دانلود زیرنویس فارسی فیلم Jingle All the Way 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: خانوادگی کمدی ماجراجویانه
310 بازدید
دانلود زیرنویس Jingle All the Way 1996
  • نام فیلم: جرنگ جرنگ تمام راه مدت زمان: 1 ساعت 29 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Brian Levant نویسنده: Randy Kornfield
  • بازیگران: Arnold Schwarzenegger, Sinbad, Phil Hartman
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.7 با 103206 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هوارد لنگستون، فروشنده یک شرکت تشک، دائماً مشغول کار خود است و همچنین دائماً پسرش جیمی را ناامید می کند. پس از اینکه او نمایشگاه کاراته پسرش را از دست می دهد، سخت تلاش می کند تا راهی برای جبران آن بیابد. جیمی می‌گوید تمام چیزی که برای کریسمس می‌خواهد یک اکشن فیگور قهرمان تلویزیونی توربو من است. متأسفانه برای هاوارد، شب کریسمس است، و همه فروشگاه‌ها با ارقام Turbo Man فروخته می‌شوند. حالا هاوارد باید در سراسر شهر سفر کند و با دیگران از جمله مرد پستی به نام مایرون برای پیدا کردن یک اکشن مرد توربو و رسیدن به رژه ز انی که در آن مرد توربو حضور دارد، رقابت کند.

Howard Langston, a salesman for a mattress company, is constantly busy at his job, and he also constantly disappoints his son, Jamie. After he misses his son’s karate exposition, he tries hard to come up with a way to make it up to him. Jamie says he all he wants for Christmas is an action figure of television hero Turbo Man. Unfortunately for Howard, it is Christmas Eve, and every store is sold out of Turbo Man figures; now Howard must travel all over town and compete with everybody else including a mail man named Myron to find a Turbo Man action figure, and to make it to the Wintertainment Parade, which will feature Turbo Man.

16328

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Jingle All the Way 1996

دانلود زیرنویس فیلم Jingle All the Way جرنگ جرنگ تمام راه یک فیلم کمدی خانواد کریسمس آمریکایی به کارگردانی برایان لوانت است که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. آرنولد شوارتزنگر و سندباد در نقش دو پدر رقیب، فروشنده تشک هاوارد لنگستون (شوارتزنگر) و کارمند پست مایرون لارابی (سندباد) که هر دو عاجزانه در تلاش برای خرید یک اکشن مرد توربو برای پسران مربوطه خود در خرید لحظه آخری هستند. شب کریسمس. عنوان فیلم از اشعار آهنگ محبوب کریسمس “Jingle Bells” به عاریت گرفته شده است.

پس از اکران، Jingle All the Way 129 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و به طور کلی نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد. در سال 2001، فاکس به دلیل دزدیدن ایده فیلم، به پرداخت 19 میلیون دلار به انتشارات موری هیل محکوم شد. این حکم سه سال بعد لغو شد. Jingle All the Way سومین و آخرین همکاری سندباد و فیل هارتمن پس از Coneheads (1993) و House Guest (1995) و آخرین فیلمی است که هارتمن در طول زند او قبل از مرگش در سال 1998 اکران شد. در سال 2014، فیلم پس از آن یک دنباله به نام Jingle All the Way 2 با بازی لری کیبل گای عرضه شد.

هاوارد لنگستون، فروشنده تشک مینیاپولیس که معتاد به کار است، عاشق همسرش لیز و پسر نه ساله خود، جیمی است، اما نمی تواند برای خانواده خود زمانی پیدا کند و اغ توسط همسایه خود، تد مالتین، طلاق گرفته، که احساسات نافرجامی در خود دارد، در وضعیت بدی قرار می رد. برای لیز پس از از دست دادن فارغ‌التحصیلی جیمی در کلاس کاراته، هاوارد تصمیم می‌ رد تا با برآورده کردن آرزوی کریسمس جیمی در مورد شخصیت Turbo-Man، یک ابرقهرمان تلویزیونی محبوب، خود را جبران کند، علی‌رغم اینکه لیز در واقع دو هفته قبل از او خواسته بود که یکی را بخرد، که هاوارد فراموش کرده بود. در شب کریسمس، هاوارد قصد خرید اسباب‌بازی را دارد، اما متوجه می‌شود که همه فروشگاه‌ها فروخته شده‌اند و در این روند با مایرون لارابی، پدر کارگر پست با همان جاه‌ط ی رقابت می‌کند.

هاوارد در ناامیدی سعی می‌کند از یک برند اسباب‌بازی تق ی که توسط افراد کلاه‌بردار پوشیده با کت و شلوار بابانوئل اداره می‌شود، فیگور بخرد، که منجر به دعوای عظیمی در انباری می‌شود که با رسیدن پلیس به هم می‌ریزد. هوارد با ظاهر شدن به عنوان یک افسر مخفی به سختی از دست ری فرار می کند. هوارد که از شکست خود خسته شده و سوختش تمام شده است، به میکی می‌رود و با خانه تماس می‌ رد و قصد دارد حقیقت را به همسرش بگوید. جیمی تلفن را پاسخ می‌دهد، اما مدام به هاوارد قولش را یادآوری می‌کند که به موقع برای رژه ز انی تعطیلات سالانه به خانه خواهد آمد. هاوارد با از دست دادن صبر خود، سر جیمی فریاد می زند، پس از آن که جیمی او را به خاطر عمل نکردن به وعده هایش سرزنش می کند، احساس گناه و افسرد می کند. هوارد مایرون را در ناهارخوری پیدا می‌کند و آنها تجربیات خود را با قهوه به اشتراک می‌گذارند، جایی که مایرون به هاوارد از رنجش خود نسبت به پدرش به خاطر عدم دریافت جایزه جانی سون OMA برای کریسمس می‌گوید. یک ایستگاه رادیویی مسابقه ای برای عروسک Turbo-Man تبلیغ می کند. دعوای بعدی بین هاوارد و مایرون منجر به آسیب دیدن تلفن غذاخوری می‌شود و هوارد و مایرون مجبور می‌شوند با پای پیاده به ایستگاه رادیویی بروند، جایی که دی‌جی به آن‌ها می‌گوید که رقابت در واقع برای دریافت گواهی هدیه Turbo-Man بوده است. به پلیس هشدار داده می شود، اما هاوارد و مایرون پس از اینکه مایرون افسران را با یک بمب نامه به ظاهر ساخت تهدید می کند فرار می کنند. افسر الکساندر هامل، که هاوارد قبلاً دو بار با او برخورد کرده است، بسته را بررسی می کند تا آن را به شدت منفجر کند و مردان را شوکه کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Jingle All the Way

این فیلم با الهام از فروش واقعی اسباب‌بازی‌های کریسمس برای اقلامی مانند Cabbage Patch Kids، توسط رندی کورنفیلد نوشته شد. زیرنویس فارسی Jingle All the Way 1996 کریس کلمبوس تهیه کننده فیلمنامه را بازنویسی کرد و عناصری از طنز درباره تجاری سازی کریسمس اضافه کرد و این پروژه توسط فاکس قرن بیستم انتخاب شد. تأخیر در راه‌اندازی مجدد سیاره میمون‌ها توسط فاکس به شوارتزنگر اجازه داد تا وارد فیلم شود، در حالی که کلمب تصمیم گرفت به جای جو پشی در نقش مایرون، سندباد را انتخاب کند. فیلم Jingle All the Way در شهرهای دوقلو مینیاپولیس و سنت پل در مکان‌های مختلف از جمله مرکز خرید آمریکا تنظیم و فیلم‌برداری شد. پس از پنج هفته فیلمبرداری، تولید به کالیفرنیا نقل مکان کرد، جایی که صحنه هایی مانند رژه پایان فیلمبرداری شد. تولید سریع فیلم به این معنی بود که تجارت به یک کپی از شخصیت Turbo-Man که در فیلم استفاده شده بود محدود می شد.
دانلود زیرنویس فیلم The Batman 2022