دانلود زیرنویس فارسی فیلم In The House 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود
741 بازدید
دانلود زیرنویس In the House 2012
  • نام فیلم: در خانه مدت زمان: 1 ساعت 45 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : François Ozon نویسنده: Juan Mayorga, François Ozon
  • بازیگران: Fabrice Luchini, Vincent Schmitt, Ernst Umhauer
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4 با 32861 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک معلم فرانسوی دبیرستانی به یک داستان فزاینده متجاوز دانش آموز در مورد رابطه وی با خانواده یک دوست کشیده می شود.

A high school French teacher is drawn into a precocious student’s increasingly transgressive story about his relationship with a friend’s family.

30210

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم In the House 2012

دانلود زیرنویس فیلم In the House در خانه (فرانسوی: Dans La Maison) یک درام کمدی فرانسوی در سال 2012 به کارگردانی فرانسوا اوزون است.فیلمنامه این فیلم توسط اوزون به راحتی بر اساس نمایشنامه خوان مایورگا ال چیکو د لا última fila (پسر در ردیف آخر) ساخته شده است.

ژرمن ، معلم ادبیات میانسال ، با دانش آموز 16 ساله خود ، کلود گارسیا ، در حالی که به او آموزش می دهد تا مهارت های نوشتن خود را بهبود ببخشد.این امر باعث می شود که دانش آموز زودرس و بی تحرک به طور فزاینده ای تجاوز و ضد اجتماعی شود و نشان دهنده یک استعداد برای دستکاری پویایی روابط و یافتن راه هایی برای برآورده کردن نیازهای وی باشد.دانش آموز مادر دوست و همسر معلم را اغوا می کند.او سهواً باعث عزل معلم می شود اما به دلیل اشتیاق متقابل در یافتن داستانهایی که آنها را هیجان زده می کند ، در تماس هستند.

François Ozon فیلمنامه را از نمایشنامه نویسنده اسپانیایی خوان مایورگا در ردیف آخر اقتباس کرد.این فیلم از طریق ماندارین سینما با بودجه 9.2 میلیون یورو تهیه شده است.این پشتیبانی از France 2 Cinéma و Mars Films دریافت کرد.فیلمبرداری طی هشت هفته در اوت و سپتامبر 2011 انجام شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم In the House

این فیلم جایزه اصلی را در زیرنویس فارسی In the House 2012 جشنواره بین المللی فیلم San Sebastián 2012 ، The Golden Shell و همچنین جایزه هیئت منصفه برای بهترین فیلمنامه کسب کرد.

این فیلم در 3 اکتبر 2012 از طریق توزیع مریخ در فرانسه افتتاح شد.

The Last of Us زیرنویس