دانلود زیرنویس فارسی فیلم L’Appartement 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود عاشقانه
1,543 بازدید
دانلود زیرنویس The Apartment 1996
  • نام فیلم: آپارتمان مدت زمان: 1 ساعت 56 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Gilles Mimouni نویسنده: Gilles Mimouni
  • بازیگران: Romane Bohringer, Vincent Cassel, Jean-Philippe Écoffey
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4 با 14588 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مردی که به تاز نامزد کرده است، یک معشوقه سابق را می بیند و برای ملاقات دوباره با او وسواس پیدا می کند.

A recently engaged man sees a former lover and becomes obsessed with meeting her again.

15710

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Apartment 1996

دانلود زیرنویس فیلم The Apartment آپارتمان (به فرانسوی: L’Appartement) یک فیلم فرانسوی محصول سال 1996 به کارگردانی ژیل میمونی با بازی رومن بورینگر، وینسنت کاسل، ژان فیلیپ اکوفی و ​​مونیکا بلوچی است.

فلاش بک ها نشان می دهد که آلیس و لیزا بهترین دوستان بودند و در آپارتمان هایی در یک طبقه از دو ساختمان رو به رو زند می کردند و آلیس از راه دور به مکس، دوست پسر آن زمان لیزا علاقه مند شد. او در حالی که مخفیانه جدایی بین آنها را مهندسی می کرد، خود را تغییر داد تا شبیه لیزا شود. لیزا بازیگر صحنه است و ناگهان برای یک تور دو ماهه ترک می‌کند و به آلیس نامه‌ای می‌دهد تا به مکس برساند و از او می‌خواهد منتظر او بماند. آلیس هرگز نامه را نمی فرستد. مکس که معتقد بود لیزا به خاطر دوست نداشتن او رفته، کار در نیویورک را می پذیرد و می رود. پس از بازگشت، لیزا از اینکه مکس او را ترک کرده است، دلشکسته است و برای آسود خیال خود را به یک کشتی تفریحی (هدیه ای از آلیس) می رود، جایی که با مردی متاهل و ثروتمند به نام دانیل آشنا می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Apartment

مکس (وینسنت کسل) یک نویسنده غیرمتعارف سابق و یک نویسنده آماتور است که در نیویورک شغلی پیدا می کند و دوست دخترش لیزا (مونیکا بلوچی) را که دیوانه وار عاشقش بود در شرایطی مرموز ترک می کند. پس از دو سال، او به خانه در پاریس برمی‌گردد و تصمیم می‌ رد ن شود و با موریل (ساندرین کیبرلین) نامزد می‌کند. به طور اتفاقی، او نگاهی اجمالی به عشق از دست رفته خود، لیزا، در یک کافه زیرنویس فارسی The Apartment 1996 می‌بیند، اما قبل از اینکه او به بیرون برود، موفق به برقراری تماس با او نمی‌شود. مکس که مصمم به ملاقات با او است، مخفیانه سفر کاری خود را به خارج از کشور لغو می کند تا به دنبال عشق از دست رفته خود برود. او با یک سری نیرنگ ها و پشتکار وارد آپارتمان لیزا می شود. با شنیدن اینکه شخص دیگری آمده است، در کمد اس او پنهان می شود.

اول، او فکر می کند لیزا است، زیرا دختری که به آپارتمان آمده از پشت شبیه لیزا است. بعد از چند بار سوء تفاهم بالاخره با هم آشنا می شوند. دختر خود را لیزا معرفی می کند. در همان شب، آنها عشق می ورزند و رابطه آنها شروع به توسعه می کند. نام اصلی این دختر آلیس (رومن بورینگر) است. در طول فیلم، فلاش‌بک‌ها با روایت در هم تنیده می‌شوند تا زمینه‌ای برای مکس، لیزا و به‌ویژه آلیس فراهم کنند و موقعیت را روشن کنند.

لیزا توسط دنیل تعقیب می شود، که ممکن است همسرش را به قتل رسانده تا به او نزدیک شود. به همین دلیل، او از آپارتمان خود اجتناب می کند و به آلیس اجازه می دهد از آن استفاده کند. برای پیچیده تر شدن اوضاع، آلیس با بهترین دوست مکس، لوسین، که معتمد مکس نیز هست قرار می گذارد.

دانلود زیرنویس فیلم The Batman 2022