دانلود زیرنویس فارسی فیلم Jack and Jill vs. the World 2008

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
326 بازدید
دانلود زیرنویس Jack and Jill vs. the World 2008
  • نام فیلم: جک و جیل در مقابل جهان مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Vanessa Parise نویسنده: Vanessa Parise, Peter Stebbings
  • بازیگران: Freddie Prinze Jr., Taryn Manning, Peter Stebbings
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.5 با 3032 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جک N.Y.C.تبلیغات مجریه با زندگی به همان اندازه براق و تبلیغاتی که می چرخد.جیل در شهر تازه وارد است و چیزی برای ایستادن به جز شخصیت آتشین و آرمانهای عاشقانه او وجود ندارد.مخالفان جذب می کنند ، و آنها با هم نویسنده …

Jack is a N.Y.C. advertising executive with a life as glossy as the commercials he spins. Jill is new to the city, with nothing to stand on but her fiery personality and romantic ideals. Opposites attract, and together they author…

28866

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Jack and Jill vs. the World 2008

دانلود زیرنویس فیلم Jack and Jill vs. the World جک و جیل در مقابل جهان یک فیلم آمریکایی-کانادایی توسط ونسا پاریز است.این فیلم در 4 آوریل 2008 منتشر شد و ستاره های فردی Prinze جونیور و Taryn Manning به عنوان جک و جیل.

طبیعت با روحیه آزاد جیل باعث ایجاد اصطکاک می شود.هنگامی که غیبت های طولانی او غیر قابل توضیح است ، جک جیل را مجبور می کند اعتراف کند که ناپدید شدن وی نتیجه درمانی است که وی برای فیبروز کیستیک نیاز دارد ، یک بیماری در نهایت ترمینال است.جک از جیل به دلیل نقض پیمان صداقت خود خشمگین است و آنها از هم پاشیده می شوند.

قانون 1 BE HONESTRULE 2 به Talesrule 3 اعتقاد داشته باشید زیرا دوست ما به عنوان Friendrule 4 اطمینان حاصل کنید که Nookie Goodrule 5 زیبایی را تبلیغ می کند.دستمزد یک کمپین پایدار در برابر UglinessRule 6 ، پیگیری خوشبختی را رها می کند و Promiserule 7 کاذب آن دلسوزی را نشان می دهد ، به جز Piratesrule 8 کمتر TVRULE 9 همیشه در هنگام اشتباه مایل به پذیرش باشید

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Jack and Jill vs. the World

جک (پرینز جونیور) سی و یک چیز مجری تبلیغات در شهر نیویورک است که زندگی می کند که از روال جعلی ساخته شده است.او موفق و شیک است … و بسیار حوصله.جک به طور اتفاقی در پشت بام با جیل (منینگ) زیرنویس فارسی Jack and Jill vs. the World 2008 ملاقات می کند.جیل به دنبال یک آپارتمان است و از جک راهنمایی می خواهد.جک نام جیل را برای شلیک تبلیغاتی پیشنهاد می کند.بعداً او جیل را به آپارتمان خود هدایت می کند و متوجه می شود که محله ممکن است اینقدر امن نباشد.او به جیل کمک می کند تا از محل او خارج شود و این دو تا پایان هفته با هم حرکت کنند.این زوج یک مانیفست بازیگوش از “قوانینی برای زندگی” را با هم جمع می کنند.بهترین دوست و شریک تجاری جک ، جورج (Stebbings) ، یک طرف بازیگوش تر از بدبینی معمول جک را متوجه می شود و می خواهد علت را برآورده کند.

گفتگو با پدرش نورمن (فورستر) جک را برای یافتن جیل تحریک می کند.جک دوست حواسوی خود ، لوسی (پاریز) را ردیابی می کند و پرونده او را مطرح می کند.لوسی با اطمینان که او واقعاً عاشق جیل است ، اعتراف می کند که جیل در حال گرفتن یک کشور متقابل اتوبوس Greyhound به هالیوود است.جک زندگی خود را مجدداً ارزیابی می کند ، و همانطور که او کار خود را ترک می کند ، تهدید بمبی در کار او فراخوانی می شود.جک به بیرون می رود و جورج به او می گوید که تهدید بمب توسط کسی که می خواهد با زشتی مبارزه کند ، فراخوانده شده است.جک متوجه می شود که مقصر باید جیل باشد.این دو آرایش می کنند و با سگ جدید خود در آغوش ، به بزرگراه برخورد کردند … بدون هیچ مقصدی در چشم به جز زندگی در کنار هم.

wednesday زیرنویس