دانلود زیرنویس فارسی فیلم La Horde 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ترسناک
742 بازدید
دانلود زیرنویس The Horde 2009
  • نام فیلم: انبوهی مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : Yannick Dahan, Benjamin Rocher نویسنده: Arnaud Bordas, Yannick Dahan, Stéphane Moïssakis
  • بازیگران: Claude Perron, Jean-Pierre Martins, Eriq Ebouaney
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.9 با 15899 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پایان نبرد جهانی بین گانگسترها ، پلیس ها و زامبی ها.

An end of the world battle between gangsters, cops and zombies.

29510

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Horde 2009

دانلود زیرنویس فیلم The Horde Horde (فرانسوی: La Horde) یک فیلم ترسناک فرانسوی در سال 2009 است که توسط یانیک داهان و بنیامین روچر به نویسندگی و کارگردانی ساخته شده است.این بازیگران کلود پرورون ، ژان پیر مارتینز ، اریق ابانی و اورلین در حال بازخوانی هستند.

این فیلم در سال 2008 در پاریس فرانسه فیلمبرداری شد و در سال 2009 اکران شد. این فیلم در سال 2010 در آمریکای شمالی اکران شد.

این فیلم دو جایزه گارنر را برای بهترین فیلمنامه و بهترین جلوه های ویژه یا فیلمبرداری در جشنواره فیلم Fantasporto به دست آورد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Horde

گروهی از پلیس فرانسوی پس از کشته شدن یک همکار توسط یک فروشنده بدنام مواد مخدر ، مأموریت انتقام جویی را آغاز می کنند.وی در یک محكوم در قلب یك محاصره محاصره و فاسد پاریس (ZUP) محكوم شده است.آنها با هدف پایین آوردن او به مجتمع مسکن اجتماعی طوفان می کنند ، اما زیرنویس فارسی The Horde 2009 این عمل یک شکست است و تیم اسیر می شود.ناگهان ، هر دو طرف با یک حریف کاملاً مختلف ، زامبی ها روبرو می شوند.پلیس و مجرمان اکنون باید برای زنده ماندن از یورش ارواح ، اتحاد ناخوشایند را جعل کنند.

این فیلم در تاریخ 28 اوت 2009 در لندن به عنوان بخشی از جشنواره فیلم Frightfest لندن به نمایش درآمد.این نسخه سینمایی با 200 صفحه نمایش در فرانسه در 10 فوریه 2010 داشت. در دسامبر 2009 Films Films حق انتشار ایالات متحده را به دست آورد.این بخشی از جشنواره فیلم Sitges در سال 2009 بود. این فیلم در آگوست 2010 اکران تئاتر محدود ایالات متحده داشت.

The Last of Us زیرنویس