دانلود زیرنویس فارسی فیلم Inception 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ماجراجویانه
3,042 بازدید
دانلود زیرنویس Inception 2010
  • نام فیلم: Inception 2010 مدت زمان: 148 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده, بریتانیا
  • کارگردان : کریستوفر نولان نویسنده: کریستوفر نولان
  • بازیگران: Leonardo DiCaprio, Ken Watanabe, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, Elliot Page, Tom Hardy, Cillian Murphy, Tom Berenger, Michael Caine
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کاب با ورود به رویاهای آنها اطلاعات را از اهداف خود می دزدد. سایتو پیشنهاد می کند سابقه کیفری کاب را به عنوان پرداختی برای انجام یک کار ابتدایی در مورد پسر رقیب بیمار خود پاک کند.

Cobb steals information from his targets by entering their dreams. Saito offers to wipe clean Cobb’s criminal history as payment for performing an inception on his sick competitor’s son.

501

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

MMD در 22 فوریه 2024 در 11:21 ق.ظ گفته:

پاسخ

خوبه

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Inception 2010  :

سرآغاز (به انگلیسی: Inception) که در ایران با نام تلقین نیز شناخته می‌شود، فیلمی علمی-تخیلی و دلهره‌آور به کارگردانی، نویسند و تهیه‌کنند کریستوفر نولان و محصول سال ۲۰۱۰ ایالات متحدهٔ آمریکا است. لئوناردو دی‌کاپریو، الن پیج، جوزف گوردون لویت، ماریون کوتیار، کن واتانابه، تام هاردی، دیلیپ رائو، کیلین مورفی، تام برنگر و مایکل کین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
دی‌کاپریو نقش یک دزد حرفه‌ای را دارد که با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه افراد، افکار آن‌ها را می‌دزدد. او، که در ایالات متحده تحت پیگرد قانونی است، با پیشنهاد پاک شدن سابقه‌اش در ازای یک کار که غیرممکن به نظر می‌رسد، روبه‌رو می‌شود: «تلقین» یک ایده به ضمیر ناخودآگاه یک شخص.
این شایان ذکر است که این فیلم تفاوت‌های اساسی با رمان دارد.

خلاصه داستان:

دام کاب (لئوناردو دی‌کاپریو) یک دزد ماهر در استخراج اسرار ارزشمند مورد نیاز سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری و چندملیتی است. توانایی او در این است که هنگامی که دیگران در خواب هستند و ذهنشان در آسیب‌پذیرترین وضعیت است، اسرار کلیدی آنان را از درون رویاهایشان ربوده و در دنیای بیرون از خواب، این اسرار را به خریداران متقاضی عرضه می‌کند. او یک گروه چیره‌دست از روان‌کاوان و معماران زبردست دارد که همراه او مخفیانه وارد خواب‌های دیگران شده و سعی در کشف و ربودن اطلاعات دارند.