دانلود زیرنویس فارسی فیلم Jeff, Who Lives at Home 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی
385 بازدید
دانلود زیرنویس Jeff, Who Lives at Home
  • نام فیلم: Jeff, Who Lives at Home مدت زمان: 1h 23min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Jay Duplass, Mark Duplass نویسنده: Jay Duplass, Mark Duplass
  • بازیگران: Jason Segel, Ed Helms, Judy Greer
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جف، 30 ساله، در زیرزمین مادرش، بیکار زند می کند و به دنبال نشانه هایی است که با زند خود چه کند. او به یک تماس با شماره اشتباه برای “کوین” پاسخ می دهد. بعداً در اتوبوس شخصی را می بیند که پیراهنی به تن دارد و پشتش «کوین» است. جف او را دنبال می کند. در همین حال، برادر جف، پت، یک فروشنده ناشنوا، همسرش را با خرید پورشه ای که توانایی خرید آن را ندارند ناراحت می کند. پت خیلی زود با جف برخورد می کند و آنها همسر پت را با مرد دیگری می بینند. در محل کارش، مادر جف و پت ایمیل هایی از طرف یک تحسین مخفی دریافت می کند. او سعی می کند بفهمد کیست سوء تفاهم ها، خطاها و تقابل ها فراوان است. یک نسخه پشتیبان در مسیر دریاچه پونچارترین همه چیز را به نتیجه می رساند.

Jeff, at 30, lives in his mom’s basement, unemployed, looking for signs about what to do with his life. He answers a wrong-number call for “Kevin”. Later, on a bus, he sees someone wearing a jersey with “Kevin” on the back. Jeff follows him. Meanwhile, Jeff’s brother, Pat, a tone-deaf salesman, upsets his wife by buying a Porsche they cannot afford; Pat runs into Jeff soon after and they see Pat’s wife with another man. At her job, Jeff and Pat’s mom receives e-mails from a secret admirer; she tries to figure out who it is. Misunderstandings, errors, and confrontations abound. A backup on the Lake Pontchartrain Causeway brings things to a head.

3457

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Jeff, Who Lives at Home 2011

دانلود زیرنویس فیلم Jeff, Who Lives at Home جف که در خانه زند می کند یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ به نویسند و کارگردانی جی و مارک دوپلاس با بازی جیسون سیگل و اد هلمز و با بازی جودی گریر و سوزان ساراندون است. این فیلم در 14 سپتامبر 2011 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2011 به نمایش درآمد و سپس در 16 مارس 2012 در ایالات متحده و کانادا اکران محدودی داشت، پس از عقب انداختن از تاریخ اولیه 2 مارس. فیلم مورد تحسین قرار گرفت. برای طنزش و نزدیک به 4.7 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت.

او در رستوران هوترز اتفاق می‌افتد، جایی که با برادر بزرگترش پت (هلمز)، یک یوپی موفق که با یک ازدواج ناموفق دست و پنجه نرم می‌کند، به هم می‌رسند. همسر پت، لیندا (گریر) در یک پمپ بنزین روبروی خیابان با مرد دیگری دیده می شود. جف و پت چندین ساعت را به دنبال آنها می گذرانند، ابتدا به یک رستوران و بعد به یک هتل، با پورشه جدید پت که بلیط گرفته شد، تصادف کرد و در نهایت در نقاط مختلف سفر یدک کشید. برادران همچنین از قبر پدرشان دیدن می کنند و بر سر فلسفه های زند متضاد خود با هم دعوا می کنند.

جف کامیونی را می‌بیند که «کوین کندی» را می‌خواند و می‌دوید تا سوار خودرو شود، اما در نهایت به همان هتلی می‌رسد که پت لیندا را در اتاقی با مرد دیگری پیدا کرده است. جف پیشنهاد می کند در را بشکند. این مرد یکی از همکاران او به نام استیو (زیسیس) است. لیندا به سرعت استیو را بیرون می کند و سپس با پت در مورد نقش او در مشکلاتشان روبرو می شود. او با ناامیدی می رود و می گوید که با مادرش نقل مکان می کند. جف و پت آشتی می کنند. جف توضیح می دهد که چگونه برای یافتن سرنوشت خود در زند تلاش می کند، در حالی که پت اعتراف می کند که می خواهد دوباره عاشق لیندا شود و او نیز همین کار را با او انجام دهد. جف برادرش را تشویق می کند که این را به او بگوید و آنها یک تاکسی می رند تا او را تعقیب کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Jeff, Who Lives at Home

جف (سگل) یک سنگ‌زن 30 ساله بیکار است که در زیرزمین مادرش شارون (ساراندون) در باتون روژ، لوئیزیانا زند می‌کند. او سرنوشت خود را زیرنویس فارسی Jeff, Who Lives at Home 2011 در اتفاقات به ظاهر تصادفی جستجو می کند. او در فیلم بلند نشانه ها الهام می رد که اعتقاد او را به این دیدگاه تقویت می کند. یک روز تلفن را جواب می دهد. این یک عدد اشتباه است، از طرف کسی که “کوین” را می خواهد، و جف به معنای آن فکر می کند و تصمیم می رد که این یک نشانه است.

جف با دریافت تماسی از مادر عصبانی اش که از او می خواهد چسب چوب بخرد تا کرکره در را درست کند یا مکانی جدید برای زند پیدا کند، سوار اتوبوس می شود و در آنجا بچه ای را می بیند که پیراهنی ورزشی به نام کوین بر تن دارد. او کوین (راس) را به یک زمین بسکتبال تعقیب می کند و در آنجا به یک بازی پیک آپ و پیوند این دو می پیوندد. جف موافقت می کند که با کوین علف هرز بکشد، اما متوجه می شود که فریب خورده است.

داستان شارون که از زند ناتمام خود و ن یتی از پسرانش ناامید شده است، در درون داستان اصلی پراکنده شده است. کسادی زمانی قطع می شود که یک هواپیمای کاغذی با نقاشی زیبا از یک گل در اتاقک او فرود می آید و به دنبال آن یک همکار ناشناس در یک پیام فوری ادعا می کند که یک تحسین مخفی است. شارون روز خود را صرف تلاش برای استنباط هویت ستایشگر خود می کند. او ناراحتی های خود را به همکار و دوست کارول (چونگ) اعتراف می کند و فاش می کند که از زمان مرگ شوهرش قرار ملاقاتی نداشته است. کارول او را تشویق می کند تا با توجهی که دریافت می کند، خود را گرم کند. شارون متعجب و ج می شود وقتی که تحسین کننده معلوم می شود که خود کارول است، و اگرچه هیچ کدام خود را جذب ت خود نمی دانند، کارول به تمایل شارون برای نزدیک شدن با کسی که واقعاً او را درک می کند متوسل می شود. در آن لحظه، زنگ هشدار آتش خاموش می شود و آبپاش های سقفی فعال می شوند. این یک لحظه روشنگر برای شارون است که با کارول در یک سفر لحظه ای به نیواورلئان حرکت می کند.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones