دانلود زیرنویس فارسی فیلم It Happened One Night 1934

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: عاشقانه کمدی
802 بازدید
دانلود زیرنویس It Happened One Night
  • نام فیلم: It Happened One Night مدت زمان: 1h 45mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Frank Capra نویسنده: Robert Riskin, Samuel Hopkins Adams
  • بازیگران: Clark Gable, Claudette Colbert, Walter Connolly, Roscoe Karns
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

الی اندروز به تاز با کینگ وستلی، هوانورد جامعه ازدواج کرده است، زمانی که او را به قایق بادبانی پدرش می برند و از چنگ کینگ خارج می شود. الی از کشتی می پرد و در نهایت سوار اتوبوسی می شود که به سمت شوهرش باز می گردد. او با اکراه باید کمک پیتر وارن، خبرنگار بیکار را بپذیرد. در واقع، وارن هیچ انتخابی به او نمی دهد: یا با او می ماند تا زمانی که او را به شوهرش بازگرداند، یا او الی را برای پدرش سوت خواهد زد. در هر صورت، پیتر به آنچه (فکر می‌کند!) می‌خواهد می‌رسد… یک داستان روزنامه واقعاً آبدار.

Ellie Andrews has just tied the knot with society aviator King Westley when she is whisked away to her father’s yacht and out of King’s clutches. Ellie jumps ship and eventually winds up on a bus headed back to her husband. Reluctantly she must accept the help of out-of- work reporter Peter Warne. Actually, Warne doesn’t give her any choice: either she sticks with him until he gets her back to her husband, or he’ll blow the whistle on Ellie to her father. Either way, Peter gets what (he thinks!) he wants …. a really juicy newspaper story.

3334

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم It Happened One Night 1934

دانلود زیرنویس فیلم It Happened One Night یک شب اتفاق افتاد یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول 1934 با عناصر کمدی اسکروبال به کارگردانی و تهیه کنند مشترک فرانک کاپرا با همکاری هری کوهن است که در آن یک فرد اجتماعی متنعم (کلودت کو ر) سعی می کند از زیر دست او خارج شود. انگشت شست پدر و عاشق یک خبرنگار سرکش (کلارک بل) می شود. فیلمنامه رابرت ریسکین بر اساس داستان کوتاه «اتوبوس شب» اثر ساموئل هاپکینز آدامز در آگوست 1933 ساخته شده است که عنوان فیلمبرداری را ارائه کرد. این فیلم که به‌عنوان محصول «پیش کد» طبقه‌بندی می‌شود، یکی از آخرین کمدی‌های رمانتیکی است که قبل از اجرای قانون MPPDA در ژوئیه 1934 توسط MPPDA ساخته شد. این فیلم در یک شب اتفاق افتاد تنها چهار ماه قبل از اجرای آن اکران شد.

در روز عروسی، او سرانجام تمام ماجرا را برای پدرش فاش می کند. وقتی پیتر به خانه الی می‌آید، اندروز به او پول جایزه را پیشنهاد می‌کند، اما پیتر اصرار می‌کند که فقط هزینه‌های او پرداخت شود، مبلغ ناچیز 39.60 دلار برای اقلامی که مجبور شده بود برای خرید بنزین بفروشد. وقتی اندروز پیتر را برای توضیح رفتار عجیبش تحت فشار قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که بداند آیا او را دوست دارد یا نه، پیتر ابتدا سعی می‌کند از سوالات طفره رود، اما سپس اعتراف می‌کند که الی را دوست دارد و طوفان بیرون می‌رود. وستلی از طریق اتوژیرو برای عروسی خود می‌آید، اما در مراسم، اندروز در مورد امتناع پیتر از پول جایزه به دخترش فاش می‌کند و به او می‌گوید که ماشینش در پشت دروازه منتظر است تا نظرش تغییر کند. در آخرین لحظه، درست قبل از اینکه بگوید “من”، تصمیم می رد که عروسی را ادامه ندهد. الی وستلی را در محراب می اندازد، برای ماشینش پیچ و مهره می بندد، و در حالی که دوربین های فیلم خبری در حال حرکت هستند، دور می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم It Happened One Night

این فیلم تحسین منتقدان را بران خت و به‌طور گسترده‌ای یکی از بهترین فیلم‌هایی است که تاکنون ساخته شده است. یک شب اتفاق افتاد اولین فیلم از سه فیلم (به همراه یک پرواز بر فراز آشیانه فاخته و سکوت بره ها) است که برنده هر پنج جایزه مهم اسکار شده است: بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن زیرنویس فارسی It Happened One Night 1934 و بهترین اقتباس. فیلمنامه. در سال 1993، توسط کتابخانه کنگره برای نگهداری در فهرست ملی فیلم ایالات متحده انتخاب شد و “از نظر فرهن ، تاریخی یا زیبایی شناختی مهم” تلقی شد. در سال 2013، این فیلم توسط سونی پیکچرز تحت بازسازی گسترده قرار گرفت.

الن “الی” اندروز، وارث لوس، بر خلاف میل پدر بسیار ثروتمندش، الکساندر اندروز، خ ان و ثروتمند، پادشاه وستلی، که می خواهد ازدواج را باطل کند زیرا می داند که وستلی واقعاً فقط به پول الی علاقه دارد، فرار کرده است. الی در حال پریدن از کشتی در فلوریدا، فرار می کند و سوار اتوبوس Greyhound به شهر نیویورک می شود تا دوباره با شوهرش متحد شود. او با پیتر وارن، یک خبرنگار روزنامه که اخیراً شغل خود را از دست داده است، ملاقات می کند. به زودی پیتر او را می شناسد و به او حق انتخاب می دهد. اگر او یک داستان انحصاری در مورد داستانش به او بدهد، به او کمک می کند تا دوباره با وستلی متحد شود. اگر نه، به پدرش می گوید که کجاست. الی با گزینه اول موافقت می کند.

همانطور که آنها چندین ماجراجویی را با هم پشت سر می گذارند، الی نفرت اولیه خود را نسبت به پیتر از دست می دهد و آنها شروع به عاشق شدن می کنند. وقتی اتوبوس خراب می‌شود و آن‌ها شروع به سوارکاری می‌کنند، نمی‌توانند سواری را تضمین کنند تا اینکه الی یک پای خوش فرم را به دانکر، راننده بعدی نشان می‌دهد. وقتی آنها در مسیر توقف می کنند، دانکر سعی می کند چمدان آنها را بدزدد اما پیتر او را تعقیب می کند و مدل T او را می رد. در پایان سفر آنها، الی به عشق خود به پیتر اعتراف می کند. صاحبان متلی که در آن اقامت دارند متوجه می شوند که ماشین پیتر رفته است و سپس الی را بیرون می کنند. الی با این باور که پیتر او را ترک کرده است، با پدرش تماس می رد و پدرش موافقت می کند که او با وستلی ازدواج کند. در همین حال، پیتر از سردبیرش پول گرفته تا با الی ازدواج کند اما در جاده دلش برای او تنگ شده است. اگرچه الی تمایلی به بودن با وستلی ندارد، اما معتقد است که پیتر به خاطر پول جایزه به او خیانت کرده است و بنابراین موافقت می کند که یک عروسی رسمی و دوم با وستلی برگزار کند.

چند روز بعد، اندروز پشت میزش کار می‌کند که وستلی به او زنگ می‌زند تا به او بگوید که تسویه حساب مالی را می‌پذیرد و با ابطال مخالفت نمی‌کند. دستیار اجرایی او تلگرافی از پیتر برای او می آورد: “چه چیزی مانع ابطال می شود، آهسته پوک؟ دیوارهای جریکو در حال فروریختن هستند!” این اشاره به دیواری موقت ساخته شده از پتویی است که روی طنابی آویزان شده بود که در سراسر اتاق‌ها بسته شده بود و ‌هایی را که در آن خوابیده بودند از هم جدا می‌کرد تا به هر یک از آنها در هنگام سفر با یکدیگر حریم خصوصی بدهد. با در دست داشتن ابطال، اندروز این پاسخ را می فرستد: «بگذارید سرنگون شوند».

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers