دانلود زیرنویس فارسی فیلم Judaai 1997

تاریخ اکران : 1997 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
1,768 بازدید
دانلود زیرنویس Judaai
  • نام فیلم: Judaai مدت زمان: 2h 47mins
  • زبان: Hindi کشور سازنده : India
  • کارگردان : Raj Kanwar نویسنده: Jainendra Jain, S.V. Krishna Reddy
  • بازیگران: Anil Kapoor, Sridevi, Urmila Matondkar, Paresh Rawal
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کاجال با راوی یک مهندس ازدواج می‌کند که فکر می‌کند ثروتمند است و درآمد زیادی زیر میز دارد. اما متوجه می‌شود که راوی یک مرد ساده و صادق است. سپس کاجال دنیایی از تجملات خودش را می‌سازد، مانند اینکه چگونه افراد ثروتمند زند می‌کنند و پشت پول هوس می‌کنند. جانوی خواهرزاده راوی. رئیس از خارج از کشور می آید و عمیقاً عاشق راوی می شود زیرا می داند که او ازدواج کرده و دو فرزند دارد. وقتی تلاش های جانوی برای جذب راوی شکست می خورد، او کاجال را با پول جذب می کند که اگر اجازه دهد شوهرش با او ازدواج کند یک کرور به او می دهد. ازدواج کاجال بیشتر می شود و خانواده اش را فراموش می کند در حالی که جانوی از خانواده مراقبت می کند.

Kaajal marries Ravi an engineer thinking he is wealthy and earns lot under the table.But finds that Ravi is a simple and honest guy.Kaajal then creates a world of her own luxuries like how rich people live and lusts behind money.Jhanvi niece of Ravi’s boss arrives from abroad and falls deeply in love with Ravi knowing that he is married with two kids.When Jhanvi’s attempts fail to attract Ravi she lures Kaajal with money that she will give her a Crore if she allows her husband to marry her.After the marriage Kaajal lust becomes more and forgets her family while Jhanvi takes care of the family.

3369

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Judaai 1997

دانلود زیرنویس فیلم Judaai جودای (به زبان انگلیسی «جدایی») یک فیلم کمدی ملودرام هندی به کارگردانی راج کانوار است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. آنیل کاپور، سریدوی و اورمیلا ماتوندکار در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. کدر خان، فریده جلال، جانی لور، پرش راوال، اوپاسانا سینگ و سعید جافری در نقش های فرعی بازی می کنند. Poonam Dhillon ظاهر خاصی دارد. این فیلم حول زحمات یک زن حریص، کژال (سریدوی) می گذرد که با فریب ثروت، شوهرش (کاپور) را متقاعد می کند که برای بار دوم ازدواج کند.

جهنوی، خواهرزاده راندیر، رئیس راج که از خارج از کشور آمده است، متوجه می شود که او یک مهندس است که برای شرکت ساختمانی راندیر کار می کند. ویکرام خانا، پسری خوش تیپ و شریک تجاری اش وارد می شود. در یک مهمان خانه، او سعی می کند به جانوی تجاوز کند اما راج از راه می رسد و او را نجات می دهد. او عاشق او می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Judaai

زیرنویس فارسی Judaai 1997 پس از اکران، این فیلم با فروش 28.77 کرور روپیه در برابر بودجه 6.30 کروری خود به موفقیت تجاری بزر دست یافت و به هشتمین فیلم هندی پرفروش سال 1997 تبدیل شد. این فیلم به دلیل بازی بازیگران زن اصلی مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم به‌عنوان بازسازی فیلم تلوگو Subhalagnam در سال 1994 بود.

کژال ورما با مهندس راج ورما ازدواج کرد. او و پدرش راکشوانت تصور می کنند که او ثروتمند و فاسد است. راکشوانت خوشحال است که کژال شوهرخواهر ندارد و در خانه جدیدش حکومت می کند. اما در واقعیت، راج نه کولر، نه ماشین، نه حتی یخچال دارد. این باعث عصبانیت کژال می شود. او در ذهن خود دنیایی مجزا می‌سازد که در آن ثروتمند، ثروتمند، چندین ماشین دارد و در یک خانه ییلاقی بزرگ زند می‌کند. او باردار است.

او و راج دو فرزند دوقلو دارند: رومی و پریتی. اما هنوز نظر کژال تغییر نکرده است. او با دوست ثروتمند قدیمی خود نیشا ملاقات می کند و به دروغ می گوید که راج یک تجارت بزرگ است، خانواده او چندین ماشین دارند و یک خانه ییلاقی بزرگ دارند. نیشا پیشنهاد می دهد که او را بلند کند. کژال وقتی معلوم می شود خانه ییلاقی که او به آن اشاره می کند مال خودش است، مال نیشا است.

وقتی متوجه می شود که او یک مرد متاهل است، در مورد ازدواج با او قاطعانه است. جهانوی غافل از اینکه کژال همسر راج است به طور اتفاقی با او آشنا می شود. او به عشق خود به کژال و راج اعتراف می کند که آنها را عصبانی می کند.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings