دانلود زیرنویس فارسی فیلم It Comes at Night 2017

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود علمی تخیلی
737 بازدید
دانلود زیرنویس It Comes at Night
  • نام فیلم: It Comes at Night مدت زمان: 1h 31min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Trey Edward Shults نویسنده: Trey Edward Shults
  • بازیگران: Joel Edgerton, Christopher Abbott, Carmen Ejogo
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

امن در یک خانه متروک به عنوان یک تهدید غیرطبیعی جهان را وحشت زده می کند، نظم داخلی ضعیفی که او با همسر و پسرش برقرار کرده است با ورود یک خانواده جوان ناامید که به دنبال پناهند هستند در معرض آزمایش نهایی قرار می رد. علی‌رغم بهترین نیت هر دو خانواده، پارانویا و بی‌اعتمادی در حالی که وحشت‌های بیرونی هر لحظه نزدیک‌تر می‌شوند، می‌جوشند و چیزی پنهان و هیولایی را در درون او بیدار می‌کنند، زیرا می‌آموزد که حفاظت از خانواده‌اش به قیمت جانش تمام می‌شود.

Secure within a desolate home as an unnatural threat terrorizes the world, the tenuous domestic order he has established with his wife and son is put to the ultimate test with the arrival of a desperate young family seeking refuge. Despite the best intentions of both families, paranoia and mistrust boil over as the horrors outside creep ever-closer, awakening something hidden and monstrous within him as he learns that the protection of his family comes at the cost of his soul.

3193

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم It Comes at Night 2017

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers