دانلود زیرنویس فارسی فیلم Jerry Maguire 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
1,962 بازدید
دانلود زیرنویس Jerry Maguire 1996
  • نام فیلم: جری مگوایر مدت زمان: 2 ساعت 19 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Cameron Crowe نویسنده: Cameron Crowe
  • بازیگران: Tom Cruise, Cuba Gooding Jr., Renée Zellweger
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 247970 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جری مگوایر (تام کروز) یک مامور ورزشی موفق است. بزرگترین مشتری، احترام، نامزد زیبا، او همه چیز را دارد. تا اینکه یک شب هدفش را زیر سوال می برد. جایگاه او در دنیا، و در نهایت با مشکلات شغلی و زند ‌اش کنار می‌آید. جری با ثبت تمام افکار خود در بیانیه ماموریت، احساس می کند که زند جدیدی دارد. متأسفانه نظرات او با اشتیاق مافوق‌هایش مواجه نمی‌شود و جری پس از محروم شدن از مشتریان پردرآمد و موقعیت نخبه‌اش در آژانس، تنها با یک مشتری بی‌ثبات، راد تی (کوبا گودینگ، جونیور) وارد تجارت ورزشی می‌شود. .)، و تنها فردی که به توانایی های خود ایمان دارد، دوروتی بوید (رنه زلوگر)، با وظیفه غیرممکن بازسازی چیزی که زمانی داشته است. در طول راه، او با حقیقت تلخی روبرو می شود که در گذشته نادیده گرفته شده بود و انبوهی از سختی ها که قبلاً هرگز با آنها روبرو نشده بود.

Jerry Maguire (Tom Cruise) is a successful sports agent. The biggest clients, the respect, a beautiful fiancée, he has it all. Until one night he questions his purpose. His place in the world, and finally comes to terms with what’s wrong with his career and life. Recording all of his thoughts in a mission statement, Jerry feels he has a new lease on life. Unfortunately his opinions aren’t met with enthusiasm from his superiors and after dishonorably being stripped of his high earning clients and elite status within the agency, Jerry steps out into the sports business armed with only one volatile client, Rod Tidwell (Cuba Gooding, Jr.), and the only person with belief in his abilities, Dorothy Boyd (Renée Zellweger), with the impossible task of rebuilding what he once had. Along the way, he faces the harsh truth which he’d ignored in the past and a host of hardships that he’d never faced before.

5581

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

Mohamad در 13 آوریل 2023 در 10:27 ق.ظ گفته:

پاسخ

فایل اش خالیه که زیرنویسی نداره

    mohamad1998 در 20 آوریل 2023 در 6:57 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    خیلی ممنون از اطلاعتون، زیرنویس قرار داده شد.

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Jerry Maguire 1996

دانلود زیرنویس فیلم Jerry Maguire جری مگوایر (به انگلیسی: Jerry Maguire) یک فیلم ورزشی کمدی-درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۱۹۹۶ به نویسند ، تهیه‌کنند و کارگردانی کامرون کرو است و بازیگرانی چون تام کروز، کوبا گودینگ جونیور، رنه زلوگر و رجینا کینگ در آن بازی می‌کنند. این فیلم که تا حدی توسط جیمز ال. بروکس، تهیه کننده قدیمی سیمپسون ها تولید شده بود، الهام گرفته از نماینده ورزشی لی استاینبرگ بود که به عنوان مشاور فنی خدمه و مشتریش تیم مک دونالد در جریان آژانس رایگان NFL در سال 1993 عمل کرد. علاوه بر این، یک یادداشت 28 صفحه ای که در سال 1991 در دیزنی توزیع شد توسط جفری کاتزنبرگ الهام بخش فیلم شد. در 13 دسامبر 1996 در سینماهای آمریکای شمالی اکران شد که توسط Gracie Films تهیه و توسط TriStar Pictures توزیع شد.

جری مگوایر یک عامل ورزشی 35 ساله براق است که برای مدیریت ورزشی بین المللی (SMI) کار می کند. پس از اینکه انتقاد پسر یک بازیکن آسیب دیده باعث تغییر زند می شود، او بیانیه ای در مورد عدم صداقت درک شده در تجارت مدیریت ورزشی و تمایل خود به همکاری با مشتریان کمتر برای ایجاد یک رابطه شخصی بهتر و دلسوزتر با آنها می نویسد. به نوبه خود، مدیریت SMI، باب شکر، دستیار جری را می فرستد تا او را اخراج کند. در نتیجه، جری و شوگر هر کدام با همه مشتریان جری تماس می رند تا آنها را متقاعد کنند که خدمات دیگری را استخدام نکنند. جری با راد تی ، رنده گسترده آریزونا کاردینا ، یکی از مشتریانش که از قراردادش ناراضی است، صحبت می کند. او برای زند خانواده اش به یک قرارداد ۱۰ میلیون دلاری نیاز دارد. جری به او اطلاع می دهد که اگر برای فصل مصدوم شود، هیچ پولی از کاردینال ها دریافت نخواهد کرد. راد عزم جری را از طریق یک مکالمه تلفنی طولانی آزمایش می کند، در حالی که شوگر بقیه مشتریان جری را متقاعد می کند که به SMI پایبند باشند.

پس از مشاجره، جری با نامزد ناراضی خود اوری جدا می شود. سپس به دوروتی روی می‌آورد و به پسر کوچکش، ری نزدیک‌تر می‌شود و با او رابطه برقرار می‌کند. دوروتی به دلیل داشتن یک پیشنهاد شغلی مطمئن در سن دیگو فکر می کند. با این حال، او و جری ازدواج می کنند. جری تمام تلاش خود را روی راد متمرکز می کند، اکنون تنها مشتری او، که به نظر می رسد راضی کردن او بسیار دشوار است. در طی چند ماه آینده، این دو انتقادات شدید را نسبت به یکدیگر قیماً انجام می دهند و راد ادعا می کند که جری به اندازه کافی تلاش نمی کند تا با او قرارداد ببندد، در حالی که جری ادعا می کند که راد نشان نمی دهد که شایسته پولی است که او می خواهد. یکی از موارد مورد بحث این است که راد چندان دوست داشتنی نیست و در مقابل هواداران دور از انتظار است. راد از توصیه جری استفاده می کند تا ثابت کند که شایسته قراردادش است. راد خوب بازی می کند و تیمش پیروز می شود. ازدواج جری با دوروتی خراب می شود و آنها از هم جدا می شوند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Jerry Maguire

این فیلم زیرنویس فارسی Jerry Maguire 1996 مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و آنها بازی ها و فیلمنامه آن را تحسین کردند. همچنین یک موفقیت مالی بود و بیش از 273 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه 50 میلیون دلاری خود به دست آورد. این فیلم نهمین فیلم پرفروش سال 1996 بود. این فیلم نامزد پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای تام کروز شد و کوبا گودینگ جونیور برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. همچنین نامزد دریافت سه جایزه گلدن گلوب شد که کروز برای بهترین بازیگر مرد – موزیکال یا کمدی، و سه جایزه انجمن بازیگران نمایشگر، با گودینگ برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

جری با خروج از دفتر، اعلام می‌کند که آژانس خود را راه‌اندازی خواهد کرد و از او می‌پرسد که آیا کسی به او ملحق خواهد شد، که تنها مادر مجرد 26 ساله دوروتی بوید با آن موافقت کرد. فرانک “کوش” کوشمن، یک بازیکن فوق‌ستاره بالقوه که انتظار دارد در درفت NFL انتخاب شماره یک باشد، در ابتدا پس از بازدید از خانه کوشمن با جری می‌ماند. با این حال، شوگر کوشمن و پدرش را متقاعد می‌کند که شب قبل از درفت با SMI بر سر جری قرارداد ببندند، احتمالاً به دلیل نژادپرست بودن پدر کوش.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings