دانلود زیرنویس فارسی فیلم Kiss Toledo Goodbye 1999

تاریخ اکران : 1999 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
234 بازدید
دانلود زیرنویس Kiss Toledo Goodbye 1999
  • نام فیلم: بوسه خداحافظی مدت زمان: 1 ساعت 36 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Lyndon Chubbuck نویسنده: Robert Easter
  • بازیگران: Michael Rapaport, Christopher Walken, Robert Forster
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.7 با 604 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک مرد می آموزد که پدر بیوگرافی که او نمی دانست هیچ چیز در دنیای جرم درگیر است.پس از مرگ پدر ، او انتظار می رود او به “خانواده” جدید خود بپیوندد.

A man learns that the bio father he knew nothing about is involved in a world of crime. Upon dad’s death he is expected to join his new “family.”

30158

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Kiss Toledo Goodbye 1999

دانلود زیرنویس فیلم Kiss Toledo Goodbye KISS TOLEDO GOODBYE یک فیلم کمدی/تریلر مستقل در سال 1999 به کارگردانی Lyndon Chubbuck است.ستاره های فیلم مایکل راپاپورت ، کریستوفر واکن ، رابرت فورستر ، نانسی آلن و کریستین تیلور.راپاپورت مرد جوانی را بازی می کند که ناگهان می آموزد که پدر بیولوژیکی که او چیزی نمی داند یک پروردگار جرم است.پس از شاهد مرگ پدرش ، از وی انتظار می رود با “خانواده” جدید خود به نیروهای خود بپیوندد و برای اثبات خود به چالش کشیده شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Kiss Toledo Goodbye

پس از ترور پدر بیولوژیکی جنایتکار خود (رابرت فورستر) ، که حتی او را نمی شناخت ، یک مشاور جوان سرمایه گذاری اوهایو (مایکل راپاپورت) باید چند هفته یک پدرخوانده مافیا زیرنویس فارسی Kiss Toledo Goodbye 1999 را جعل کند تا از جنگ باند جلوگیری کند.

او سعی می کند این زندگی جدید را از خانواده واقعی خود ، به ویژه نامزد بسیار حسود خود (کریستین تیلور) مخفی نگه دارد ، با کمک “خانواده” جدید و ستوان رئیس پدرش (کریستوفر واکن).در عین حال ، وی توسط رئیس خود تحت فشار قرار می گیرد تا گزارش خود را برای یک سرمایه گذاری سوال برانگیز ثبت نام کند و سعی کند خانواده خود را ایمن نگه دارد ، تلاش های ترور را گول بزند و سعی کند کشف کند که چه کسی پدرش را کشته است.

The Last of Us زیرنویس