vis a Vis(Locked Up