دانلود زیرنویس فارسی فیلم Klondike 2022

تاریخ اکران : 2022 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام
401 بازدید
دانلود زیرنویس Klondike 2022
  • نام فیلم: کلوندیک مدت زمان: 1 ساعت 40 دقیقه
  • زبان: اوکراینی کشور سازنده : اوکراین
  • کارگردان : Maryna Er Gorbach نویسنده: Maryna Er Gorbach
  • بازیگران: Oksana Cherkashyna, Sergey Shadrin, Oleg Shcherbina
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1 با 945 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان یک خانواده اوکراینی که در زمان شروع جنگ در مرز روسیه و اوکراین زندگی می کنند.IRKA حتی در حالی که این روستا توسط نیروهای مسلح اسیر می شود ، از ترک خانه خود امتناع می ورزد.اندکی پس از پیدا کردن خود در C …

The story of a Ukrainian family living on the border of Russia and Ukraine during the start of the war. Irka refuses to leave her house even as the village gets captured by armed forces. Shortly after they find themselves at the c…

29790

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Klondike 2022

دانلود زیرنویس فیلم Klondike Klondike (اوکراینی: клондайاشته ، رومانیزه: Klondaik) یک فیلم درام 2022 اوکراینی است که توسط Maryna er Gorbach نوشته ، کارگردانی و ویرایش شده است.این فیلم Oxana Cherkashyna را به عنوان یک زن باردار که در نزدیکی مرز اوکراین و روسی در جریان جنگ روسو-اوکراین و تیراندازی پرواز هواپیمایی مالزی 17 زندگی می کند ، بازی می کند.رقابت دراماتیک برای کارگردانی.در جشنواره بین المللی فیلم برلین ، در رده جوایز مخاطبان پانوراما مقام دوم را کسب کرد. این فیلم به عنوان ورود اوکراین برای بهترین فیلم بین المللی بین المللی در 95 جوایز اسکار انتخاب شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Klondike

این فیلم بر داستان یک خانواده محلی اوکراینی که در مرکز سقوط MH17 به دام افتاده اند ، متمرکز شده است.این اقدامات در تاریخ 17 ژوئیه 2014 در روستای Grabove ، منطقه دونتسک ، در نزدیکی مرز روسیه آغاز شد.شخصیت زیرنویس فارسی Klondike 2022 های ارینا و آناتولی انتظار فرزند اول خود را دارند ، زیرا جنگ به طور وحشیانه زندگی آنها را به همراه خراب شدن یک بوئینگ فرو رفته حمله می کند.این زن از تخلیه امتناع می ورزد ، حتی اگر این روستا توسط گروه های مسلح اشغال شود.

این پروژه فیلم در یازدهمین مسابقه سینمای ایالتی که توسط آژانس فیلم ایالتی اوکراین برگزار شد ، پیروز شد.علاوه بر این ، در ماه مه 2021 ، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه از تولید فیلم حمایت کرد.بودجه 25.9 میلیون UAH را به خود اختصاص داده است.بازیگران توسط تانیا سیمون هدایت می شدند.مدیر صدا بوسنیایی Serjan Kurpiel و آهنگساز گرجستان Zviad Mgebrishvili نیز در این پروژه شرکت داشتند.براساس شرایط همکاری ، 90 ٪ پس از تولید در ترکیه صورت گرفت.

wednesday زیرنویس