دانلود زیرنویس فارسی فیلم Insidious Chapter 2 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک راز آلود
741 بازدید
دانلود زیرنویس Insidious: Chapter 2 2013
  • نام فیلم: موذی: فصل 2 مدت زمان: 1 ساعت 46 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : James Wan نویسنده: Leigh Whannell, James Wan
  • بازیگران: Patrick Wilson, Rose Byrne, Barbara Hershey
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5 با 173327 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

لامبرتس معتقد است که آنها ارواح را که خانواده خود را تعقیب کرده اند ، شکست داده اند ، اما به زودی می فهمند که شر به راحتی مورد ضرب و شتم قرار نمی گیرد.

The Lamberts believe that they have defeated the spirits that have haunted their family, but they soon discover that evil is not beaten so easily.

29912

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Insidious: Chapter 2 2013

دانلود زیرنویس فیلم Insidious: Chapter 2 Insidious: فصل 2 یک فیلم ترسناک فوق طبیعی آمریکا در سال 2013 به کارگردانی جیمز وان است.این فیلم دنباله ای از فیلم 2010 insidious است ، و قسط دوم در حق رای دادن موذیانه و چهارمین از نظر تاریخ شناسی این سریال.این فیلم پاتریک ویلسون و رز بایرن را بازی می کنند و نقش های خود را به عنوان جوش و رنای لامبرت ، زن و شوهر که به دنبال کشف راز هستند که آنها را به طور خطرناکی به دنیای روح متصل کرده است ، بازگو می کنند.این فیلم در 13 سپتامبر 2013 اکران شد. یک فیلم prequel ، insidious: فصل 3 ، در 5 ژوئن 2015 اکران شد و داستان این فیلم به صورت موذی ادامه خواهد یافت: ترس از تاریکی در سال 2023.

بیست و پنج سال بعد ، همسر جاش ، رنای لامبرت ، در مورد مرگ الیز تحت بازجویی است.به او اخطار داده می شود که اگر اثر انگشت جاش در صحنه جنایت پیدا شود ، وی به جرم قتل الیز تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.جاش ، رنای و فرزندانشان – دالتون ، فاستر و کالی – به خانه لورن نقل مکان می کنند ، جایی که آنها دوباره شروع به مواجهه با حوادث عجیب و غریب ماوراء الطبیعه می کنند.

مشخصات و Tucker Lorraine the the the the the the the the the the the the the the the the the the fedenge این یک بزرگسال است که جاش در پشت جاش جوان ایستاده است.آنها با همکار سابق الیز کارل تماس می گیرند ، که سعی در تماس با روح الیز دارد.به آنها گفته می شود که در یک بیمارستان متروکه ، جایی که لورن به عنوان پزشک کار می کرد ، پاسخ هایی پیدا کنند.لورن داستان بیمار به نام پارکر کرین را بازگو می کند که به دلیل تلاش برای کشتار خود پذیرفته شده بود.بیست و پنج سال پیش ، او پارکر را دید و وقتی از یک پرستار سؤال کرد که چرا از رختخواب خارج شده است ، پرستار گیج به نظر می رسد و به لورن گفت که او روز گذشته به مرگش پریده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Insidious: Chapter 2

در سال 1986 ، لورن لامبرت ، شیطان شناس ، الیز راینیر را احضار می کند تا به پسرش جاش کمک کند ، که به دنبال روح یک پیرزن است.هنگام تلاش برای مقابله با پدیده های ماوراء الطبیعه در خانه ، بازوی الیز به طور غیرقابل توضیح توسط یک نیروی زیرنویس فارسی Insidious: Chapter 2 2013 غیب کاهش یافته است.او اصرار دارد که آنها باید توانایی های پیش بینی جاش را برای ایمنی خود و خاطرات تغییر یافته گیاه در مغز خود سرکوب کنند.

مشخصات و تاکر ، همکاران الیز ، به خانه الیز مراجعه کرده و فیلمبرداری از تحقیقات 1986 را کشف کنید.پس از بررسی آن ، آنها کسی را پیدا می کنند که در پشت جاش در این ویدئو ایستاده است.دالتون به مادرش می گوید که او در مورد یک زن با لباس سفید رویاهای بدی داشته است ، و همچنین شنیدن جاش با چهره ای غیب صحبت می کند.رنا از پلیس تماس می گیرد و اظهار داشت که اثر انگشت با جوش مطابقت ندارد.یک زن با لباس سفید به رنای حمله می کند و جاش صدایی را می شنود که از او می خواهد خانواده خود را بکشد.

The Last of Us زیرنویس