دانلود زیرنویس فارسی فیلم In The Name Of The Father 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی جنایی درام
597 بازدید
دانلود زیرنویس In the Name of the Father 1993
  • نام فیلم: به نام پدر مدت زمان: 2 ساعت 13 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایرلند
  • کارگردان : Jim Sheridan نویسنده: Gerry Conlon, Terry George, Jim Sheridan
  • بازیگران: Daniel Day-Lewis, Pete Postlethwaite, Alison Crosbie
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.1 با 172334 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

اعتراف اجباری یک مرد به یک I.R.A. بمب گذاری که او مرتکب نشده بود منجر به زندانی شدن پدرش نیز می شود. یک وکیل انگلیسی برای آزادی آنها می جنگد.

A man’s coerced confession to an I.R.A. bombing he did not commit results in the imprisonment of his father as well. An English lawyer fights to free them.

15847

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم In the Name of the Father 1993

دانلود زیرنویس فیلم In the Name of the Father به نام پدر (به نام پدر) یک فیلم درام جنایی زند نامه ای محصول سال ۱۹۹۳ به نویسند و کارگردانی جیم شریدان است. این فیلم بر اساس داستان واقعی چهار نفر لدفورد است، چهار نفر که به دروغ به خاطر بمب گذاری در میخانه لدفورد در سال 1974 که منجر به کشته شدن چهار سرباز بریتانیایی خارج از وظیفه و یک غیرنظامی شد، محکوم شدند. فیلمنامه توسط تری جورج و جیم شریدان از زند نامه سال 1990 بی گناه ثابت شد: داستان گری کانلون از چهار لدفورد توسط گری کانلون اقتباس شد.

در بلفاست، جری کانلون توسط نیروهای امنیتی بریتانیا با یک تک‌تیرانداز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشتباه گرفته می‌شود و تا زمانی که شورش آغاز می‌شود تحت تعقیب قرار می‌ رد. جری توسط پدرش جوزپه به لندن فرستاده می شود تا از اقدام تلافی جویانه IRA علیه او منصرف شود. یک روز عصر، جری آپارتمان یک روسپی را دزدید و 700 پوند دزدید. در حالی که او در پارکی با چارلی برک بی خانمان ایرلندی مواد مخدر مصرف می کند، انفجاری در لدفورد رخ می دهد که منجر به کشته شدن چهار سرباز خارج از وظیفه به اضافه یک غیرنظامی و همچنین زخمی شدن بسیاری دیگر می شود. گری پس از بازگشت به بلفاست مدتی بعد توسط ارتش بریتانیا و پلیس سلطنتی اولستر دست ر می شود و به اتهام تروریسم دست ر می شود.

جری و جوزپه در طول مدتی که در زندان هستند، توسط جو مک اندرو، زندانی جدید ملاقات می‌کنند که به آنها اطلاع می‌دهد که او عامل واقعی بمب‌گذاری است و این را به پلیس اعتراف کرده است، پلیس برای حفظ چهره این اطلاعات جدید را پنهان می‌کند. اگرچه جری با جو گرم می شود، اما زمانی که جو یک نگهبان منفور زندان را در جریان شورش آتش می زند، نظر او تغییر می کند. جوزپه بعداً در بازداشت می میرد و گری را به عهده گرفتن کمپین پدرش برای عدالت می گذارد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم In the Name of the Father

این فیلم زیرنویس فارسی In the Name of the Father 1993 در باکس آفیس ۶۵ میلیون دلار فروخت و نقدهای مثبتی دریافت کرد. این فیلم نامزد هفت جایزه اسکار در شصت و ششمین دوره جوایز اسکار شد، از جمله بهترین بازیگر نقش اول مرد (دانیل دی لوئیس)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (پیت پستلثویت)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (اما تامپسون)، بهترین کارگردان. و بهترین فیلم

جری، دوستش پل هیل و سایر اعضای چهار لدفورد که به سرزمین اصلی بریتانیا پرواز می کند، به عنوان بخشی از بازجویی خود تحت شکنجه پلیس قرار می رند. اگرچه او در ابتدا بی گناه خود را حفظ می کند، اما پس از تهدید پلیس به کشتن پدرش، که بعداً همراه با سایر اعضای خانواده کانلون دست ر می شود، اعتراف نامه ای را امضا می کند. در محاکمه او، اگرچه دفاعیات گری به تناقضات متعددی در تحقیقات پلیس اشاره می کند، او به همراه سایر اعضای چهار لدفورد به حبس ابد محکوم می شوند.

دانلود زیرنویس فیلم The Batman 2022