دانلود زیرنویس فارسی فیلم Laid To Rest 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
286 بازدید
دانلود زیرنویس Laid to Rest 2009
  • نام فیلم: برای استراحت مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Robert Hall نویسنده: Robert Hall
  • بازیگران: Bobbi Sue Luther, Kevin Gage, Lena Headey
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.2 با 8483 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک دختر جوان در یک صندوقچه با آسیب دیدگی سر و هیچ خاطره ای از هویت خود از خواب بیدار می شود.او به سرعت متوجه می شود که توسط یک قاتل سریالی ربوده شده است و برای زنده ماندن باید بجنگد.

A young girl wakes up in a casket with a head injury and no memory of her identity. She quickly realizes she was abducted by a serial killer and she must fight to survive.

28497

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Laid to Rest 2009

دانلود زیرنویس فیلم Laid to Rest در حال استراحت یک فیلم Slasher آمریکایی در سال 2009 است که توسط رابرت گرین هال ساخته و کارگردانی شده است.این دنباله سال 2011 با عنوان Chromeskull: Lated to Rest 2 دنبال شد.

Chromeskull این دختر (که به نام لقب “شاهزاده خانم”) را به خانه Tucker ردیابی می کند ، و سیندی را می کشد.تاکر و شاهزاده خانم در کامیون تاکر فرار می کنند زیرا Chromskull با برادر سیندی جانی و دوست دخترش که برای بررسی سیندی آمده بودند ، معامله می کنند.تاکر و پرنسس به دنبال کمک از یک استیون ، که از رایانه خود برای ایمیل برای کمک استفاده می کند ، کمک می کند و کرومسکول را تحقیق می کند ، و کشف کرد که او یک قاتل سریالی است که مودوس او ارسال نوارهایی از خود قتل زنان به مقامات است.

شاهزاده خانم به دوربین در دوربین Chromskull نگاه می کند ، که نشان می دهد او با این مأموریت در لیگ بود ، که وی به دلیل این که مرد به یک مسئولیت تبدیل شده بود ، کشته شد.پرنسس ماشین را در حالی که تاکر و استیون اجساد را از تنه خارج می کنند ، می گیرد و توسط Chromskull قفل می شود ، که از تلفن همراه خود برای کنترل رایانه روی تخته استفاده می کند ، زیرا او به دنبال یک فروشگاه راحتی است.پرنسس از طریق کاغذ در ماشین ، می یابد که نام Chromskull جسی کرومیان است ، درست قبل از اینکه به او حمله کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Laid to Rest

یک زن جوان مبتلا به فراموشی در یک خانه تشییع جنازه از تابوت خارج می شود و 911 را در مورگ شماره می گیرد ، اما به طور تصادفی تلفن را هنگام صحبت با اپراتور باز می کند.مأمور ظاهر می شود ، و توسط مردی مجهز به ماسک جمجمه کروم و یک دوربین نصب شده شانه قرار دارد.این دختر کرومسکول زیرنویس فارسی Laid to Rest 2009 را در چشم می کوبد و در حالی که زخم خود را معالجه می کند ، فرار می کند.این دختر توسط تاکر انتخاب می شود ، که خانه خود را به همسرش سیندی می برد و به او قول می دهد که آنها صبح به ایستگاه کلانتر می روند ، زیرا کامیون تاکر کم گاز است و سرویس تلفنی آنها قطع شده است.

این سه نفر به ایستگاه پلیس می روند و کلانتر و معاون مرده را پیدا می کنند و کرومسکول در انتظار آنها است.این گروه از پاهای کرومسکول زخمی شده و دور می شود و به خانه تشییع جنازه می رسد.پرنسس این منطقه را مورد بررسی قرار می دهد و کشف می کند که یک انبار در این نزدیکی شامل چندین قربانی قبلی کرومسکول است.Chromeskull یک اسیر هنوز زندگی می کند ، شاهزاده خانم را می کوبد و او را در یک صندوقچه قرار می دهد.قبل از اینکه کرومسکول بتواند شاهزاده خانم را بکشد ، او توسط تاکر شلیک می شود ، که با او و استیون در ماشین کرومسکول سوار می شود.

wednesday زیرنویس