دانلود زیرنویس فارسی فیلم Legend of the Ancient Sword 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن فانتزی
454 بازدید
دانلود زیرنویس Legend of the Ancient Sword 2018
  • نام فیلم: افسانه شمشیر باستانی مدت زمان: 1 ساعت 45 دقیقه
  • زبان: ماندارین کشور سازنده : چین
  • کارگردان : Renny Harlin نویسنده: Huihui Huang, Guangyuan Tan
  • بازیگران: Leehom Wang, Victoria Song, Godfrey Gao
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.2 با 190 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک جنگجوی جوان در حال جستجوی استاد ناپدید شده مرموز خود است.او برای گرفتن شمشیر جادویی و شکست یک کشیش بزرگ شیطانی باید با سایر مبارزان به نیروها بپیوندد.سرنوشت بشر در معرض خطر است.

A young warrior is searching for his mysteriously disappeared master. He must join forces with other fighters in order to get a magical sword and defeat an evil grand priest. The fate of mankind is at stake.

30720

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Legend of the Ancient Sword 2018

دانلود زیرنویس فیلم Legend of the Ancient Sword Legend of the Ancient Sword (چینی: 古剑奇谭 之 流月 昭明 昭明) یک فیلم اکشن فانتزی-ماجراجویی چینی است که به کارگردانی رنی هارلین و بر اساس بازی ویدیویی Gu Jian Qi Tan 2. بر اساس بازی ویدیویی Gu Jian Qi Tan 2. بر اساس بازی ویدیویی در سراسر جهان در تاریخ 1 اکتبر منتشر شد، 2018.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Legend of the Ancient Sword

به دلیل وقوع سرنوشت ساز ، یو ووی خانه را ترک می کند.او با استاد شیعه یی ، که هنرهای جادویی یان را به او منتقل می کند ، ملاقات می کند و به این ترتیب سفر کشت خود را آغاز می کند.در طول راه او با Wen Renyu ، Xia Yize زیرنویس فارسی Legend of the Ancient Sword 2018 ، Ah Ruan و شرکت ملاقات می کند.آنها طرح ها و توطئه های شن ، کشیش بزرگ شهر لیو یو را کشف می کنند.این گروه از ماجراجویان برای شکست دادن شن و جلوگیری از وقوع فاجعه در جهان ، خطرات خود را تحت خطرات قرار می دهند.

عکاسی اصلی در دسامبر سال 2016 آغاز شد و در مارس 2017 به پایان رسید.

این فیلم یک فاجعه گیشه در طول هفته طلایی چین سینما بود.این کشور با وجود یک دستورالعمل دولتی برای نمایش فیلم در سراسر کشور ، 1.25 میلیون دلار آمریکا را به خود جلب کرد و فقط 1.25 میلیون دلار درآمد داشت.

The Last of Us زیرنویس