دانلود زیرنویس فارسی فیلم Karan and Arjun 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام فانتزی
473 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Karan Arjun 1995
  • نام فیلم: کاران ارژون مدت زمان: 2 ساعت 55 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Rakesh Roshan نویسنده: Sachin Bhowmick, Ravi Kapoor, Anwar Khan
  • بازیگران: Rakhee Gulzar, Salman Khan, Shah Rukh Khan
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.8 با 14724 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کاران و ارژون در نقاط مختلف کشور تناسخ می کنند.اما ایمان مادر قبلی آنها برای انتقام از مرگ آنها ، آنها را گرد هم می آورد.

Karan and Arjun reincarnate in the different parts of the country. But the faith of their previous mother brings them together in order to avenge their death.

26832

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Karan Arjun 1995

دانلود زیرنویس فیلم Karan Arjun Karan Arjun یک فیلم اکشن فانتزی هندی در هندوستان در سال 1995 است که توسط راکش روشن کارگردانی و ساخته شده است و با بازیگران راخه ، سلمان خان ، شاهرخ خان ، کجول و ممتا کولکارنی در نقش های اصلی ساخته شده است.عمریش پوری آنتاگونیست اصلی را به تصویر می کشد ، در حالی که جانی لور ، ارژون ، جک گاد ، رانجیت و آسیف شیخ در حمایت از نقش ها ظاهر می شوند.این فیلم حول داستان دو برادر عناوین می چرخد که به دنبال انتقام از عموی حریص خود به دلیل قتل پدرشان هستند ، اما توسط او کشته می شوند و برای تکمیل انتقام دوباره تناسخ می شوند.

پس از یادگیری اینکه تاكور قصد دارد املاك را به كران و ارژون امضا كند ، دورجان قبل از قتل وحشیانه كران و ارژون با برادرزاده خود ، نهار و شمشر ، تاكور را به قتل می رساند.دورگا الهه کالی را پرستش می کند تا پسرانش را برگرداند.به طور معجزه آسایی ، دعاهای او شنیده می شود و این دو دوباره تناسخ می شوند ، اما از هم جدا می شوند و به خانواده های مختلفی که از زندگی گذشته خود غافل هستند ، رشد می کنند.دورگا از این معجزه بی خبر است ، اما او هنوز هم معتقد است که پسرانش روزی برمی گردند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Karan Arjun

Karan Arjun به طور تئاتر در 13 ژانویه 1995 در هند منتشر شد. زیرنویس فارسی Karan Arjun 1995 این فیلم بررسی های مثبتی از منتقدین دریافت کرد و 450 میلیون پوند (20 میلیون دلار) بدست آورد ، که به عنوان “همه زمانه” و دومین فیلم برتر بالیوود سال 1995 Dilwale Dulhania Le Jayenge ظاهر شد.واداین ششمین فیلم برتر دهه بود.

در 41 جوایز Filmfare ، کاران ارژون 10 نامزد از جمله بهترین فیلم ، بهترین کارگردان (روشن) ، بهترین بازیگر نقش اول مرد (سلمان) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (Raakhee) دریافت کرد و 2 جایزه کسب کرد – بهترین ویرایش و بهترین اکشن.

در دهکده ای در راجستان ، دورگا سینگ یک زن فقیر است که دو پسر محبوب خود کاران و ارژون را پرورش می دهد.هنگامی که مونشیجی از تاکور سنگرام سینگ ، برای گفتگو با دورگا می آید ، به او می گوید که همسرش پسر تاکور بود که او را علیه خواسته های پدرش ازدواج کرد.دورجان سینگ ، یکی از بستگان تاکور ، شوهر دورگا را به قتل رساند تا از ارث او یا خانواده اش در املاک تاکور جلوگیری کند.

wednesday زیرنویس