دانلود زیرنویس فارسی فیلم Independence Day 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن علمی تخیلی ماجراجویانه
646 بازدید
دانلود زیرنویس Independence Day 1996
  • نام فیلم: روز استقلال مدت زمان: 2 ساعت 25 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Roland Emmerich نویسنده: Dean Devlin, Roland Emmerich
  • بازیگران: Will Smith, Bill Pullman, Jeff Goldblum
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7 با 577476 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بیگانگان در حال آمدن هستند و هدف آنها حمله و نابودی زمین است.مبارزه با فناوری برتر ، بهترین سلاح بشر اراده زنده ماندن است.

The aliens are coming and their goal is to invade and destroy Earth. Fighting superior technology, mankind’s best weapon is the will to survive.

27104

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Independence Day 1996

دانلود زیرنویس فیلم Independence Day روز استقلال (همچنین به عنوان ID4 ارتقا یافته است) یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی در سال 1996 به کارگردانی رولان Emmerich است و توسط Emmerich و Dean Devlin نوشته شده است.این بازیگران یک گروه بازیگر که شامل ویل اسمیت ، بیل پولمن ، جف گلد بلوم ، مری مک دونل ، جود هیرش ، مارگارت کالین ، رندی کوئید ، رابرت لوگیا ، جیمز ربورن و هاروی فیستین است.این فیلم بر گروههای متفاوتی از افرادی که پس از حمله جهانی توسط یک مسابقه فرازمینی قدرتمند در صحرای نوادا همگرا می شوند ، متمرکز شده است.آنها با سایر مردم جهان ، آنها را در تاریخ 4 ژوئیه – روز استقلال در ایالات متحده ، یک ضدحمله را آغاز می کنند.

در تاریخ 2 ژوئیه 1996 ، یک مادری بزرگ فرازمینی بزرگ وارد مدار زمین می شود و چندین بشقاب را مستقر می کند ، هر 15 مایل (24 کیلومتری) عرض ، بیش از شهرهای بزرگ در سراسر جهان ، از جمله شهر نیویورک ، لس آنجلس و واشنگتن ، D.C ..

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Independence Day

Emmerich ضمن ترویج Stargate در اروپا ، فیلم را در حالی که به سؤالی درباره اعتقاد وی به وجود زندگی بیگانه پاسخ می داد ، تصور کرد.Devlin و Emmerich زیرنویس فارسی Independence Day 1996 تصمیم گرفتند که یک حمله در مقیاس بزرگ را در بر بگیرند و متوجه شدند که بیگانگان در اکثر فیلم های تهاجمی مسافت های طولانی را در فضای بیرونی طی می کنند تا هنگام رسیدن به زمین پنهان بمانند.تیراندازی از 28 ژوئیه 1995 در شهر نیویورک آغاز شد و این فیلم در 8 اکتبر 1995 به پایان رسید.

یک نقطه عطف قابل توجه در تاریخ بلوک های هالیوود در نظر گرفته شد ، روز استقلال در صدر فیلم فاجعه بزرگ و احیای علمی تخیلی در اواسط دهه 1990 بود.این فیلم در تاریخ 3 ژوئیه 1996 در سراسر جهان منتشر شد ، اما در تاریخ 2 ژوئیه (در همان روز داستان فیلم آغاز می شود) در اکران اصلی در نتیجه سطح بالایی از پیش بینی در بین فیلمبرداران آغاز شد.این فیلم با ستایش از اجراها ، نمره موسیقی و جلوه های بصری اما انتقاد از شخصیت های آن ، بررسی های متفاوتی دریافت کرد.این شرکت بیش از 817.4 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورد و به بالاترین فیلم با ارزش سال 1996 و دومین فیلم عالی و جذاب در آن زمان ، در پشت پارک ژوراسیک (1993) تبدیل شد.این فیلم برنده جایزه آکادمی برای بهترین جلوه های بصری شد و برای بهترین صدا برای بهترین صدا نامزد دریافت جایزه آکادمی شد.

دنباله ، روز استقلال: تجدید حیات ، 20 سال بعد در 24 ژوئن 2016 به عنوان بخشی از یک سری فیلم های برنامه ریزی شده منتشر شد.

wednesday زیرنویس