دانلود زیرنویس فارسی فیلم Killers 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن عاشقانه کمدی
587 بازدید
دانلود زیرنویس Killers
  • نام فیلم: Killers مدت زمان: 1h 40min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Robert Luketic نویسنده: Bob DeRosa, Ted Griffin
  • بازیگران: Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Tom Selleck, Catherine O'Hara
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Spencer Ames فقط یک قاتل معمولی، مخفی و استخدام شده توسط ت است که به زند در مناطق عجیب و غریب اروپایی، اتومبیل های اسپرت پر زرق و برق و حتی زنان پر زرق و برق عادت کرده است. اما وقتی با جن کورنفلدت، یک متخصص کامپیوتری زیبا و سرگرم‌کننده که پس از جدایی بد زند می‌کند ملاقات می‌کند، عشق واقعی را پیدا می‌کند و با خوشحالی دسیسه‌های بین‌المللی را با سعادت داخلی عوض می‌کند. سه سال بعد، اسپنسر و جن هنوز از یک ازدواج عالی لذت می برند – یعنی تا صبح بعد از تولد 30 سال اسپنسر. این زمانی است که اسپنسر و جن متوجه می شوند که او هدف یک ضربه چند میلیون دلاری است. حتی بدتر از آن، قاتلان اجیر شده سال‌هاست که زوج خوشبخت را تعقیب کرده‌اند و می‌توانند هرکسی باشند: دوستان، همسایه‌ها، منشی فروشگاه مواد غذایی، حتی آن پیرمرد خرچنگ که آن طرف خیابان می‌چرخد. اکنون اسپنسر و جن در حال فرار برای جان خود هستند. در حالی که بهشت ​​حومه شهر آنها تبدیل به یک بازی پارانوئیدی جاخالی دادن به گلوله می شود، آنها باید دریابند که چه کسی و چرا می خواهد اسپنسر بمیرد، در تمام مدت تلاش برای نجات ازدواج خود…

Spencer Aimes is just your average, undercover, government-hired super-assassin accustomed to a life of exotic European locales, flashy sports cars and even flashier women. But when he meets Jen Kornfeldt, a beautiful, fun-loving computer tech recovering from a bad break-up, he finds true love…and happily trades international intrigue for domestic bliss. Three years later, Spencer and Jen are still enjoying a picture-perfect marriage – that is, until the morning after Spencer’s 30th birthday. That’s when Spencer and Jen learn he’s the target of a multi-million dollar hit. Even worse, the hired killers have been stalking the happy couple for years, and could be anyone: friends, neighbors, the grocery store clerk, even that crabby old guy shuffling across the street. Now Spencer and Jen are on the run for their lives. As their suburban paradise turns into a paranoid game of dodge-the-bullet, they must find out who wants Spencer dead and why, all the while trying to save their marriage…

3367

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Killers 2010

دانلود زیرنویس فیلم Killers قاتلان یک فیلم کمدی اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی رابرت لوکتیچ و با بازی کاترین هیگل و اشتون کوچر است. این فیلم در 4 ژوئن 2010 اکران شد. این فیلم درباره زنی جوان (هیگل) است که با مرد رویاهای خود (کاچر) آشنا می شود که معلوم می شود یک قاتل است.

سه سال بعد، اسپنسر و جن وارد زند زناشویی شدند. وقتی او را با بلیط های نیس برای تولدش سورپرایز می کند، او کمتر مشتاق است، که دوستان جن او را متقاعد می کنند که نشانه ای است که او از رابطه آنها خسته شده است. اسپنسر یک کارت پستال «عاشقانه» از ها روک دریافت می‌کند که در آن اولتیماتوم می‌خواهد وظیفه دیگری را انجام دهد. او که سعی می‌کند از طریق تلفن از این کار امتناع کند، ناگهان با آمدن پدر جن، تلفن را قطع می‌کند و باعث سوء ظن می‌شود. او همچنین متوجه کارت پستال می شود. آقای کورنفلد، اسپنسر را به یک جشن تولد غافل رکننده می‌آورد، جایی که حواس‌پرتی اسپنسر بر سر کار، شک و تردید جن را در مورد تعهدش تقویت می‌کند، که صبح وقتی او را با عجله به سفر کاری‌اش می‌رود، تشدید می‌شود.

جن تصمیم می رد که ترک نکند و به خانه برمی گردد و می بیند که اسپنسر در حال مبارزه با بهترین دوستش هنری (راب ریگل)، مخفیانه یک همکار قاتل است که فاش می کند که جایزه 20 میلیون دلاری برای اسپنسر تعیین شده است و هر کسی در زند او می تواند یک قاتل باشد.

یک تک تیرانداز به سمت خانه شلیک می کند و اسپنسر و جن فرار می کنند. آنها هنری را در تعقیب و گریز ماشین در محله هدایت می کنند و ماشین او را به میلگرد می کوبند و او را می کشند. بعد از اینکه ها روک را در اتاق هتلش مرده می بینند، جن استفراغ می کند و متوجه می شود که ممکن است باردار باشد.

در دفتر اسپنسر، جن تست بارداری می دهد و منشی اش ویویان به او حمله می کند. اما اسپنسر با حواس پرتی جن، موفق می شود او را بکشد. تست جن مثبت است و علیرغم التماس اسپنسر، او به تنهایی رانند می کند. اسپنسر توسط یک راننده تحویل دهنده مورد حمله قرار می رد که توسط یکی از همکاران اسپنسر به نام اولیویا زیر گرفته و کشته می شود. او سعی می کند او را زیر پا بگذارد، اما جن برمی گردد و ماشین اولیویا را به مخزن سوخت می اندازد که اسپنسر به آن شلیک می کند. ماشین منفجر می شود و اولیویا در این روند کشته می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Killers

جن کورنفلد (کاترین هیگل) پس از جدایی با والدینش به نیس فرانسه سفر می کند. او با اسپنسر ایمز (اشتون کوچر) ملاقات می کند و موافقت می کند که بعداً برای نوشیدنی به او بپیوندد. او مخفیانه سوار قایق می شود، بمبی را روی هلیکوپتر می گذارد، سپس برای قرار ملاقاتش با جن می رسد. هنگامی که هلیکوپتر بلند می شود، اسپنسر بمب را فعال می کند. پس از یک شب نوشیدن، اسپنسر، غافل از اینکه جن به خواب رفته است، نشان می دهد که او یک قاتل حرفه ای است. علیرغم توصیه رئیسش، ها روک (مارتین مول)، اسپنسر از قتل قراردادی دست می کشد زیرنویس فارسی Killers 2010 و با جن رابطه برقرار می کند و در نهایت از پدرش، آقای کورنفلد (تام سلک) برای ازدواج با او درخواست می کند.
دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings